проблем с Е36 318и ( най-капризния мотор )
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора![]()
Проблема е в майсторите, а не в газта
Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
AlCapone написа:Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора![]()
Проблема е в майсторите, а не в газта
Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!


стан написа:AlCapone написа:Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора![]()
Проблема е в майсторите, а не в газта
Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!
![]()
евала личи си че ги разбираш нещата
Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада.


- dackooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е 53
абе аз много сам обикалял ама верно в италиа и холандия ама и там бмветата си ги карат на бензин (както са излезли от завода)несе варзва бмв на газ по добре си купи опел 

dackooo написа:абе аз много сам обикалял ама верно в италиа и холандия ама и там бмветата си ги карат на бензин (както са излезли от завода)несе варзва бмв на газ по добре си купи опел
што да не са вързва бе човек аз съшто сам с гас и нема никви ядове верно колата е мн по тромава ма се пак разхода е самсем др имам 4уството 4е на гас даже ми гори по малко от BENZ
ре
моя баварец е на метан и хич не му пречи върви си супер даже..така че се съмнявам газта да е проблем.. 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
имам същия проблем като на колегата, на ПХ оборотите постоянно играят, като натисна газта до долу, има едно замисляне, и как е възможно някъде към 5000 об/мин да започва едно "давене" все едно не му стига гориво.
Има и друго ако на първа го вкарам в тия обороти дето заглъхва и се дави, като включа на втора почва да се мъчи мотора и да глъхне, няколко секунди така и после се опрявя и пак до 5000
П.П 318 М40 92година с катализатор
Има и друго ако на първа го вкарам в тия обороти дето заглъхва и се дави, като включа на втора почва да се мъчи мотора и да глъхне, няколко секунди така и после се опрявя и пак до 5000

П.П 318 М40 92година с катализатор

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
v_p_m написа:4ети по горе или 6е е тунжа или 6ее токтва са състафките за да върви
Аз чета, не е от гориво, правил съм си опити, с различни бензини.
ток какво ще рече?
Нови свещи и кабели има
имам съмнения за катализатор, регулатор на налягане, запушени дюзи
- mladi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Съжалявам за отклонението по темата но за пореден път виждам тема и случай подобен ,като този на колегата и незнам ,защо всеки който кара кола на ГАЗ има след известно време след слагането на АГУ-то големи проблеми с мотора на колата си?Изклиучвам колите които са със заводски газови уредби но те са малко и не съм чувал за проблеми по моторите им!Забелязал съм ,че почти всеки който кара на ГАЗ има проблеми с колата си не след дълго а и сега ще има да каже някой --ами таксижиите как карат ежедневно с години на ГАЗ и МЕТАН-- да карат но баща ми преди три месеца и половина прави основен ремонт на двигател на Матиз каран с МЕТАН и ГАЗ от около 4 години и като се има в предвид ,че не е издевателствано с колата
!На колегата мога да пожелая успех с поправянето на проблема и дано се натъкне на истински МАЙСТОР а не на такъв на който името му е само майстор, че аман от такива... 


ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
melody1 написа:стан написа:AlCapone написа:Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора![]()
Проблема е в майсторите, а не в газта
Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!
![]()
евала личи си че ги разбираш нещата
Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада.. И друго: газта и бензина са ни от най-качественте.
Съгласен съм с колегата , а и в ИТА и т.н. една газова струва по 1000 ЕУР нагоре и минава страшни прегледи, а тук за 500 лв. ти слагат газова и ти тряя се молиш да не ти кихне и да откърти я колектор,я дебитомер, я възд.филтър....
БМВта карат на ГАЗ/Метан и то много, карал съм 740ИЛ на ГАЗ в Ита, газовата струваше 5600 ЕУР....
melody1 написа:стан написа:AlCapone написа:Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора![]()
Проблема е в майсторите, а не в газта
Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!
![]()
евала личи си че ги разбираш нещата
Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада.. И друго: газта и бензина са ни от най-качественте.
Съгласен съм с колегата , а и в ИТА и т.н. една газова струва по 1000 ЕУР нагоре и минава страшни прегледи, а тук за 500 лв. ти слагат газова и ти тряя се молиш да не ти кихне и да откърти я колектор,я дебитомер, я възд.филтър....
БМВта карат на ГАЗ/Метан и то много, карал съм 740ИЛ на ГАЗ в Ита, газовата струваше 5600 ЕУР....просто имам чувството че на запад газ се слага на по-големите двигатели,така че да не се усеща толкова разлика и скопяване, за сметка на евтино возене.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
atanasko написа:това за клапан на налягането ще го проверя веднага нооо за6то така припуква в началото на бензин ( гарми парди задапва ) а и в на4алото след запалването мени оборотите и чак е готова да закасне :S
Ако го прави само на бензин, а на газ работи добре не е лошо да погледнеш предишното ми мнение в темата.

А колегата с Матиса не е лошо да каже километрите на колицата преди ремонта, че нещо ми се струва, че основния ремонт на мотора се е наложил поради многото километри, а не поради газта.
И накрая колегите дето обясняват, че БМВ-тата не можели да помиришат газ, ако може и не им е проблем да загледат подписа ми...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани