ESS tuning... не е равно на счупен двигател ;)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 27 Фев 2009, 8:10

bum_bum написа:ЕСС правят китове за коли, за теб нямат нищо
Еееее това беше грубо, но красиво.
TOM написа:Много поздрави на всички които си мислят че само свръхпълненето довежда до този резултат и обвиняват горепосочените чаркове или производителите на такива
Миналото лято се цапак с ФИЕСТА-та на един колега, буталото на трети цилиндър изглеждаше точно по показания начин, а тя със сигурност не беше чувала за ЕСС. Направо да се чуди човек от къде толкова сила на 1000 кубиков двигател да не си иска буталото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Фев 2009, 14:47

рацерите взеха и на Том да не вярват...
кажи наистина как е станала белята в испанско
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 27 Фев 2009, 16:35

Една съвсем първична мисъл тва е39 е М52 ..... а как е бензина в
Испания :?:
(никасил)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 27 Фев 2009, 16:55

pesho написа:(никасил)

:nono: На Е39 всички са Алусил :!:
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 27 Фев 2009, 17:00

Еле па тука да чуеш за нещо наречено турбо пълнене (освен ако
не е излензло от завода така ).
Тука около 80% от всички испанци си имат една фраза ,ако искаш бърз автомобил.
Нека ТОМ да ви я каже ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 27 Фев 2009, 17:10

mladfen написа: :nono: На Е39 всички са Алусил :!:


Останал съм с впечатлението, че годината на пр-во определя .... ама
може и да се бъркам де.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 27 Фев 2009, 18:48

pesho написа:
mladfen написа: :nono: На Е39 всички са Алусил :!:


Останал съм с впечатлението, че годината на пр-во определя .... ама
може и да се бъркам де.

Да така е, след края на '95 е само Алусил
94г и 95г е некасил на М52
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Фев 2009, 21:21

pesho написа:Една съвсем първична мисъл тва е39 е М52 ..... а как е бензина в
Испания :?:
(никасил)
Никасил е блока, тука става дума за изтумбено бутало :idea:
Последна промяна krika на 28 Фев 2009, 4:23, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

ESS e OK

Мнение от Sapa » 28 Фев 2009, 2:28

За да няма съмнение - аз бях този с първоначалния пост за ЕСС и гръмналия двигател. Все още няма ясна причина за повредата но предполагам не е в софтуера на ЕСС.

Както и да е, аз смених двигателя с 3.0 и му сложих компресора отново. Мога да кажа само добри думи за поддръжката на ЕСС - праиха ми безплатно нов софтуер, инжектори, ролка и ремък за новия двигател. Смених всичко за което можахме да се сетим че би могло да причини бедна смес. Освен това сложих широколнтова ламбда да си гледам постоянно AF ratio така че тепърва ще гледаме как е колата с компресора и 350 коня :)
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: ESS e OK

Мнение от slatanic » 28 Фев 2009, 14:25

Sapa написа:За да няма съмнение - аз бях този с първоначалния пост за ЕСС и гръмналия двигател. Все още няма ясна причина за повредата но предполагам не е в софтуера на ЕСС.

Както и да е, аз смених двигателя с 3.0 и му сложих компресора отново. Мога да кажа само добри думи за поддръжката на ЕСС - праиха ми безплатно нов софтуер, инжектори, ролка и ремък за новия двигател. Смених всичко за което можахме да се сетим че би могло да причини бедна смес. Освен това сложих широколнтова ламбда да си гледам постоянно AF ratio така че тепърва ще гледаме как е колата с компресора и 350 коня :)

Ей това да се чува! :D
И както е казал някой непомня кой!Обемът може да се замени само с повече обем! :twisted:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Фев 2009, 17:25

pesho написа:Една съвсем първична мисъл тва е39 е М52 ..... а как е бензина в
Испания :?:
(никасил)
Добре е смятам....пък и тук нямам турбо автомобил за да кажа със сигурност :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Фев 2009, 17:30

00Cool написа:Тука около 80% от всички испанци си имат една фраза ,ако искаш бърз автомобил.
Нека ТОМ да ви я каже ......
...vende tu coche y comprate un "M" :mhihi: което ще рече продай своята кола и купи една М-ка :roll: Това е формулата за по-бърза кола в Испания, друго няма, когато кажеш нещо за турбо, все едно им говориш за светлинния двигател на "Ентърпрайз" :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook