ТУРБО БМВ 318и М43

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Фев 2009, 20:39

Master™ написа:абе брато ти си мега зле.... аз ти говоря за сток кола на 1бар бре със турбо за смешни пари без електроника и това е колата от клипа . ако някои от тез е сток дет ти си ги пуснал аз съм снежанка и седемте козлета ;) ае стига спами щот стана тъпо вече и смешно.....


слушай са бе брато,нормално е като мотора ти е разреден да държи на един бар,кво общо има тва със здравината?май не вдяваш нещо.
нормално е да не можеш да надуеш м50 сток на един бар защото е 10,5 към едно,тва не значи че е по малко здрав.

са ти го обясних като за 8 годишен,разбра ли вече? ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 19 Фев 2009, 17:49

kirililiev написа:
Master™ написа:абе брато ти си мега зле.... аз ти говоря за сток кола на 1бар бре със турбо за смешни пари без електроника и това е колата от клипа . ако някои от тез е сток дет ти си ги пуснал аз съм снежанка и седемте козлета ;) ае стига спами щот стана тъпо вече и смешно.....


слушай са бе брато,нормално е като мотора ти е разреден да държи на един бар,кво общо има тва със здравината?май не вдяваш нещо.
нормално е да не можеш да надуеш м50 сток на един бар защото е 10,5 към едно,тва не значи че е по малко здрав.

са ти го обясних като за 8 годишен,разбра ли вече? ;)

ти май си още по зле и от 8 годишен или не можеш да четеш ко пиша вземи си агнето от училище дет ваште са го дали да минеш във втори клас и накарай някой да ти прочете това - МОТОРА НЕ Е РАЗРЕДЕН НА КОЛАТА ОТ КЛИПА И Е СЪВСЕМ СТОК ДАЖЕ НЯМА И РЕМОНТ И СИГУРНО Е НА 300 000 - 400 000 км 9.0:1 може да е по малка степен на згъстяване но на турбо мотор е 7-8 както е на моя митсубиши 4г63бт 2.0 турбо 7.5:1 степен . сега разбра ли що е по здрав или пак ще напишеш нещо тъпо........ (никой не вярваше на човека че е само с дюзи и регулатор и сток мотор - тука в Русе,но да ви кажа показа на всички дето говорят като теб че е възможно и то в продължение на 2години ;) )
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Фев 2009, 19:59

Master™ написа:
kirililiev написа:
Master™ написа:абе брато ти си мега зле.... аз ти говоря за сток кола на 1бар бре със турбо за смешни пари без електроника и това е колата от клипа . ако някои от тез е сток дет ти си ги пуснал аз съм снежанка и седемте козлета ;) ае стига спами щот стана тъпо вече и смешно.....


слушай са бе брато,нормално е като мотора ти е разреден да държи на един бар,кво общо има тва със здравината?май не вдяваш нещо.
нормално е да не можеш да надуеш м50 сток на един бар защото е 10,5 към едно,тва не значи че е по малко здрав.

са ти го обясних като за 8 годишен,разбра ли вече? ;)

ти май си още по зле и от 8 годишен или не можеш да четеш ко пиша вземи си агнето от училище дет ваште са го дали да минеш във втори клас и накарай някой да ти прочете това - МОТОРА НЕ Е РАЗРЕДЕН НА КОЛАТА ОТ КЛИПА И Е СЪВСЕМ СТОК ДАЖЕ НЯМА И РЕМОНТ И СИГУРНО Е НА 300 000 - 400 000 км 9.0:1 може да е по малка степен на згъстяване но на турбо мотор е 7-8 както е на моя митсубиши 4г63бт 2.0 турбо 7.5:1 степен . сега разбра ли що е по здрав или пак ще напишеш нещо тъпо........ (никой не вярваше на човека че е само с дюзи и регулатор и сток мотор - тука в Русе,но да ви кажа показа на всички дето говорят като теб че е възможно и то в продължение на 2години ;) )



познавам светляка,возил ме е даже,говорихме по този въпрос на дълго и на широко,не ми се спори с тебе вече,м10 и м20 са най здравите мотори на бмв,сега прозрях истината, ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Фев 2009, 21:54

само да вметна,че имах колега,опелжия,дето се изказа-за един ден редя турбото с цо-то,видях как е направено и няма проблеми.
иначе пича не различава марките и не знае,че кара ц20хе..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Мнение от svilgg » 01 Мар 2009, 17:03

ОК да не се отклоняваме от темата ...
Въпрос! ??
на м43 мотора каква му е карантията ?
има ли нещо ковано вътре
и има ли изобщо нещо надеждно в него за да се премине към един малко по сериозен проект, а не просто "вентилатор" преди колекторите ;)
в термата на Лудия Бик нищо не се споменава за м43, това значи ли че е мотор с много неизвестни Х и хвърлянето в "оркестъра" ще ти излезе скъпо и прескъпо , и вместо да си карашш и да си свиркаш , трябва да си купуваш нов матор ?

реално в сток вариант какъв охлю да изберем и кат я докараме до палене на колко да надуваме ?

??? някой компетентен ???


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 01 Мар 2009, 22:16

Според мен, ще стане без електроника, но ще трябва един чип, за да се наместят малко смеси и аванс и едни по-богати дюзи, за 0.5, мисля няма да има проблем.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook