Вакуум регулатор

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Вакуум регулатор

Мнение от rado_rf » 04 Фев 2005, 1:09

Някой може ли да ми каже как се проверява дали работи или не :?:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 04 Фев 2005, 3:10

Ако става въпрос за този на делкото може и с език ;)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 04 Фев 2005, 7:25

Радо , ти не ме ли познаваш ве4е :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 04 Фев 2005, 10:50

Еми наи простия вариант дето се сещам е да отка4и6 марку4а за вакума и ако няма разлика в работата на двигателя,зна4и не е наред.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 18 Фев 2005, 0:25

радо рф а какви са симптомите на твоита кола че се самняваш в вакума и аз се самнявах а се оказа жигльр такаче сподели в какво се самняваш

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 18 Фев 2005, 8:58

Scott написа:радо рф а какви са симптомите на твоита кола че се самняваш в вакума и аз се самнявах а се оказа жигльр такаче сподели в какво се самняваш


При около 2000/2500 об/мин. на четвърта предавка, като дам газ до долу почва да тропа аванса и колата като че ли се дави - набира трудно, няма тяга. Като върна малко педала започва да набира, като че ли двигателя се освобождава от някакъв товар. Съмнява ме, че няма добро изгаряне на сместа тоест, не подава искрата когато трябва. Иначе на първа и втора двигателя се реже та чак по някой път ме плаши. Влиза в прекъсвач и набира за отрицателно време, но е нормално.


ПП: Наскоро при едно изпреварване на един камион вкарах втора при около 4500 оборота. Педала до долу и задницата тръгна да ме изпреварва. Лошото беше, че отсреща идваше друг камион и трябваше да направя изпреварването за възможно най-кратко време.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 27 Фев 2005, 21:36

радо аз утре ше ода да ми видат карба и да вида от кво ми е а на мен като дръпна смъкача даржи 3000 оборота и не гасне ако го върна малко краи почва да губи обороти дави се и гасне придърпва и краи ше ода да вида да не е запушен жигльра за ниските
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook