Отново за червената лампа за масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Отново за червената лампа за масло
Колеги,гледам тука всякакви теми за "червена " или "жълта " лампа за масло,извода които налага форума е смяна на датчик...
Ето и моите конкретни въпроси по този въпрос,естествено логически свързани.
Всеки знае че голяма част от автосервизите...всъщност са сменявачи на части,както и докторите в родната ни държава-преписват хапчета без диагноза и заключение как и защо се е стигнало до тук.
Надявам се с тази тема да се стигне до заключения,от които колегите с такъв проблем да си извадят правилните изводи
Моля спамарите дето веднагически ще постнат линкове към теми обсъждали този проблем и с назидателен тон да ми обяснят "ползвай търсачката" да се въздържат,ползвал съм търсачката,изчел съм темите,технически съм грамотен,питането е отново на лице!!!
Значи на въпроса-свети ми червената лампа за маслото (както и жълтата)светне,угасне,на студено понягога свети,понякога на топло,когато загася и запаля се оправя,няма логика в светенето.
Факти-нивото на маслото ми беше високо,лампата светна няколко часа след като в студа мих двигателя,не съм засягал с миенето долен датчик на картера,след като я оставих колата няколко часа,запалих и след няколко минути светна червена лампа,загасих,няма течове,качва масло горе,не тракат хидравлични повдигачи,мотора работи добре
Съвети-казаха ми да сменя датчик които се намира от долу на картера...ето,днес го гледах,поизточих маслото малко защото беше над максимума...но проблема остава
Питането ми е:
1.Какво точно се разваля на датчика които е на картера
2.долният датчик мери ли налягане на маслото или е само нивомер
3.Има ли друг датчик около филтъра
4.ако някой има схеми как точно е структорирана системата за централното мазане + схема на датчиците
Предварително Ви благодаря
Ето и моите конкретни въпроси по този въпрос,естествено логически свързани.
Всеки знае че голяма част от автосервизите...всъщност са сменявачи на части,както и докторите в родната ни държава-преписват хапчета без диагноза и заключение как и защо се е стигнало до тук.
Надявам се с тази тема да се стигне до заключения,от които колегите с такъв проблем да си извадят правилните изводи
Моля спамарите дето веднагически ще постнат линкове към теми обсъждали този проблем и с назидателен тон да ми обяснят "ползвай търсачката" да се въздържат,ползвал съм търсачката,изчел съм темите,технически съм грамотен,питането е отново на лице!!!
Значи на въпроса-свети ми червената лампа за маслото (както и жълтата)светне,угасне,на студено понягога свети,понякога на топло,когато загася и запаля се оправя,няма логика в светенето.
Факти-нивото на маслото ми беше високо,лампата светна няколко часа след като в студа мих двигателя,не съм засягал с миенето долен датчик на картера,след като я оставих колата няколко часа,запалих и след няколко минути светна червена лампа,загасих,няма течове,качва масло горе,не тракат хидравлични повдигачи,мотора работи добре
Съвети-казаха ми да сменя датчик които се намира от долу на картера...ето,днес го гледах,поизточих маслото малко защото беше над максимума...но проблема остава
Питането ми е:
1.Какво точно се разваля на датчика които е на картера
2.долният датчик мери ли налягане на маслото или е само нивомер
3.Има ли друг датчик около филтъра
4.ако някой има схеми как точно е структорирана системата за централното мазане + схема на датчиците
Предварително Ви благодаря
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
еми всичко това е описано вече в старите теми ...
имаш два сензора нивомер на картера и за налягането на охлюва дето се завинтва филтъра ... може да си намериш картинки из темите или на
http://bmwfans.info/
температурния датчик и той е там
жълто свети като се развали датчика до филтъра, червено като се развали тоя на картера ...
опа снимки от темите
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjY2ODhfcA==.png
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTU2NzkxX3A=.png
edit:
гледам са си дизел значи нямаш такъв за температурата на маслото на охлюва
имаш два сензора нивомер на картера и за налягането на охлюва дето се завинтва филтъра ... може да си намериш картинки из темите или на
http://bmwfans.info/
температурния датчик и той е там
жълто свети като се развали датчика до филтъра, червено като се развали тоя на картера ...
опа снимки от темите
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjY2ODhfcA==.png
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTU2NzkxX3A=.png
edit:
гледам са си дизел значи нямаш такъв за температурата на маслото на охлюва
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Sharo написа:еми всичко това е описано вече в старите теми ...
имаш два сензора нивомер на картера и за налягането на охлюва дето се завинтва филтъра ... може да си намериш картинки из темите или на
http://bmwfans.info/
температурния датчик и той е там
жълто свети като се развали датчика до филтъра, червено като се развали тоя на картера ...
опа снимки от темите
http://static.bmwfans.info/images/epc/MjY2ODhfcA==.png
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTU2NzkxX3A=.png
edit:
гледам са си дизел значи нямаш такъв за температурата на маслото на охлюва
Ето тоя отговор очаквах ,както се казва в една реклама
много благодаря колега,с главно "К"
ето сега подробно виждам какво точно съм засегнал с пароструйката при миенето на мотора
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Шаро сигурен ли си за цветовете? Винаги жълта лампа свети за ниво на масло! Червена свети за налягане!
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И аз така мисля.
Общо взето тая тема я има във форума, но за бензинов двигател (с диаграми и т.н.)
И не бъди сигурен, че с миенето не си засегнал нищо.
ПП: мисля че горния "суичЮ , дето е за налягането (и от него свети червена лампа) е някаква символична цена
Общо взето тая тема я има във форума, но за бензинов двигател (с диаграми и т.н.)
И не бъди сигурен, че с миенето не си засегнал нищо.

ПП: мисля че горния "суичЮ , дето е за налягането (и от него свети червена лампа) е някаква символична цена

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:И аз така мисля.
Общо взето тая тема я има във форума, но за бензинов двигател (с диаграми и т.н.)
И не бъди сигурен, че с миенето не си засегнал нищо.
ПП: мисля че горния "суичЮ , дето е за налягането (и от него свети червена лампа) е някаква символична цена
Напротив,бъш с миенето съм го засегнал тоя датчик,а иначе пише че е 3,5 евро,ама ми се струва че вода е влязла и сега го шашка
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
motor написа:Шаро сигурен ли си за цветовете? Винаги жълта лампа свети за ниво на масло! Червена свети за налягане!
жълта свети за налягане и малко преди да стигне минимума на маслото
червената свети като стигне минимума
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Аз, обаче, май не схванах нещо... първо колко датчика има, специално в 318и М43, къде се намират и след като ми свети жълтата масльонка, кой датчик ми е развален?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Sharo написа:motor написа:Шаро сигурен ли си за цветовете? Винаги жълта лампа свети за ниво на масло! Червена свети за налягане!
жълта свети за налягане и малко преди да стигне минимума на маслото
червената свети като стигне минимума
Точно така е

Просто жълтата лампа (датчика) за ниво е един вид предупредителен, преди да ти падне достатъчно нивото за светне червената лампа (което е опасно).
При по-старите модели е само червена - за налягане, когато маслото падне под минимума на щеката (изтече, изгори и т.н.)
Жълтата лампа игра роля да спести постоянно проверяване на щеката, просто като ти светне долижаш малко. Ако се прецака датчика и светне просто го сменяж
Колегата по-горе и аз имахме предвид, че тоя в картера е за нивото на маслото (като се прецака свети жълтата).
Другия при масления филтър е за налягането.
ПП: говоря за бензинови М43

ПП2: 10 OIL PRESSURE SWITCH M12X1,5 1 12617568480 +core
ПП3: 16 OIL LEVELLING SENSOR 1 12617508003 $130.57 See MH 0138861 - тоя е за нивото долу в картера е

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
kriso85 написа:... Жълтата лампа игра роля да спести постоянно проверяване на щеката, просто като ти светне долижаш малко. Ако се прецака датчика и светне просто го сменяш...
Тоест трябва да сменя и двата датчика - този в картера и този до масления филтър = 222,66 лв + 15,92лв

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега незнам какъв ти е точно проблема.
По-добре си пусни ти тема , че малко се отклонихме тука в
ПП: всъщност имаше една тема , където това го дискутирахме , но сега и аз не мога да я намеря
По-добре си пусни ти тема , че малко се отклонихме тука в

ПП: всъщност имаше една тема , където това го дискутирахме , но сега и аз не мога да я намеря
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
kriso85 написа:Колега незнам какъв ти е точно проблема.
По-добре си пусни ти тема , че малко се отклонихме тука в![]()
ПП: всъщност имаше една тема , където това го дискутирахме , но сега и аз не мога да я намеря
Лампата светва жълто няколко секунди след като запаля двигателя и след няколко секунди угасва.

- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Wolfen написа:kriso85 написа:Колега незнам какъв ти е точно проблема.
По-добре си пусни ти тема , че малко се отклонихме тука в![]()
ПП: всъщност имаше една тема , където това го дискутирахме , но сега и аз не мога да я намеря
Лампата светва жълто няколко секунди след като запаля двигателя и след няколко секунди угасва.Нивото на маслото е ОК.
Често срещан проблем при 320d преди фейса. Проблема е в датчика в картера. Но за да не говорим наизуст датчика в картера регистрира грешка в моторната електроника, ако е повреден, така че тестера пак трябва да се използва. Ако не искате да бъцкате* по колите разни части и да не се решават проблемите - ДИАГНОСТИКА!
* - имам един колега дето трябва да го следя изкъсо да не подмени нещо в повече по собствено усмотрение, та той ги бъцка нещата.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Колеги,преди време(една седмица) си замих двигателя в най-големия студ,като в резултат на това ми светна червена лампа за маслото,сега времето се затопли и вече след началното светене изгасва,като светва само жълтата...
Новината от днес е ...е***баси,вече червената лампа не светва и от началото,само акумолатора,загрява,изтива,ама червена не светва в началото.само жълта понякога
Някакви идей да имате???
Новината от днес е ...е***баси,вече червената лампа не светва и от началото,само акумолатора,загрява,изтива,ама червена не светва в началото.само жълта понякога
Някакви идей да имате???
Re: Отново за червената лампа за масло
А някой има ли представа, дали компютъра помни грешките и не е нужно някакво изчистване на грешките за да спре да свети веднага след запалването, а не 2-3 сек. по-късно?
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани