проблем е36 320 кабриолет 94г.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем е36 320 кабриолет 94г.
не беше запалена 10на дни и като я запалих ми прекьсваше сякаш работеше на 3 целиндера ходих веднага и си сипах бензин и след това като я огасих не я запалих 5 дена и сега не иска да запали дали е от това 4е без да знам имаше мн малко антифриз вьтре или от това 4е ми светна резервата и почти нямах бензин. помогнете колеги
Последна промяна marioss на 21 Фев 2009, 13:56, променена общо 1 път
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- m3 metanoviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: sofiq мировяне
- Пол: Мъж
- Кара: БАГЕР
- Детайли за колата: 4 ВРАТА
бмв
Smoocki написа:А бензиновата помпа бръмчи ли ?
ве4е е спряла.



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- D_reamcatche_R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 19.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се радва на живота...
- Мечтае да кара: по немските аутобани....
v_p_m написа:зна4и и аз имах подобен проблем оказаха се све6ти има и др вариянт 4ул сам 4е ако има малко бензин не6те да пали на некои марки под 10 литра пр нема палене
Това за сефте го чувам... Еле при БМВ ?!?
Презрението трябва да се изразходва икономично, защото има много нуждаещи се.
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Я едно ъпче, че и аз имах същия проблем!
Та начи небеше карана пак 10 дена запали на некви 3-4 цилиндъра /М52б20/, полсе яко пушек и миризма на бенз, след което се оправи и сега нямам никакъв проблем.
Та начи колата беше на лампа, незнам колко е останало вътре, но да речем, че е имало 4-5 литра, после заредих и сега няма проблем.
Пушека /син/ явно е от масло, т.е. при престоя се е стекло в цилиндрите, начи май треа гарнитурка. Но след това проблемно палене, след около 30 сек нямаше вече пушек, и сега при палене непуши.
Та дайте да видим още мнения по въпроса.
Та начи небеше карана пак 10 дена запали на некви 3-4 цилиндъра /М52б20/, полсе яко пушек и миризма на бенз, след което се оправи и сега нямам никакъв проблем.
Та начи колата беше на лампа, незнам колко е останало вътре, но да речем, че е имало 4-5 литра, после заредих и сега няма проблем.
Пушека /син/ явно е от масло, т.е. при престоя се е стекло в цилиндрите, начи май треа гарнитурка. Но след това проблемно палене, след около 30 сек нямаше вече пушек, и сега при палене непуши.
Та дайте да видим още мнения по въпроса.
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
Колеги,мойта я паля,когато ми остане време-понякога и на 3 месеца веднъж,след като заредя акумулатора,но никога не съм въртял ключа втори път-няма 3 няма 4 цилиндра,пали си от раз,но никога не съм я оставял с по-малко от половин резервоар.А зимата,когато знам,че няма да я карам известно време пълня догоре и тогава я оставям.Може би има значение и това,че седи
в гараж,но да си оставиш колата на резерва за мен не е приемливо 


Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани