трансфер М20Б20>Б23 линк
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- hipo
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 160
 - Регистриран на: 6.07.2008
 - Местоположение: У селу
 - Пол: Мъж
 - Кара: само COUPE-та
 - Мечтае да кара: М3 pick up
 
.
Добре де ми то като се замисля трябва ли да сменям кутията или да оставям 20-ковата 
 . Някаде бях чел че  били изчислявани дадената кутия за дадения мотор има ли такава работа и с коя ще е по добре вървене/ускорение/разход 
			
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за  да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
			
		- hipo
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 160
 - Регистриран на: 6.07.2008
 - Местоположение: У селу
 - Пол: Мъж
 - Кара: само COUPE-та
 - Мечтае да кара: М3 pick up
 
Lenco		Пуснато на: 25 Фев 2009, 19:51    Заглавие: 
Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
Ще го правя аз в присъствието и помоща на разбиращи
			
		Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
Ще го правя аз в присъствието и помоща на разбиращи
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
ми тогас що флудиш,кат има разбирачи около теб
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- redfire8
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 60
 - Регистриран на: 10.12.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: все още нищо
 - Мечтае да кара: e30 m3
 
- redfire8
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 60
 - Регистриран на: 10.12.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: все още нищо
 - Мечтае да кара: e30 m3
 
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
минимална,то вече виялката си е задълже
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- devastator
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 268
 - Регистриран на: 17.07.2008
 - Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
 
то после ще трбва да ъпгрейдваш и спирачките май,а после и едни ксенончови светлинки ,после спортивни шпойлери и отиде ремонта на 5-600 лева.
			Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
		- hipo
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 160
 - Регистриран на: 6.07.2008
 - Местоположение: У селу
 - Пол: Мъж
 - Кара: само COUPE-та
 - Мечтае да кара: М3 pick up
 
.
А шаибата с датчика отпред трябвали да се смени защото една е равна а другата е назъбена и има малка разлика в датчика и дюзите трябва ли да се сменят те нямат ли  разлика в дебита 2.0/2.3.
			
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
Re: .
hipo написа:А шаибата с датчика отпред трябвали да се смени защото една е равна а другата е назъбена и има малка разлика в датчика и дюзите трябва ли да се сменят те нямат ли разлика в дебита 2.0/2.3.
Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
А за дюзите утре ще ти кажа кат я запаля.че и аз съм с такива от 20-ка,но иумам идеи кави да сложа.
- drft
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 246
 - Регистриран на: 7.05.2008
 - Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
 - Мечтае да кара: Supra
 
павката написа:минимална,то вече виялката си е задълже
Едното е 129 к.с. другото е 150
Тука вече мноо на едро почнахме баси
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
		- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
До колкото разбрах от написаното до тук единия е ЛДжетроник, а другия Мотроник, т.е. двата нямат почти нищо общо с "мениджмънта" на мотора, т.е. и шайбите нямат нищо общо както и датчиците им. Както писах по-горе шайбата върви с датчика, а той с цялата инсталация.ТУРБО написа:Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	