E36 318is Class II
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
E36 318is Class II
БМВ 318ис „Клас II“: Една нова идея за спорт ...
... идва при вас като „лимитиран едишън“ на улицата.
Още от пръв поглед се разпознава спортния произход на новия 318ис „Клас 2“. С добро основание, защото имено БМВ М ООД, като „спортна дъщерна фирма“ на БМВ АД, вече над 20 години е в интернационалния моторен спорт. При това с изключителен успех, като множеството постижения сами по себе си го доказват. Всичко това е една добра предпоставка за разработването на първокласни, ексклузивни автомобили и за улицата.
Като пример за това е новия БМВ 318ис Клас 2, който като хомологиран автомобил същевременно е база за бъдещи състезателни успехи. Състезателната версия стартира през 1994 година в много страни изпълнявайки изискванията на новия интернационален ФИА-Регламент за Клас 2. Още повече през 1993 успява да спечели 2 титли в Англия и Италия.
Новият БМВ 318ис Клас 2 съчетава – както никой друг автомобил в момента – два свята: От една страна впечатлява със своето спортно изпълнение (перформънс), със своя непогрешен профил, с впечатляваща техника и висококачествено оборудване. От друга страна е във всяко отношение икономичен, сигурен и „нормален“ автомобил за ежедневието, който предлага сигурността, комфорта и качеството на БМВ 3-та серия – и всичко това като четириврат седан, който е дори напълно „семеен“ автомобил. Динамиката е запазена напълно.
Високооборотният и динамичен БМВ 1.8 литра четирицилиндров с 103 ДИН киловата (140 конски сили) агрегат, който беше успешно приложен в БМВ 3-та серия купе, има съвсем точния темперамент за спортно удоволствие от шофирането. Високотехнологичният двигател със своите 16 клапана, галава изработе от леки метали, диференцирания смукател (ДИСА), детонационни датчици за всеки цилиндър и четири единични бубини освобождават, във всеки един обсег от обороти, сила и всичко това обединено с икономичност.
Окачването, любимо на много хора, е определено по-твърдо настроено от инженерите на БМВ М ООД и предлага благодарение на по-ниския център на тежеста още по-добра маневреност (хандлинг). Заедно летите джанти и спортните гуми с размери: 225/50 R 16 V се грижат мощността на колата да бъде сложена на асфалта.
Чрез М-Аеродинамични пакет – предна престилка и заден дифузор, на ново разработен, в аеродинамичния канал, заден спойлер и странични прагове – е подобрена стабилността особено много при високи скорости.
„Работното“ място на шофьора предизвиква едно особено впечатление: БМВ Спортните седлаки отпред и спортния волан – разбира се с airbag – са серийни при 318ис клас 2. Както и взискателният интериор със спеицално подбрани облицовачни материали включително и кожени апликации.
Освен горепосочените екстри, БМВ 318ис Клас 2 предлага и други екстри от завода. Например: Предно стъкло със потмнен в зелено сенник (лента), халогени (фарове за мъгла), както и подгряващи огледала.
Една не съвсем за ежедневието оферта? Съвсем сигурно и при това още повече, защото БМВ 318ис Клас 2 е лимитирана версия. Но за феновете на спортните купета предлагаме изпълнение на базата на 318ис и 325и. Можем само да предложеим на феновете на марката съвсем бързо да се решат за тест каране на някой от моделите.
Идея: Иван Петров
Превод: Д.С. (Alibitu)
П.С.: Вероятно има грешки в превода, но съм се стремил да е максимално точен.
... идва при вас като „лимитиран едишън“ на улицата.
Още от пръв поглед се разпознава спортния произход на новия 318ис „Клас 2“. С добро основание, защото имено БМВ М ООД, като „спортна дъщерна фирма“ на БМВ АД, вече над 20 години е в интернационалния моторен спорт. При това с изключителен успех, като множеството постижения сами по себе си го доказват. Всичко това е една добра предпоставка за разработването на първокласни, ексклузивни автомобили и за улицата.
Като пример за това е новия БМВ 318ис Клас 2, който като хомологиран автомобил същевременно е база за бъдещи състезателни успехи. Състезателната версия стартира през 1994 година в много страни изпълнявайки изискванията на новия интернационален ФИА-Регламент за Клас 2. Още повече през 1993 успява да спечели 2 титли в Англия и Италия.
Новият БМВ 318ис Клас 2 съчетава – както никой друг автомобил в момента – два свята: От една страна впечатлява със своето спортно изпълнение (перформънс), със своя непогрешен профил, с впечатляваща техника и висококачествено оборудване. От друга страна е във всяко отношение икономичен, сигурен и „нормален“ автомобил за ежедневието, който предлага сигурността, комфорта и качеството на БМВ 3-та серия – и всичко това като четириврат седан, който е дори напълно „семеен“ автомобил. Динамиката е запазена напълно.
Високооборотният и динамичен БМВ 1.8 литра четирицилиндров с 103 ДИН киловата (140 конски сили) агрегат, който беше успешно приложен в БМВ 3-та серия купе, има съвсем точния темперамент за спортно удоволствие от шофирането. Високотехнологичният двигател със своите 16 клапана, галава изработе от леки метали, диференцирания смукател (ДИСА), детонационни датчици за всеки цилиндър и четири единични бубини освобождават, във всеки един обсег от обороти, сила и всичко това обединено с икономичност.
Окачването, любимо на много хора, е определено по-твърдо настроено от инженерите на БМВ М ООД и предлага благодарение на по-ниския център на тежеста още по-добра маневреност (хандлинг). Заедно летите джанти и спортните гуми с размери: 225/50 R 16 V се грижат мощността на колата да бъде сложена на асфалта.
Чрез М-Аеродинамични пакет – предна престилка и заден дифузор, на ново разработен, в аеродинамичния канал, заден спойлер и странични прагове – е подобрена стабилността особено много при високи скорости.
„Работното“ място на шофьора предизвиква едно особено впечатление: БМВ Спортните седлаки отпред и спортния волан – разбира се с airbag – са серийни при 318ис клас 2. Както и взискателният интериор със спеицално подбрани облицовачни материали включително и кожени апликации.
Освен горепосочените екстри, БМВ 318ис Клас 2 предлага и други екстри от завода. Например: Предно стъкло със потмнен в зелено сенник (лента), халогени (фарове за мъгла), както и подгряващи огледала.
Една не съвсем за ежедневието оферта? Съвсем сигурно и при това още повече, защото БМВ 318ис Клас 2 е лимитирана версия. Но за феновете на спортните купета предлагаме изпълнение на базата на 318ис и 325и. Можем само да предложеим на феновете на марката съвсем бързо да се решат за тест каране на някой от моделите.
Идея: Иван Петров
Превод: Д.С. (Alibitu)
П.С.: Вероятно има грешки в превода, но съм се стремил да е максимално точен.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
kal написа:Супер инфо, аз до колкото знам са произведени 2000 такива машини
и 1 от тия 2000 е в Жоро Грешков

доколкото си спомням имаше още една в БГ лилава


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Има една синя, беше във Враца, после премина в Плевен, както и една черна в София - в Банишора, на Тошо bavareca_86 един приятел, който даже я продава. 


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Oще няколко подробности:
Оригиналните широки лайсни на вратите не са с ///М лого, а с BMW Мotorsport International:
На лайсната, която е над жабката, на всяка от колите има алуминиева табелка със същия надпис.
Оригинално, Class II имат М-брони, прагове и лайсни на вратите. Само някои имат GT крило на багажника. Огледалата при тази лимитирана серия са си нормалните.
Всички 318is Class II седан са с 4 ел. стъкла с комфорт модул и Рекаро салон.
Предлагали са се с оригинални BMW джанти 16 цола style 18 или 17-цолови style 32.
Оригиналните широки лайсни на вратите не са с ///М лого, а с BMW Мotorsport International:

На лайсната, която е над жабката, на всяка от колите има алуминиева табелка със същия надпис.

Оригинално, Class II имат М-брони, прагове и лайсни на вратите. Само някои имат GT крило на багажника. Огледалата при тази лимитирана серия са си нормалните.
Всички 318is Class II седан са с 4 ел. стъкла с комфорт модул и Рекаро салон.
Предлагали са се с оригинални BMW джанти 16 цола style 18 или 17-цолови style 32.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
И са произведени 2500 бройки .....
Мисля да ги направим с 1 повече в БГ
и ще е с цел Моторспорт 
Мисля да ги направим с 1 повече в БГ


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
на Цене не беше ли и тя такава

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
И после некой ще ми говори,че ИС-са не бил спортна кола....
Сори,ама не се сдържах...Много хубава тема,евала на колегата за труда който е положил при превеждането


Сори,ама не се сдържах...Много хубава тема,евала на колегата за труда който е положил при превеждането



ASAP Vehicle information
VIN long WBACA51010FK05634
Type code CA51
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BOSTONGRUEN METALLIC (275)
Upholstery SCHWARZ M3 (0470)
Prod. date 1994-06-08
Order options
No. Description
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
497 CENTRE ARMREST IN REAR
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
687 RADIO PREPARATION
704 M SPORT SUSPENSION
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
777 INDIVIDUALSERIE "CLASS II"
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
960 STEERING ANGLE LIMITATION
мойта е такава само че вече не с 1.8ис
VIN long WBACA51010FK05634
Type code CA51
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BOSTONGRUEN METALLIC (275)
Upholstery SCHWARZ M3 (0470)
Prod. date 1994-06-08
Order options
No. Description
209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
497 CENTRE ARMREST IN REAR
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY
687 RADIO PREPARATION
704 M SPORT SUSPENSION
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
777 INDIVIDUALSERIE "CLASS II"
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
960 STEERING ANGLE LIMITATION
мойта е такава само че вече не с 1.8ис

BMW POWER
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
вий по емблемите не ги определяйте, аз последния месец продадох поне 20 такива емблеми за лайстни
а по темата тези емблеми са и на М3 ЕВО LTW, неква олекотена версия.



а по темата тези емблеми са и на М3 ЕВО LTW, неква олекотена версия.
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Strabex написа:В Сливен има една такава на Иван томчев
Неговата има една голяма метан бутилка в багажника и няма шпер и окачването няма нищо общо с това което някога би трябвало да бъде. И отделно мисля, че неговата е правена, не е Клас 2, защото няма табелката "Motorsport limited edition"

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани