Проблем в усилвателя на 730 е65...ПОМОШ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем в усилвателя на 730 е65...ПОМОШ!
Здравеите...наскоро ми отказаха колоните на шофьорската врата...
установих,че като е тиха музиката и колата е изклучена след известно време работи... и леко като увелича и веднага изклучват колоните на вратата.
Свързаха ме с ПИОНЕР в Пловдив и им оставих колата да я погледнат...
мериха и замерваха и установиха,че всичко е наред с говорителите и проблемът според тях се крие в усилвателя или някаква лабава връзка към него...но незнаят точно къде се намира в багажника и не се навиват да го отварят. Системата е Harman/Kardon и до колкото разбрах кум усилвателя имало и някакви оптични кабели... някой в Пловдив които да може да ми помогне?
установих,че като е тиха музиката и колата е изклучена след известно време работи... и леко като увелича и веднага изклучват колоните на вратата.
Свързаха ме с ПИОНЕР в Пловдив и им оставих колата да я погледнат...
мериха и замерваха и установиха,че всичко е наред с говорителите и проблемът според тях се крие в усилвателя или някаква лабава връзка към него...но незнаят точно къде се намира в багажника и не се навиват да го отварят. Системата е Harman/Kardon и до колкото разбрах кум усилвателя имало и някакви оптични кабели... някой в Пловдив които да може да ми помогне?
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
колега, темата ти е за този подфорум, а не за основния.
П.С. Прочети правилата и важните теми, не са случайни.
П.С. Прочети правилата и важните теми, не са случайни.
От тогава русото не е на мода.
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Ще дойде господин модератора и ще я помести. И за този проблем може и от е65 може и от кар аудио да ти помогнат.
От тогава русото не е на мода.
Колеги бях в М-кар... оказа се уж проблем с CD-модула отпред в таблото който разпределял сигнала между предните колони и телефона...
сега съм го дал на едни момчета да го погледнат дали могат да го управят, че онези от БМВ веднага ми викат 1255лв НОВ...
Без да знаят какво не му бачка... То така и аз мога да си отремонтирвам колата... Замериха усилвателя и казаха че е ок и не е от него.
сега съм го дал на едни момчета да го погледнат дали могат да го управят, че онези от БМВ веднага ми викат 1255лв НОВ...
Без да знаят какво не му бачка... То така и аз мога да си отремонтирвам колата... Замериха усилвателя и казаха че е ок и не е от него.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ми уж не е от навито....
абе тяхната практика е странна...
миналата година както си карах и левият фар спря да завива и падна надоло да свети пред бронята...и отивам аз пак в М-кар и след като ми взеха редовните 60лв. за диагностика ми казаха,че трябва нов фар за 3000 и кусур лева. Тъй като колата ми имаше по това време немска международна гаранция трябваше да изчакам малко за административни уреждания с БМВ-германия.
Същия ден от няма какво да правя откачих всички букси и ги напръсках с контактен спрей за бушони....и всичко тръгна...оказа се че се беше окислила едната букса от влагата. И оппппп....спестих си 3600лв....и проблема беше в една букса...хаххаха
могат да ми дадат грамота от БМВ...
абе тяхната практика е странна...
миналата година както си карах и левият фар спря да завива и падна надоло да свети пред бронята...и отивам аз пак в М-кар и след като ми взеха редовните 60лв. за диагностика ми казаха,че трябва нов фар за 3000 и кусур лева. Тъй като колата ми имаше по това време немска международна гаранция трябваше да изчакам малко за административни уреждания с БМВ-германия.
Същия ден от няма какво да правя откачих всички букси и ги напръсках с контактен спрей за бушони....и всичко тръгна...оказа се че се беше окислила едната букса от влагата. И оппппп....спестих си 3600лв....и проблема беше в една букса...хаххаха
могат да ми дадат грамота от БМВ...
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани