Впечатления от работата на ASC
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Впечатления от работата на ASC
Призовавам всички с адектватни технически и шофьорски познания да споделят впечатленията си от работата на ASC системата при Е36
Конкретно въпросите са ми следните:
1)при тръгване от място,ако примерно едното колело е на сняг, другото на асфалт какво се случва - ASCто бие ли спирачка на боксуващото колело и съответно диференциала да прехвърли на другото или системата сработва след определена скорост само
2)същото на мокро със рязък старт и завиване - предотвратява ли т.нар. "дрифт"?
3)какво става ако примерно в завой на 3та натиснеш докрай и колата "тръгне"?
Благодаря!

Конкретно въпросите са ми следните:
1)при тръгване от място,ако примерно едното колело е на сняг, другото на асфалт какво се случва - ASCто бие ли спирачка на боксуващото колело и съответно диференциала да прехвърли на другото или системата сработва след определена скорост само
2)същото на мокро със рязък старт и завиване - предотвратява ли т.нар. "дрифт"?
3)какво става ако примерно в завой на 3та натиснеш докрай и колата "тръгне"?
Благодаря!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
при 1 помага, тръгва се.
2 ... относителна работа
3 помага
обаче никога не трябва да се предоверяваме на тая система, всичко е до главата на шофера, защото и с асц се плъзга колата, яко.
2 ... относителна работа
3 помага
обаче никога не трябва да се предоверяваме на тая система, всичко е до главата на шофера, защото и с асц се плъзга колата, яко.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
... особено когато шофьора пречи на системата да си върши работата... някои хора от незнание точно това правят...
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
а понякога системата пречи на шофьора да си варши работата 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
MOGY написа:а понякога системата пречи на шофьора да си варши работата
то затова има копче да се изключва
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Колега има си и добри и лоши страни.. ако почна да пиша за АСЦ-то трябва цяла нощ да пиша и на сутринта ....
Колегата който каза че пречи на шофера е най-прав!
Отностно стъпките които си написал
1) да сработва и не позволява на което и да е колело на сняг или асвалт да върти ... превърта и спира
2) Да на мокро с рязко тръгване и завъртян волан предотвратява т.нар. дрифт
...
3)Като в завой на трета натиснеш газта и колата тръгне докато тръгне и спре... освен ако не е мн хлъзгаво и гумите ти нямат никакво сцепление... тогава системата ги спира и не се въртят но колата се хлъзга настрани
Надявам се да съм бил полезен!

Отностно стъпките които си написал
1) да сработва и не позволява на което и да е колело на сняг или асвалт да върти ... превърта и спира
2) Да на мокро с рязко тръгване и завъртян волан предотвратява т.нар. дрифт

3)Като в завой на трета натиснеш газта и колата тръгне докато тръгне и спре... освен ако не е мн хлъзгаво и гумите ти нямат никакво сцепление... тогава системата ги спира и не се въртят но колата се хлъзга настрани

Надявам се да съм бил полезен!
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Garribaldi написа:Колега има си и добри и лоши страни.. ако почна да пиша за АСЦ-то трябва цяла нощ да пиша и на сутринта ....Колегата който каза че пречи на шофера е най-прав!
Отностно стъпките които си написал
1) да сработва и не позволява на което и да е колело на сняг или асвалт да върти ... превърта и спира
2) Да на мокро с рязко тръгване и завъртян волан предотвратява т.нар. дрифт...
3)Като в завой на трета натиснеш газта и колата тръгне докато тръгне и спре... освен ако не е мн хлъзгаво и гумите ти нямат никакво сцепление... тогава системата ги спира и не се въртят но колата се хлъзга настрани
Надявам се да съм бил полезен!
Абсолютно вярно.
Колата просто не може да се занесе ,нито на мокро нито на сухо.Като забуксува някое колело и почват да чукат спирачките и то спира-1-ва фаза,но в завои ако те види системата че си достатъчно ТЪП и не пускаш гаста,тя сама ти я връща и колата забива муцината и влиза в пътя-2 ра фаза.
Дотук добре,ама зимата незнам как е(на моита и извадих бушона лятото ,да не го гася всеки път ,че като го забравя понякога и се получаваха доста смешни неща,и така и не се пусна повече-явно е записала грешка)та не знам на сняг,но са ми казвали че ако си на баир,и колата почне да боксува-почват да ти хващат спирачките,и да връща гаста,и ти я връща,и колата не може да качи баира,щото боксува и то още ти връща гаста и угасва само накрая и няма изкачване със него.Но това са само разкази на приятели-по пътя на логиката се връзват нещата

- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
На мойта кола (Е36) асц работи перфектно, ама общите ми впечатления от него са мудна и първобитна система от първо поколение. Иначе бие спирачки яко, връща газ и т.н.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани