за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 20:13

на купетата много се усеща, особено ако се направи добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 25 Фев 2009, 20:23

Здравейте колеги, нарочно запазих мълчание до сега за да прочета и уважа вашите мнения и сега очаквам да ми отговорите подобаващо... Въпросният автомобил от снимките който претърпя тази процедура :yes: е моят TDS touring и накратко ще Ви споделя мойте впечетления :shock: Първо за температурата в колата--много бързо се затопля и много бавно изстива а лятото климатика ще охлажда за норматив. Второ за тропането и дразнещото скърцане на корите--просто няма и помен :D и ако някой си мисли че на тези 10+ годишни коли корите неса се деформирали и ще мине само с подмяна на щипки просто жестоко се лъже. Трето и най-важно според мен е перфектната шумоизолация и акустика вътре в купето просто не се чува че е дизел :driving: а музиката е :guitarist: . Относно мненията че вратите стават по тежки , просто нама как при условие че ватата положена в цялата кола(кори+вътре в калниците+5 врата) е не повече от 4 килограма!!! За финал мога само да кажа че ефекта е невероятен и който не вярва да заповяда и да се убеди сам :idea:

ПП:Искренно се надявам, че темата ще бъде преместена в полезни просто защото там е нейното истинско място!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 25 Фев 2009, 20:37

Burningparis написа:на купетата много се усеща, особено ако се направи добре.

Колега дай идеи точно как ще стане най-Добре и ще има най-Добър ефект??? Искам да постигна колкото може по тихо купе-Защото лично на мен ми е малко шумно?! :)
Поздрави!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Фев 2009, 20:53

Всичко зависи от това корите да са максимално запълнени в кухините и съответно добре прилепнали към ламарината, много е важен и момента със задните кори, там зад тях също :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Фев 2009, 21:37

А добре натъпква ли се яко тая вата или трябва да остане леко рехава, че да има въздух все пак в нея. И щом не гори значи всичко е 6+

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

Мнение от turboto » 25 Фев 2009, 21:38

Burningparis написа:Всичко зависи от това корите да са максимално запълнени в кухините и съответно добре прилепнали към ламарината, много е важен и момента със задните кори, там зад тях също :)


а също и под предната кора но там е играчка и имам на идея на някои места да се ползва една малко по-специална вата ма утре ше споделя с Любо (подсети ме утре да Ти кажа к'ва ми е идеята)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Фев 2009, 21:58

сподели и с нас после :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ев

Мнение от krasi_bmw » 25 Фев 2009, 22:23

а с влагата как ще е с тази вата ,ако се намокри кво става :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 25 Фев 2009, 22:40

Здравейте колеги и аз правих подобно упражнение на един фиат браво преди няколко месеца и наистина имаше доста добър резултат :) а тука от снимките не ми стана ясно като се набута вата във вратата няма ли да пречи на стъклото и механизмите? :) И с какво я лепите ватата? Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 31.10.2007
Пол: Мъж
Кара: на баба си фърчилото
Мечтае да кара: Нимбус 2000

Мнение от Pupinator » 25 Фев 2009, 23:34

Боби, Имам една молба към теб :) да споделиш идеята си с Любо малко по-рано през деня. Целта е да може в края на деня да я приложим в моето Купе ;).

@All Утре вечерта ако не ме домързи, ще добавя подробни снимки на процедурата.

@ Любо ... До утре ;)
With all the money in the world you can't buy my respect !!!

www.shahovservices.com - Най-добрите в компютърния бранш!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 26 Фев 2009, 0:19

SvetlyoSvetlyo написа: а тука от снимките не ми стана ясно като се набута вата във вратата няма ли да пречи на стъклото и механизмите? :) И с какво я лепите ватата? Поздрави!


не слага се първо разделителя на кората от механизмите.

krasi_bmw написа:а с влагата как ще е с тази вата ,ако се намокри кво става :shock:


аз я слагам между кората и найлона или стиропора, зависи дали купе или седан. Там мокро няма, инак съм я пробвал, че не попива ...отделно все пак има циркулация на въздух там ... поне при мен е ОК.


стан написа:А добре натъпква ли се яко тая вата или трябва да остане леко рехава, че да има въздух все пак в нея. И щом не гори значи всичко е 6+


Аз я правя плътна на някои места, на други я оставям без да я смачквам за да има по ефект на буфер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 26 Фев 2009, 1:04

Колеги ще кажете ли малко повече за тая вата... че май незнам за какво става дума.... като отида в някой магазин като Вилаз да кажем каква вата да кажа че искам :uups:
Благодаря много !
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 26 Фев 2009, 10:33

Виждам че сте доста запознати, а дали има няква цака за по лесно сваляне на самите кори, сваляне при което щипките остават здрави а не се почупват като дръпна кората. Поздрави! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 26 Фев 2009, 11:25

SvetlyoSvetlyo написа:Виждам че сте доста запознати, а дали има няква цака за по лесно сваляне на самите кори, сваляне при което щипките остават здрави а не се почупват като дръпна кората. Поздрави! :)


Като подходиш внимателно, бих казал че няма да счупиш нито една, но най добрия вариант е подмяна на щипките защото с годините са се изпекли и не държат както трябва, струват 5лв. 20бр. в Дару кар ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 27 Фев 2009, 0:51

Garribaldi написа:Колеги ще кажете ли малко повече за тая вата... че май незнам за какво става дума.... като отида в някой магазин като Вилаз да кажем каква вата да кажа че искам :uups:
Благодаря много !

Минерална вата на листове, 3.50 на лист е.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook