за Е36 и тропкането на корите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Здравейте колеги, нарочно запазих мълчание до сега за да прочета и уважа вашите мнения и сега очаквам да ми отговорите подобаващо... Въпросният автомобил от снимките който претърпя тази процедура
е моят TDS touring и накратко ще Ви споделя мойте впечетления
Първо за температурата в колата--много бързо се затопля и много бавно изстива а лятото климатика ще охлажда за норматив. Второ за тропането и дразнещото скърцане на корите--просто няма и помен
и ако някой си мисли че на тези 10+ годишни коли корите неса се деформирали и ще мине само с подмяна на щипки просто жестоко се лъже. Трето и най-важно според мен е перфектната шумоизолация и акустика вътре в купето просто не се чува че е дизел
а музиката е
. Относно мненията че вратите стават по тежки , просто нама как при условие че ватата положена в цялата кола(кори+вътре в калниците+5 врата) е не повече от 4 килограма!!! За финал мога само да кажа че ефекта е невероятен и който не вярва да заповяда и да се убеди сам
ПП:Искренно се надявам, че темата ще бъде преместена в полезни просто защото там е нейното истинско място!






ПП:Искренно се надявам, че темата ще бъде преместена в полезни просто защото там е нейното истинско място!
- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Burningparis написа:на купетата много се усеща, особено ако се направи добре.
Колега дай идеи точно как ще стане най-Добре и ще има най-Добър ефект??? Искам да постигна колкото може по тихо купе-Защото лично на мен ми е малко шумно?!

Поздрави!!!
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Всичко зависи от това корите да са максимално запълнени в кухините и съответно добре прилепнали към ламарината, много е важен и момента със задните кори, там зад тях също 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А добре натъпква ли се яко тая вата или трябва да остане леко рехава, че да има въздух все пак в нея. И щом не гори значи всичко е 6+
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Burningparis написа:Всичко зависи от това корите да са максимално запълнени в кухините и съответно добре прилепнали към ламарината, много е важен и момента със задните кори, там зад тях също
а също и под предната кора но там е играчка и имам на идея на някои места да се ползва една малко по-специална вата ма утре ше споделя с Любо (подсети ме утре да Ти кажа к'ва ми е идеята)
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Здравейте колеги и аз правих подобно упражнение на един фиат браво преди няколко месеца и наистина имаше доста добър резултат
а тука от снимките не ми стана ясно като се набута вата във вратата няма ли да пречи на стъклото и механизмите?
И с какво я лепите ватата? Поздрави!


- Pupinator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 31.10.2007
- Пол: Мъж
- Кара: на баба си фърчилото
- Мечтае да кара: Нимбус 2000
Боби, Имам една молба към теб
да споделиш идеята си с Любо малко по-рано през деня. Целта е да може в края на деня да я приложим в моето Купе
.
@All Утре вечерта ако не ме домързи, ще добавя подробни снимки на процедурата.
@ Любо ... До утре


@All Утре вечерта ако не ме домързи, ще добавя подробни снимки на процедурата.
@ Любо ... До утре

With all the money in the world you can't buy my respect !!!
www.shahovservices.com - Най-добрите в компютърния бранш!

www.shahovservices.com - Най-добрите в компютърния бранш!

- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
SvetlyoSvetlyo написа: а тука от снимките не ми стана ясно като се набута вата във вратата няма ли да пречи на стъклото и механизмите?И с какво я лепите ватата? Поздрави!
не слага се първо разделителя на кората от механизмите.
krasi_bmw написа:а с влагата как ще е с тази вата ,ако се намокри кво става
аз я слагам между кората и найлона или стиропора, зависи дали купе или седан. Там мокро няма, инак съм я пробвал, че не попива ...отделно все пак има циркулация на въздух там ... поне при мен е ОК.
стан написа:А добре натъпква ли се яко тая вата или трябва да остане леко рехава, че да има въздух все пак в нея. И щом не гори значи всичко е 6+
Аз я правя плътна на някои места, на други я оставям без да я смачквам за да има по ефект на буфер
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Колеги ще кажете ли малко повече за тая вата... че май незнам за какво става дума.... като отида в някой магазин като Вилаз да кажем каква вата да кажа че искам
Благодаря много !

Благодаря много !
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Виждам че сте доста запознати, а дали има няква цака за по лесно сваляне на самите кори, сваляне при което щипките остават здрави а не се почупват като дръпна кората. Поздрави! 

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
SvetlyoSvetlyo написа:Виждам че сте доста запознати, а дали има няква цака за по лесно сваляне на самите кори, сваляне при което щипките остават здрави а не се почупват като дръпна кората. Поздрави!
Като подходиш внимателно, бих казал че няма да счупиш нито една, но най добрия вариант е подмяна на щипките защото с годините са се изпекли и не държат както трябва, струват 5лв. 20бр. в Дару кар

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Garribaldi написа:Колеги ще кажете ли малко повече за тая вата... че май незнам за какво става дума.... като отида в някой магазин като Вилаз да кажем каква вата да кажа че искам![]()
Благодаря много !
Минерална вата на листове, 3.50 на лист е.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани