проблем с Е36 318и ( най-капризния мотор )

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Мнение от AlCapone » 23 Фев 2009, 17:42

Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора :confused:
Проблема е в майсторите, а не в газта ;)


Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.02.2009

Мнение от atanasko » 23 Фев 2009, 18:58

това за клапан на налягането ще го проверя веднага нооо за6то така припуква в началото на бензин ( гарми парди задапва ) а и в на4алото след запалването мени оборотите и чак е готова да закасне :S

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Фев 2009, 19:25

AlCapone написа:
Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора :confused:
Проблема е в майсторите, а не в газта ;)


Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!


:bowdown: :bowdown: евала личи си че ги разбираш нещата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 23 Фев 2009, 19:33

стан написа:
AlCapone написа:
Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора :confused:
Проблема е в майсторите, а не в газта ;)


Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!


:bowdown: :bowdown: евала личи си че ги разбираш нещата


Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада. :D . И друго: газта и бензина са ни от най-качественте. :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е 53

Мнение от dackooo » 23 Фев 2009, 21:41

абе аз много сам обикалял ама верно в италиа и холандия ама и там бмветата си ги карат на бензин (както са излезли от завода)несе варзва бмв на газ по добре си купи опел :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от v_p_m » 23 Фев 2009, 21:48

dackooo написа:абе аз много сам обикалял ама верно в италиа и холандия ама и там бмветата си ги карат на бензин (както са излезли от завода)несе варзва бмв на газ по добре си купи опел :roll:


што да не са вързва бе човек аз съшто сам с гас и нема никви ядове верно колата е мн по тромава ма се пак разхода е самсем др имам 4уството 4е на гас даже ми гори по малко от BENZ

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.02.2009

ре

Мнение от pltbull » 23 Фев 2009, 22:22

моя баварец е на метан и хич не му пречи върви си супер даже..така че се съмнявам газта да е проблем.. :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Фев 2009, 22:35

Стига сте ринали SPAM! Вземете се в ръце, да не ви "вземем" ние... :cop:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Мнение от racing_team_vidin » 23 Фев 2009, 23:14

имам същия проблем като на колегата, на ПХ оборотите постоянно играят, като натисна газта до долу, има едно замисляне, и как е възможно някъде към 5000 об/мин да започва едно "давене" все едно не му стига гориво.
Има и друго ако на първа го вкарам в тия обороти дето заглъхва и се дави, като включа на втора почва да се мъчи мотора и да глъхне, няколко секунди така и после се опрявя и пак до 5000 :roll:
П.П 318 М40 92година с катализатор :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от v_p_m » 23 Фев 2009, 23:38

4ети по горе или 6е е тунжа или 6ее ток :) тва са състафките за да върви

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Мнение от racing_team_vidin » 24 Фев 2009, 0:26

v_p_m написа:4ети по горе или 6е е тунжа или 6ее ток :) тва са състафките за да върви

Аз чета, не е от гориво, правил съм си опити, с различни бензини.
ток какво ще рече?
Нови свещи и кабели има
имам съмнения за катализатор, регулатор на налягане, запушени дюзи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 24 Фев 2009, 22:03

Съжалявам за отклонението по темата но за пореден път виждам тема и случай подобен ,като този на колегата и незнам ,защо всеки който кара кола на ГАЗ има след известно време след слагането на АГУ-то големи проблеми с мотора на колата си?Изклиучвам колите които са със заводски газови уредби но те са малко и не съм чувал за проблеми по моторите им!Забелязал съм ,че почти всеки който кара на ГАЗ има проблеми с колата си не след дълго а и сега ще има да каже някой --ами таксижиите как карат ежедневно с години на ГАЗ и МЕТАН-- да карат но баща ми преди три месеца и половина прави основен ремонт на двигател на Матиз каран с МЕТАН и ГАЗ от около 4 години и като се има в предвид ,че не е издевателствано с колата :confused: !На колегата мога да пожелая успех с поправянето на проблема и дано се натъкне на истински МАЙСТОР а не на такъв на който името му е само майстор, че аман от такива... ;)
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 25 Фев 2009, 3:58

melody1 написа:
стан написа:
AlCapone написа:
Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора :confused:
Проблема е в майсторите, а не в газта ;)


Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!


:bowdown: :bowdown: евала личи си че ги разбираш нещата


Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада. :D . И друго: газта и бензина са ни от най-качественте. :paranoid:



Съгласен съм с колегата , а и в ИТА и т.н. една газова струва по 1000 ЕУР нагоре и минава страшни прегледи, а тук за 500 лв. ти слагат газова и ти тряя се молиш да не ти кихне и да откърти я колектор,я дебитомер, я възд.филтър....
БМВта карат на ГАЗ/Метан и то много, карал съм 740ИЛ на ГАЗ в Ита, газовата струваше 5600 ЕУР....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 25 Фев 2009, 4:00

melody1 написа:
стан написа:
AlCapone написа:
Колега от къде тая заблуда, че газта убива мотора :confused:
Проблема е в майсторите, а не в газта ;)


Каква заблуда това е факт!!! Газта е за готвене!!!


:bowdown: :bowdown: евала личи си че ги разбираш нещата


Абе колеги стига с тия глупости. Цяла Италия и Холандия карат на газ или метан и хората нямат никакви проблеми. Просто при нас майсторите са пълни некадърници. Все пак и до ден днешен в Професионалните Гимназии и Техническите Вузове се учат на москвич и лада. :D . И друго: газта и бензина са ни от най-качественте. :paranoid:



Съгласен съм с колегата , а и в ИТА и т.н. една газова струва по 1000 ЕУР нагоре и минава страшни прегледи, а тук за 500 лв. ти слагат газова и ти тряя се молиш да не ти кихне и да откърти я колектор,я дебитомер, я възд.филтър....
БМВта карат на ГАЗ/Метан и то много, карал съм 740ИЛ на ГАЗ в Ита, газовата струваше 5600 ЕУР....просто имам чувството че на запад газ се слага на по-големите двигатели,така че да не се усеща толкова разлика и скопяване, за сметка на евтино возене.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Фев 2009, 3:55

atanasko написа:това за клапан на налягането ще го проверя веднага нооо за6то така припуква в началото на бензин ( гарми парди задапва ) а и в на4алото след запалването мени оборотите и чак е готова да закасне :S


Ако го прави само на бензин, а на газ работи добре не е лошо да погледнеш предишното ми мнение в темата. :winky:
А колегата с Матиса не е лошо да каже километрите на колицата преди ремонта, че нещо ми се струва, че основния ремонт на мотора се е наложил поради многото километри, а не поради газта.
И накрая колегите дето обясняват, че БМВ-тата не можели да помиришат газ, ако може и не им е проблем да загледат подписа ми...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook