Съмнителна ли е тази работа или е възможна?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: СУВ
Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно

Съмнителна ли е тази работа или е възможна?

Мнение от bmw_7 » 24 Фев 2009, 15:08

Колеги,
4900 лв. за Е 34, 94 г. 520i, уж под 150 000 км., много арна на външен вид и на интериор, нормална цена ли е.................или трябва да се оглеждам яко. питам, защото нещо ме съмнява работата, като се има предвид, че тази е обявената цена, а в последствие може и още да се намали.

Преди малко говорих с един автотъргаш, който ми каза, че за тези БМВ-та такава цена Не е Нереална. От друга страна обаче ми сподели, че преди година имал същото, произведено 90 г. и често сменял няякакви тампони за по 100 лв. единия. Наложило му се да прави съединител, като за втора ръка му искали 700 лв. Явно е въпрос на късмет, ама такива ли са наистина нещата с това Е 34. Може тези 94 г. да са друга бира, ама този човек каза, че за неговото за една година е налял към 2 бона отгоре и пак имало доста какво да се прави и то съществени проблеми.
Ох, много ме кефи, ама знам ли и аз. Кажете ми, че с тези от 94г. нещата не стоят така, излъжете ме нещо, че ми отиде мечтата
:(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 24 Фев 2009, 15:15

Може би ще трябва да преосмислиш мечтата си и да се настроиш по-реалистично - автомобил на толкова години си е на много километри и нещата по него се чупят. За да се поправят, трябват пари, така че ако мечтата ти е да дадеш 5к за перфектната Е34ка, по която да не пипаш нищо - няма как да стане. Иначе тази цена е що-годе нормална за средно състояние на колата.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=131896 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 24 Фев 2009, 15:16

Колега, цената може да се каже донякъде, че е реална (но все пак ниска) с оглед на това, че по автокъщите смъкнаха цените на колите, а километрите - изобщо шанса да са толкова малко е нищожен. Ако искаш хубава и гледана Е34 без проблеми по окачване или нещо друго и ти харесва тази в галерията ми и подписа ми пиши едно лично да се чуем и да я видиш през уикенда :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 24 Фев 2009, 15:25

колега ето това предлагам аз на тази цена: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=132792
Като мога да заявя че по колата излишни интервенции няма(цигании)!
Цената от 5к за нов внос трябва колата да е доста добра и почти без забележки,преди да я вземеш задължително оглед на ходова част ,че може и да поизвиеш!Какви са тези тампони по 100 лева дет ги сменя често не знам,но има тънкости при тези коли който много "търгаши" не знаят!
Ако имаш интерес към колата пиши едно лично да се видим и разбереме!

Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 24 Фев 2009, 15:26

Относно километрите - вероятността да са реални е никаква - иначе просто цената е нереална - сещаш се ;)
Перфектен външен вид на кола на 15г. в доста случаи значи пребоядисване на детайли или цялостно - стига да е добре направено е мн по-добре отколкото ръждива за тея пари.
"Често сменял" "тампони" ... по думите на някого - това е по-относително от теорията на относителността... - качествени продукти и изправен вид на автомобила и нямаш грижи... и да не целиш ямите по родните "аутобани" - че може вярно често да стане :)
Не знам за 700лв съединител втора ръка, ама някъде гледах в продава за 600 цял двигател оборудван (не помня дали не бе и със скорости).
Чети във този подфорум и ще добиеш представа за проблемите на е34, решенията и парите - аз така направих преди моята покупка.

Основно: Винаги гледай какво купуваш, тествай - даже по-добре да тества човек, който разбира или поне има такова - няма да купиш перфектен автомобил - идеята е да има по-малко неща за оправяне след покупката. За такива пари взех аз моята и съм много доволен като за кола на 16г. - гледай да има някой основни екстри, които биха ти били проблем да сложиш (зависи до каква степен се палиш и парите с които разполагаш), гледай (ако можеш) каросерия и калници отдолу, и най-вече двигателя!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: СУВ
Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно

Мнение от bmw_7 » 24 Фев 2009, 15:27

Благодаря за инфото и линка 8)
То ако колата е на 14 г. е ясно наличието на възможност нещо да трябва да се прави. Въпроса е, за такива цифри ли става дума? Кефа си е кеф, ама си е и до възможности. Ако макар и поддържана, определена кола си дава характерните за нея чести проблеми по окачване, да кажем това или онова по мотор, спирачки, съединител и т.н. /само например/ и трябва средно да даваш на година по 1500-2000 лв., за да я поддържаш, просто такава кола определено не е за мен. Мога да извадя и тези пари на година, но просто не е целесъобразно :roll:
Иначе за визия, сигурност на пътя, возия и т.н. спор няма.
Ще прочета подробно постовете по темата, пък ще видя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 24 Фев 2009, 15:34

Ако искаш проблеми с окачването си вземи италианска кола от тези години - ей тогава да видиш какво значи смяна на 10К - вярно по-евтино е, ама пак вози като каруца.
Спирачките си зависят от карането - 500-600лв приблизително са добри дискове и накладки за предни+задни оригинал (до колкото има) и работата.
Има много части не скъпи втора ръка, а и нещата които оправиш както трябва може и да забравиш че съществуват повече - и все пак зависи как и колко караш... и къде :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 24 Фев 2009, 15:35

bmw_7 написа:Благодаря за инфото и линка 8)
То ако колата е на 14 г. е ясно наличието на възможност нещо да трябва да се прави. Въпроса е, за такива цифри ли става дума? Кефа си е кеф, ама си е и до възможности. Ако макар и поддържана, определена кола си дава характерните за нея чести проблеми по окачване, да кажем това или онова по мотор, спирачки, съединител и т.н. /само например/ и трябва средно да даваш на година по 1500-2000 лв., за да я поддържаш, просто такава кола определено не е за мен. Мога да извадя и тези пари на година, но просто не е целесъобразно :roll:
Иначе за визия, сигурност на пътя, возия и т.н. спор няма.
Ще прочета подробно постовете по темата, пък ще видя.

човек ако трябваше да давам по 1500 2000 лева на година по мойта кола ще я запаля като факла!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: СУВ
Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно

Мнение от bmw_7 » 24 Фев 2009, 15:35

нещо не мога директно да кача снимки, за да ви покажа набелязаната от мен кола

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 24 Фев 2009, 16:14

bmw_7 написа:нещо не мога директно да кача снимки, за да ви покажа набелязаната от мен кола

Колега разбери едно кола,жена и прасе на късмет каквото излезе.Първата ми е34-ка на втората седмица скъса клапан и смених двигател какво повече да ти кажа добре че не ми се случи някъде на път.Махнах я поради други остоятелства и после си купих познай пак каква кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 24 Фев 2009, 17:30

Колега моя съвет е да отидеш с някой майстор да я гледате или познат който разбира поне малко иначе сичко е до късмет. Ако искаш аз не разбирам много ама мога да дойда с тебе като гледаш нещо и ще ти обесня какво ми казаха да гледам като купувам кола - не че си зех перфектна ама това е друга тема. Иначе ето малко резюме на частите

1.съединител 200лв комплект
2. носачи железни около 100лв бр.
3. биалетки 20лв.
3. тампони чашки и тн. не са скъпи до 50лв. зависи какъв тампон и тн.
Така че съединител 700лв. не ми се вярва :roll:

П.С. за мен вариантите са 2 или си зимаш трошляк за малко пари и го правиш или си зимаш перфектна за около 7-8к и се молиш найстина да е перфектна :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: СУВ
Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно

Мнение от bmw_7 » 24 Фев 2009, 17:52

Значи средно около 4500-5000 е най-добре. Щото пък ако дадеш 7-8 и не уцелиш, лоша работа.
Благодаря за това, че ще се ангажираш ако евентуално тръгна на някакъв оглед. За сега съм пас, щото още сондирам нещата, а и си имам кола /която ще си оставя и след евентуалната покупка на БМВ/, но 100 % ще ти се обадя или пък ще искам помощ от някой друг съфорумник, ако евнетуално ти не можеш. Даже ако се наложи ще дам и някой лев на консултанта, тъй като много е вероятно да трябва да излиза от работа и т.н.
Иначе щом са такива цените общо взето, разликата с моята кола е почти нулева, да не кажа, че за някои от изброените неща даже цените са по-високи. Не съм ги сменял още, ама съм се ровил по разни ценоразписи и то на не оригинални части предполагам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Фев 2009, 18:38

Колега ще ти кажа едно - Всичко зависи от парите! Но аз лично не бих дал 6-7К за Е34! Мога да дам 5 и за останалите 2 да знам че ще я направя перфе вместо да дам 7 уж за перфектна а да излезе скрита лимонка! И друго можеш да направиш - да вземеш още по-евтина и за останалите пари да я направиш кукла - стига да няма прекалено големи забележки де. А относно цените, не го слушай този разбирач! Тампони, както вече ти казаха от 30-50лв, съединителя, комплект, чисто нов е 300-320лв, носачите по около 120-130. Но ще ти кажа и друго - аз като я купих моята смених всичко отпред (без амортисьорите само) и за 1 година каране само в дупки и прелези (до работата и обратно минавам 2 пъти по 5 прелеза, които са много зле) навъртях 40К и ходовата част не е мръднала :) Така че не се плаши толкова. Тук се продаваше една 34-ка, сива с табела 535и за 2500, като цената се коментираше :) За останалите 4 мога да я направя не кукла, ами.... :) Просто си отваряй очите . Не е важно дали е 3 или 5, а да си ги заслужава! Трябва да вземеш най-доброто за парите си, това е :)
Успех!
Последна промяна Ненко Вранков на 24 Фев 2009, 18:47, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.02.2008
Местоположение: Ст.Загора
Кара: Е34 530

Мнение от alitsiap » 24 Фев 2009, 18:43

колега тоя те лъже,то съеденител-притисквателен,феродов,лагера абе пълен комплект с работата 550лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 24 Фев 2009, 19:30

Ми мен ако питаш тия парици са си добре но километрите със сигурност не са тези!А че ще трябва да пооправиш това онова си е задълже.Това все пак е 15г. каляска та дори и БМВ ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook