Проект Е30 332i - S50B32
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Брау за проекта. А така колега храни ги лъжичка по лъжичка, че тука като поднесеш инфото наведнъж и стават едни, абе не е за приказване. Да те предупредя,че най-верояно темата ще бъде полазена от ято спамери и стадо ламери, но това да не е притеснява карай си влакчето по релсите и да не ти пука. Има мнго хора дето с интерес ще следят твоите стъпки, но не се учудвай, че никой от тях няма да пише. А за ВИП ложата се знае те има къде да си лафят имат си скрито форумче. Това тук е за ламери, спамери и др. подобни вредители.
Поздрави и успех с проекта !
Поздрави и успех с проекта !
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
колега то и аз съм си спамерче ама искам да кажа едно ЕВАЛА!
не обръщай внимание на заядливци
пускай повечко снимки и давай инфо
има доста хора като мен, които четат такива теми с удоволствие и КЕФ
не обръщай внимание на заядливци


има доста хора като мен, които четат такива теми с удоволствие и КЕФ

Критика се приема
- speedfreak__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: си бмв
- Мечтае да кара: на празен резервоар
Имам някаква идея за охлажденето на кутията
само с отдушника й трябва да се разберем някак
Към мотора има хидравлична помпа,нали?
С ATF може ли да се кара тази кутия?
Не съм запознат със спецификацията на използваните масла в кутийте(монтирани във връхната точка на серииното производство на бмв,затова са горните ми въпроси).
Успех с проекта
Към колегите ориентирани към спам в темата-според мен никой не си купува М-мотор ,за да си чеше езика
поздрави за темата.
Идеята ми се крепи единствено върху погледа ми в охлаждането на аск и е просто идея-незнам до колко е осъществима.
Почвам с охлаждането автомата-той си има отделна маслена помпа в него,която се движи с оборотите на вала и изпълнява две функции-
-едната е да нагнетява маслото за да се притискат дисковете вътре;
-другата е да върти маслото през външен колер за охлаждане;
Отдушника се намира отгоре на кутията-незнам как е при ръчните и затова те питах да не вземе да хвърля оттам масло,ако примерно е отстани на кутията.Това за автомата.
Мина ми през ума-
Хидравличната помпа на колата-
- работи с оборотите на мотора,което в твоя случай е добре,нали колата ще се движи в обороти,не толкова на висока скорост-колкото се повече натовари кутията(в обороти),толкова по бързо ще минава флуида през колера.
-изпълнява една фунция и не вярвам да и пречи да върти още един литър за кутията.
-работи с едно и също масло в кутията.
Така ,че според мене няма да има проблем да се навържат заедно двете системи-ще ти трябва маслопроводи,кулер и ако се налага обикновен възвратен клапан
Искам да погледна дали в автомата има клапан ,който да намаля налягънето от маслото от помпата към кулера-мисля,че нямаша ,ама имам един корпус на кутия и за да е по-сигурно ще поглена
Успех и поздрави на всички.

Към мотора има хидравлична помпа,нали?
С ATF може ли да се кара тази кутия?
Не съм запознат със спецификацията на използваните масла в кутийте(монтирани във връхната точка на серииното производство на бмв,затова са горните ми въпроси).
Успех с проекта

Към колегите ориентирани към спам в темата-според мен никой не си купува М-мотор ,за да си чеше езика
поздрави за темата.
Идеята ми се крепи единствено върху погледа ми в охлаждането на аск и е просто идея-незнам до колко е осъществима.
Почвам с охлаждането автомата-той си има отделна маслена помпа в него,която се движи с оборотите на вала и изпълнява две функции-
-едната е да нагнетява маслото за да се притискат дисковете вътре;
-другата е да върти маслото през външен колер за охлаждане;
Отдушника се намира отгоре на кутията-незнам как е при ръчните и затова те питах да не вземе да хвърля оттам масло,ако примерно е отстани на кутията.Това за автомата.
Мина ми през ума-
Хидравличната помпа на колата-
- работи с оборотите на мотора,което в твоя случай е добре,нали колата ще се движи в обороти,не толкова на висока скорост-колкото се повече натовари кутията(в обороти),толкова по бързо ще минава флуида през колера.
-изпълнява една фунция и не вярвам да и пречи да върти още един литър за кутията.
-работи с едно и също масло в кутията.
Така ,че според мене няма да има проблем да се навържат заедно двете системи-ще ти трябва маслопроводи,кулер и ако се налага обикновен възвратен клапан
Искам да погледна дали в автомата има клапан ,който да намаля налягънето от маслото от помпата към кулера-мисля,че нямаша ,ама имам един корпус на кутия и за да е по-сигурно ще поглена
Успех и поздрави на всички.
Последна промяна ivan. на 03 Мар 2009, 21:03, променена общо 1 път
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- redfire8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: все още нищо
- Мечтае да кара: e30 m3
Проекта продължава, в момента се бистри маслената помпа!
Въпросния мотор има в картера двусекционна помпа която е с два смукателя, понеже картера от Е36 не се ползва че ваната за маслото му е зад моста а при Е30 трябва да отпред, ще се наложи къстъмизиране на смукателите на помпата!
Има и вариант както съм чел по чужди форуми да се монтира помпа от М50, става плъг енд плей, пробвах, но просто не мога да си представя как на мотор който в главата има още една маслена помпа за високо налягане за ваносите и тоя мотор се върти до 7000+ оборота ще сложа помпа от М50 кояот е в пъти по-дребна и не се знае нито какъв дебит има, нито нялягането и.
Очаквайте още снимчици тея дни
Това е интересно предложение, така ще може и да се охлажда и маслото на хидравликата на волана
Въпроса е какъв кулер да сложа и как да се навърше работата така че да е в няква зона с ниско налягане и да върти маслото от кутията
Не съм се интересувал по-задълбочено как функционира хидравликата на волана и за това не мога да измисля нищо в момента, ще трябва да се поразровя за инфо
Благодаря ти!
Въпросния мотор има в картера двусекционна помпа която е с два смукателя, понеже картера от Е36 не се ползва че ваната за маслото му е зад моста а при Е30 трябва да отпред, ще се наложи къстъмизиране на смукателите на помпата!
Има и вариант както съм чел по чужди форуми да се монтира помпа от М50, става плъг енд плей, пробвах, но просто не мога да си представя как на мотор който в главата има още една маслена помпа за високо налягане за ваносите и тоя мотор се върти до 7000+ оборота ще сложа помпа от М50 кояот е в пъти по-дребна и не се знае нито какъв дебит има, нито нялягането и.
Очаквайте още снимчици тея дни

ivan. написа:Идеята ми се крепи единствено върху погледа ми в охлаждането на аск и е просто идея-незнам до колко е осъществима.
Почвам с охлаждането автомата-той си има отделна маслена помпа в него,която се движи с оборотите на вала и изпълнява две функции-
-едната е да нагнетява маслото за да се притискат дисковете вътре;
-другата е да върти маслото през външен колер за охлаждане;
Отдушника се намира отгоре на кутията-незнам как е при ръчните и затова те питах да не вземе да хвърля оттам масло,ако примерно е отстани на кутията.Това за автомата.
Мина ми през ума-
Хидравличната помпа на колата-
- работи с оборотите на мотора,което в твоя случай е добре,нали колата ще се движи в обороти,не толкова на висока скорост-колкото се повече натовари кутията(в обороти),толкова по бързо ще минава флуида през колера.
-изпълнява една фунция и не вярвам да и пречи да върти още един литър за кутията.
-работи с едно и също масло в кутията.
Така ,че според мене няма да има проблем да се навържат заедно двете системи-ще ти трябва маслопроводи,кулер и ако се налага обикновен възвратен клапан
Искам да погледна дали в автомата има клапан ,който да намаля налягънето от маслото от помпата към кулера-мисля,че нямаша ,ама имам един корпус на кутия и за да е по-сигурно ще поглена
Успех и поздрави на всички.
Това е интересно предложение, така ще може и да се охлажда и маслото на хидравликата на волана


Не съм се интересувал по-задълбочено как функционира хидравликата на волана и за това не мога да измисля нищо в момента, ще трябва да се поразровя за инфо

Благодаря ти!
подпис
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
И аз съм спамер в случая, но ти желая успех!!! При първия тест драйв ще си забравил ядовете
Поздрави

Поздрави
Сучииии!
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Браточка само да те предупредя, вземи си увий спагетите с едни термо лентички тунинг продават (казват, че дигат мощност като охлаждат колекторите, ама наная), че в тоя малък кош така греят, че може да си използваш жабката за фурна, а пасажера ако ти носи чорапи и маратонки става страшно, нема ти стигнат ароматизаторите на цялото "ЕКО". От опит го знам т'ва.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
хахахах,ти подпали цялата кола,много образно го обясни
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Няма да се подпали, ама наистина много греят човек, няма нищо общо със стандартните чугунарки. Пода наистина пари. За лятото задължително климатик.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
май май ще вземе да се окаже, че хрилете на мките не са само за красота 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
[steeN] написа:май май ще вземе да се окаже, че хрилете на мките не са само за красота
а добър ден хехе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани