претрисане (TDS)
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
претрисане (TDS)
Зравейте!От скоро ми се появи едно претрисане когато колата е студена най-вече и като бутна малко газта изчезва.Чуства се като вибрация от към кутията.Двигателя не мени обороти въобще!Дали нее някой тампон,какво мислите от какво може да е?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: претрисане
kudo написа:Зравейте!От скоро ми се появи едно претрисане когато колата е студена най-вече и като бутна малко газта изчезва.Чуства се като вибрация от към кутията.Двигателя не мени обороти въобще!Дали нее някой тампон,какво мислите от какво може да е?
Здрасти, можеш да пробваш като си смениш тампоните на двигателя и тези на кутията, но според мен проблема е тръгнал маховик


Претрисането като леко лашкане ли е


- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Претриса само когато е на оборот по някога,като е студена и се чуства вибрация в кутията(скоростния лост)Преди малко я палих,не бях я палил 2 дена понеже сложих летните гуми
и пробвах без подгряване направо контакт и въртя и запали мръсницата от раз само в началото причука за секунда и заспа.Не съм много вещ в монтьорлъка,но немога да разбера,как може да се прецака маховика какво му става ?

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
kudo написа:Претриса само когато е на оборот по някога,като е студена и се чуства вибрация в кутията(скоростния лост)Преди малко я палих,не бях я палил 2 дена понеже сложих летните гумии пробвах без подгряване направо контакт и въртя и запали мръсницата от раз само в началото причука за секунда и заспа.Не съм много вещ в монтьорлъка,но немога да разбера,как може да се прецака маховика какво му става ?
Здрасти, ако на обороти ти претриса може да е от много други компоненти по колата, напр. ГНП и др. Специално маховика го прави на тихи обороти / нулева, до колкото знам маховика на TDS е двумаслен и се сменя като консуматив на определени километри, както и на други марки автомобили. Целта на този маховик е да се преведат до минимум вибраците от дизеловия агрегат, както има и демферна шайба която служи също да намали вибрациите....
Това,че е запалила(студена в зимния сезон) оТ раз без подгряване не е вярноkudo написа:Претриса само когато е на оборот по някога,като е студена и се чуства вибрация в кутията(скоростния лост)Преди малко я палих,не бях я палил 2 дена понеже сложих летните гумии пробвах без подгряване направо контакт и въртя и запали мръсницата от раз само в началото причука за секунда и заспа.Не съм много вещ в монтьорлъка,но немога да разбера,как може да се прецака маховика какво му става ?

Трепери ли стрелката на обортомера в момента на претрисане?
ако трепери е от гнп,дюзи и т.н
ако тресе и стрелката си стои на място-тогава търси проблема в тампони,шайби и маховици
П.П.с какъв чип си и какво налягъне на турбината?
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Някъв нов модел е сигурно чипа?
! BMW 525 TDS 2.5 143 30 173 53-тфа са стандартните стоиности на дъмпа за 525тдс! 143 кончета си е фабрично-30 коня и 53 Нм вдигат при стандартния дъмп!Гледам на клегата е 178 сигурно и спортен филтър има
затова е с 5 коня повече! Шега е тфа колега да не се сърдим сега!




bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
и това не е верноmomo-1st написа:Някъв нов модел е сигурно чипа?![]()
! BMW 525 TDS 2.5 143 30 173 53-тфа са стандартните стоиности на дъмпа за 525тдс! 143 кончета си е фабрично-30 коня и 53 Нм вдигат при стандартния дъмп!Гледам на клегата е 178 сигурно и спортен филтър има
![]()
затова е с 5 коня повече! Шега е тфа колега да не се сърдим сега!
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Кое не е верно колега Иван? поправи ме за да не греша занапред!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Как да те поправя като и на мене не са ясни тези чипове.По данни на една фирма става 178 ,а по друга 167, били те спортни,стандартни и т.н.както и да е ......но съм виждал коли,на които собственика им казва ,че бил със ''спортен'' чип и на тихи се колебае мотора -ту успокойва работа ,ту претриса,като сложи оригиналния чип всичко това изчезнаmomo-1st написа:Кое не е верно колега Иван? поправи ме за да не греша занапред!
Представата ми за чип-а е различна от твоята,но няма лошо и затова е горния ми пост,и затова попитах колегата,а ти се хвана да му четеш конете в профила
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
ivan. написа:Как да те поправя като и на мене не са ясни тези чипове.По данни на една фирма става 178 ,а по друга 167, били те спортни,стандартни и т.н.както и да е ......но съм виждал коли,на които собственика им казва ,че бил със ''спортен'' чип и на тихи се колебае мотора -ту успокойва работа ,ту претриса,като сложи оригиналния чип всичко това изчезнаmomo-1st написа:Кое не е верно колега Иван? поправи ме за да не греша занапред!
Представата ми за чип-а е различна от твоята,но няма лошо и затова е горния ми пост,и затова попитах колегата,а ти се хвана да му четеш конете в профила
Значи колега понейе едното аверче от компанията се занимава точно с това слага чипове и въобще ремонтира електрониката на колите затова казвам!Понеже знам какво представлява чипа и как се прави!По принцип чипа е софтуер с други характеристики по добри от оригиналните и се поставя на мястото на оригиналния ж чипа на ЕКУ-то!Може на по новите коли да се "налее"пред диагностичния жак а на по старите се вади чипа от ЕКУ-то и се препрограмира!Много е трудно да си намериш дъмп със по големи характеристики от тея които се предлагат стандартно водят ги спорт дъмп за моторите на кооите а тея оригиналните са стандарт дъмп!И за да не съм голословен- www.ecu-chip.com-отвори и ще видиш какви характеристики дават за 525ТДС!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Kолега да пуснем или да доразвием една тема в ''тунинг'',а да не превръщаме тази във философия на чип тунинг-а.Аз лично имам интерес и вярвам,че може да си ми полезен от към съвети.momo-1st написа:ivan. написа:Как да те поправя като и на мене не са ясни тези чипове.По данни на една фирма става 178 ,а по друга 167, били те спортни,стандартни и т.н.както и да е ......но съм виждал коли,на които собственика им казва ,че бил със ''спортен'' чип и на тихи се колебае мотора -ту успокойва работа ,ту претриса,като сложи оригиналния чип всичко това изчезнаmomo-1st написа:Кое не е верно колега Иван? поправи ме за да не греша занапред!
Представата ми за чип-а е различна от твоята,но няма лошо и затова е горния ми пост,и затова попитах колегата,а ти се хвана да му четеш конете в профила
Значи колега понейе едното аверче от компанията се занимава точно с това слага чипове и въобще ремонтира електрониката на колите затова казвам!Понеже знам какво представлява чипа и как се прави!По принцип чипа е софтуер с други характеристики по добри от оригиналните и се поставя на мястото на оригиналния ж чипа на ЕКУ-то!Може на по новите коли да се "налее"пред диагностичния жак а на по старите се вади чипа от ЕКУ-то и се препрограмира!Много е трудно да си намериш дъмп със по големи характеристики от тея които се предлагат стандартно водят ги спорт дъмп за моторите на кооите а тея оригиналните са стандарт дъмп!И за да не съм голословен- www.ecu-chip.com-отвори и ще видиш какви характеристики дават за 525ТДС!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти колеги, аз също ще следя с интерес подобна тема! Ще се радвам на професионални и компетентни мнения в нея 

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Здрасти Ванко,ти направо ме накара да си повярвам ,че не е запалила и затова ходих да я бръмна пак -на 2 рата секунда запали ,но пречуква по -силно в началото за малко.В момента е -3,7 гр. в Дебелец (5 км. от В.Търново) и не е палена 24 часа.Имам и fiat doblo 2008 год. и той запали ,но направи 3-4 врътки макар,че те и топли така си палят.За чипа прави ми го братовчет ми в digitaltuning и даните ги знам от там.Турбината и аз искам да я замеря ,но още не съм!При претрисане не мени обороти,дано да е тампони.ivan. написа:Това,че е запалила(студена в зимния сезон) оТ раз без подгряване не е вярноkudo написа:Претриса само когато е на оборот по някога,като е студена и се чуства вибрация в кутията(скоростния лост)Преди малко я палих,не бях я палил 2 дена понеже сложих летните гумии пробвах без подгряване направо контакт и въртя и запали мръсницата от раз само в началото причука за секунда и заспа.Не съм много вещ в монтьорлъка,но немога да разбера,как може да се прецака маховика какво му става ?
Утре ще го прочете някой колега и ако вземе да ти повярва,ще има да търси проблем в колата.
Трепери ли стрелката на обортомера в момента на претрисане?
ако трепери е от гнп,дюзи и т.н
ако тресе и стрелката си стои на място-тогава търси проблема в тампони,шайби и маховици
П.П.с какъв чип си и какво налягъне на турбината?
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани