скорости
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
скорости
Здравейте на всички. Проблема ми е ,че понякога трудно включам на първа дали ще се оправи ако сменя маслото за скоростите?
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Здравей колега.
Хубаво е да смениш маслото на скоростите защото не се знае предишния собственик какво е сложил.
Само трябва да видиш какво е точно маслото за твоите скорости - пише го на една табелка на самата скоростна кутия. След това отиваш Камор, Вари , Дару и си копуваш точно такова масло и си ти
ПП: ръчни са ти скоростите нали?
Хубаво е да смениш маслото на скоростите защото не се знае предишния собственик какво е сложил.
Само трябва да видиш какво е точно маслото за твоите скорости - пише го на една табелка на самата скоростна кутия. След това отиваш Камор, Вари , Дару и си копуваш точно такова масло и си ти

ПП: ръчни са ти скоростите нали?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Има го и ефекта Температура, когато е много студено под -2 градуса се пак маслото е много по-гъсто и е нормално да е с малко съпротивление... и като загрее ли е така ... имаш и синхронизатори все пак опитай на загряла кола от спряло положение, ако и тогава е трудно ... може и да е нещо по-лошо от масло
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Принципно има го ефекта "температура", но с точното масло той е доста по-малък. Аз карах малко с АТФ и направо не можеше да се вкючва сутрин.
Има и ред други фактори, но в една доста дълга тема пише за ТРУДНОТО ВКЛюЧване на ПЪРВА (не мога да я намеря сега), и си е нещо нормално като че ли.
Мойта като смених съединителя в началото доста трудно включваше , но се нормализира и сега си е перфе.
Има и ред други фактори, но в една доста дълга тема пише за ТРУДНОТО ВКЛюЧване на ПЪРВА (не мога да я намеря сега), и си е нещо нормално като че ли.
Мойта като смених съединителя в началото доста трудно включваше , но се нормализира и сега си е перфе.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
kriso85 написа:Аз карах малко с АТФ и направо не можеше да се вкючва сутрин.
Имаше един мит, че след 1990г. БМВ ползват за всички видове скоростни кутии АТФ масла, няма МТФ, или нещо такова?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Archangel написа:kriso85 написа:Аз карах малко с АТФ и направо не можеше да се вкючва сутрин.
Имаше един мит, че след 1990г. БМВ ползват за всички видове скоростни кутии АТФ масла, няма МТФ, или нещо такова?
Мисля, че това ще си остане само мит ...
ръчни са ми скорости
ами когато имам време ще да ида да го смення да видим да ли ще да има подобрение
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Само една добавка да направя ... освен, че все още има МТФ ... вече има и МТФ-ЛТ3. Може да се намери във Вари 2000, ако не се лъжа, беше 47лв/л.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани