IS турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 26 Фев 2009, 19:21

А ти защо спамиш след като темата е изчерпана,а?
И пак казвам че търсачката не ми е свършила работа!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 26 Фев 2009, 20:44

Ами с СМТ6 съм и с още един ред is-кови дюзи.
бензиновата помпа сток и не смятам да я надувам няма да я правя за драг
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 27 Фев 2009, 21:25

А може ли някой да предложи къде може човек да си закара колата да му я направи истински майстор.....аз немога да си го направя сам но пък имам голям мерак......и поне да си направя сметката дали ще ми е по джоба :roll:
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 28 Фев 2009, 0:49

еми може да ти я направим ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 28 Фев 2009, 9:56

М42 е много корав за турбиниране ;)
на 0.7 бара без зор ще си искара 230+ кончета на вала ;)
и както го беше сметнал един колега още в началото на темата, това прави към 180 коня на колелата (със загубите)
колкото до максималната скорост... тя много зависи от това какъв ДИФ ще и сложиш :roll:
Ти се реши да го направиш пък... има някой колеги от този форум който вече имат бая опит и ще ти я направят екстра :winky:
Критика се приема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 28 Фев 2009, 20:51

Турбо т3/т4 около 700лв ,интеркулер 300лв тръби марку4и скоби 250лв ,допълнителни инжектори с рейка 150 лв, Електроника смт6+мап сензор 600лв , колена тръби и фланци за изпускателния колектор + работа около 500лв ,2бр резонаторни гърнета на фи 60мм + тръби на фи 60мм около 250лв.Компект съединител и маховик на 220мм + стартер от Е30 около 300лв. Монтаж на механи4ната част от 500 до 3000лв( зависи къде и кой го прави) , монтаж и настройка на електрониката от 200 до 1000лв(зависи къде и кой го прави). и Някои дребни марку4ета кабел4ета тройничета и тн. 200-300лв уред4е за налягане на турбото по желание 60-70лв уред4е за бедна богата смес 60-70лв непрецизно и 450лв прецизно със сонда и контролер

Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.

Към което прибавяме шпер диференциял понеже тоя няма да издържи,нови скорости ,кардан ...и попринцип други спирачки,генерация също
Ето тука иво доста добре е написал кое колко пари идва горе долу ,просто трябва някой да го потърси! На темата ис-турбо има една камара със теми написани!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 28 Фев 2009, 21:00

според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране :roll:
ама то в въпрос на вкус де...
Критика се приема


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Фев 2009, 22:59

petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране :roll:
ама то в въпрос на вкус де...


А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 01 Мар 2009, 9:25

sonny написа:
petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране :roll:
ама то в въпрос на вкус де...


А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка ;)


абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лаг :angel: доскоро се продаваше една във форума, тя беше с по малка турбина и беше истински кеф да я караш ;)
това все пак е въпрос на предпочитания :) на мен ми харесва да си усещам турбото и в по-ниските обороти ;)
Критика се приема

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 01 Мар 2009, 10:06

petrashkov написа:
sonny написа:
petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране :roll:
ама то в въпрос на вкус де...


А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка ;)


абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лаг :angel: доскоро се продаваше една във форума, тя беше с по малка турбина и беше истински кеф да я караш ;)
това все пак е въпрос на предпочитания :) на мен ми харесва да си усещам турбото и в по-ниските обороти ;)


Имаш ли опит с това което казваш, или звездите ти го говорят ?
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 01 Мар 2009, 11:31

т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 01 Мар 2009, 13:45

Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.


Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6 ;) но се губи смисъла ако ще се кара на толкова ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 01 Мар 2009, 13:58

rtzankov написа:
Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.


Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6 ;) но се губи смисъла ако ще се кара на толкова ;)

смисъл от буста винаги има :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 15 Мар 2009, 9:43

Oyama аз съм с турбинка от ланча 2.5 турбо дизел мисля, че я водят Т3 по добре ли е ако я сменя с Т28
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook