Въпрос за турбина и...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Въпрос за турбина и...

Мнение от dZvero » 17 Фев 2005, 17:25

Нали се "навъдиха" малко такива турбо коли и аз се позачудих дали може :shock: (не се крайте/сърдете :uups: ) да се направи турбо на газ или на метан :?: Възможно ли е? Ако не защо? (четох за турботата и т.н., и мисля, че схванах едно мин 80% от "материала")
Мерси!
dZvero Sound... The funs starts here...
:arrow: Peerless, Seas, Kicker, Audison, Orion, Hertz, Pioneer, DLS, Alpine, Biema... AUDIO

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 17 Фев 2005, 17:54

Да, може.

В австралия някой хора правят това защото коли на газ не трябва да се съобразяват с закони за изгорели газове, и могат да настройват двигателя както си искат.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Фев 2005, 20:16

Аз имам 26000 км с турбо на газ ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Фев 2005, 20:30

А как се командва изпарителя?
Нали вакуума заминава...
Някакъв специален?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Фев 2005, 21:22

[steeN] написа:А как се командва изпарителя?
Нали вакуума заминава...
Някакъв специален?


Задължително електрически, вакуумен не става. Най-добре е газов инжекцион :mhihi: ако не - изпарител за турбо+ламбда контрол система ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Фев 2005, 22:23

турбо на газ :wtf:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Фев 2005, 8:34

DA WOLF написа:турбо на газ :wtf:


...намираме се в България :cry:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 18 Фев 2005, 20:20

DA WOLF написа:турбо на газ :wtf:

на газ може да се изкарат пове4е коне от бензина :) газта е доста по устоичива на детонации от бензина и може да се надуе с турбо и на по висока степен на сгъстяване .. нооо естествено с газов инжекцион ...системите тип 20 годишен дрънгел такси няа да станат :mhihi: проблема е настройката на такава система .. :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 20:32

аз си мисла че има некво противоречие тука, а не че не е осъществимо... газ се слага за повече икономия, турбо се слага бензиновата кола да гори още повече гориво като и се набутва повече въздух....демек обратното :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Фев 2005, 20:39

DA WOLF написа:аз си мисла че има некво противоречие тука, а не че не е осъществимо... газ се слага за повече икономия, турбо се слага бензиновата кола да гори още повече гориво като и се набутва повече въздух....демек обратното :roll:

Няма противоречие бре. Газовото се слага за икономия :!: и си работи перфектно :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Фев 2005, 21:23

хмм щом казваш... нещо ново което научих :yes:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Фев 2005, 22:26

V_G_Z написа:
DA WOLF написа:турбо на газ :wtf:

на газ може да се изкарат пове4е коне от бензина :) газта е доста по устоичива на детонации от бензина и може да се надуе с турбо и на по висока степен на сгъстяване .. нооо естествено с газов инжекцион ...системите тип 20 годишен дрънгел такси няа да станат :mhihi: проблема е настройката на такава система .. :D
може ли да дойдеш,да ми сложиш газ,щот не мога да смогна с разхода, и да я настроиш естествено :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 19 Фев 2005, 9:33

газта е с по голямо октаново число, освен това ако е газов инжекциона газта ще може да охлажда така ,че има логика при турбо на двигатела да му е по добре да се кара на гЪз
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Мнение от dZvero » 19 Фев 2005, 12:39

BESSNIA написа:газта е с по голямо октаново число, освен това ако е газов инжекциона газта ще може да охлажда така ,че има логика при турбо на двигатела да му е по добре да се кара на гЪз


Мецнете :mhihi: нещо и за метана?
Мерси на всички за отговорите - получи се сносна тема...
dZvero Sound... The funs starts here...
:arrow: Peerless, Seas, Kicker, Audison, Orion, Hertz, Pioneer, DLS, Alpine, Biema... AUDIO

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook