Интересно...
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
кви 100мм кулер бре хора... с голям кулер старта ша страда- ако ша правите коли за 400 метра де.. ако ша правите коли са доускорение и вмакс- тогава голямия кулер си струва... пък и повечето мощни сетъпи пръскат малко азотец за охлаждане та кулера общо взето е само част от задачката за студения въздух...
наблегнете на входящата и изходящата генерация... те са тези дето отличават сполучливата от несполучливата турбо инсталация...
а малко налягане на ниските предавки, свръх налягане на високите- мда. turbo creep - най-често породен от оптимистично а/р и/или малък уейстгейт.. може пиличката да играе...
наблегнете на входящата и изходящата генерация... те са тези дето отличават сполучливата от несполучливата турбо инсталация...
а малко налягане на ниските предавки, свръх налягане на високите- мда. turbo creep - най-често породен от оптимистично а/р и/или малък уейстгейт.. може пиличката да играе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Ко ти пука
мен лично кола за 400м не ми трябва защото така или иначе няма да мога да ги сложа на асвалта тез коне - искам да тръгва яко от 200
Ще видим кви налягания ще извади моя сетуп за сега не мисля за нещо над 1 бар затва се презапасих с 50мм уестгейт


Ще видим кви налягания ще извади моя сетуп за сега не мисля за нещо над 1 бар затва се презапасих с 50мм уестгейт

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
кулър
Ако е добре топлоизолирана генерациаята може и с по-малък кулър да се мине! Повечето нямаме място за голям а и за ежедневно каране килцата горница удрят по джоба!
KAMIKADZE написа:Кулера ще е поне 100мм широк щото на камион по тънак не съм скиалаааа отпред има доста място след като махнах климатика - токувиж съм събрал и него сега
100мм беше оринтировачно - знам че няма смисъл чак толкова - колкото съберем се файда
Даже и на камионите отворите на кулера не са 100 мм. Аз има от Волво F12 и е 85 мм вътрешен отвор. А габаритите са му почти колкото преден капак от е36


е21 345 0-402м 12.18


TOM написа:landikar написа:Бе резни тук-там.И ше се отвори место
![]()
А пък аз след всяко подобрение си мислех "Край, повече нищо не може да се отреже!" но винаги сенамира по нещичко тук-там да резнеш. Накрая няаа да има къде да сложим фаровете и решетката
![]()
абе за кво са ти фарове и решетка като върви повече


TOM написа:Днес изпробвах колата с новите смукателни тръби. От 60 на 70 мм е малка разликата но ефекта е страхотен. А уестгейта иска малко пилване че е една идея по-малък отколкото трябва. Ама само такъв имаше
внимавай със пилването.. забелязал съм че повечето отливки на уейстгейтовете имат празни обеми вътре.. не знам защо (пестят тегло или се охлаждат по-добре?) .. и като ги почнеш със пиличката може да зейнат тук таме... ма то и аз пиля като за ракетен двигател де

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:TOM написа:Днес изпробвах колата с новите смукателни тръби. От 60 на 70 мм е малка разликата но ефекта е страхотен. А уестгейта иска малко пилване че е една идея по-малък отколкото трябва. Ама само такъв имаше
внимавай със пилването.. забелязал съм че повечето отливки на уейстгейтовете имат празни обеми вътре.. не знам защо (пестят тегло или се охлаждат по-добре?) .. и като ги почнеш със пиличката може да зейнат тук таме... ма то и аз пиля като за ракетен двигател де... ма да си кажа...




е21 345 0-402м 12.18


да:) колкото повече помпаш толкова повече "събираш" оверлапа на разпределителните валове... от един момент нататъка трябва обаче да сложиш по-голям вал на изходящата страна... иначе почваш да се давиш... ама със по-голям вал пък може да ти умалее пак уейстгейта.. и така.. кръга се затваря...
много хора си мислят че входящата страна е където се правят конете на турбинираните коли.. като истината е че всъщност изхода е този дето трябва да има дебит и от там се правят конете.... разбира се това не значи че трябва да смучеш през сламка де...
много хора си мислят че входящата страна е където се правят конете на турбинираните коли.. като истината е че всъщност изхода е този дето трябва да има дебит и от там се правят конете.... разбира се това не значи че трябва да смучеш през сламка де...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани