термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 16 Фев 2009, 11:55

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 16 Фев 2009, 13:28

аз си взех големия но не съм го сменил още, доколкото разбирам в повечето случаи проблема е в малкия , така ли?
явно ще се сменят и двата , вече е купен големия така че връщане няма :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 16 Фев 2009, 13:30

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 16 Фев 2009, 18:21

Още не съм сменял и реших да потегля с загасен климатроник... подминава синия сектор за 4км или 5мин, пускам климатроника и духа студено и стрелката се връща в синия сектор и след още 5км излиза от синия и си духа топло .... термостат ли е или пък е нормално :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Мнение от kaspar_ivo » 16 Фев 2009, 20:38

ThE BeAsT написа:Още не съм сменял и реших да потегля с загасен климатроник... подминава синия сектор за 4км или 5мин, пускам климатроника и духа студено и стрелката се връща в синия сектор и след още 5км излиза от синия и си духа топло .... термостат ли е или пък е нормално :)


е нормално в като пуснеш парното да върне малко температура все пак перката се включва и духа топлото :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e63

Мнение от Torque_power » 17 Фев 2009, 15:39

Е последно в бензиновите е46 преди фейс-лифта два термостата ли има или един?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.02.2009

zdraveite

Мнение от kitenov » 19 Фев 2009, 10:15

карам 320 дизел 46 купе бих искал някои по компетентен от мен да ми каже каде се намират двата термостата
Благодаря предварително


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 20 Фев 2009, 16:39

малкия е точно под средната пластваса на двигателя отгоре !!! даже като отвориш капака се вижда малкия между 1-вата и 2-рата кора над мотора ! а втория(големия) над ремъците и ролкито като си застанал пред мотора от твойта лява стръна е на самия блок със 4-ри болта е хланат и е една голяма пластваса от която излизат два дебели маркуча !!! надявам се че горе доло ти обясних каде е !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 21 Фев 2009, 9:50

Погледни жалузите зад радиатора дали се затварят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 23 Фев 2009, 1:40

kaspar_ivo написа:
Горан написа:Втория е точно между предните 2 кори,като отвориш капака и се вижда.


до колкото знам само дизелите са с 2.... или греша?


Грешиш ;) 318i след лифта е с два термостата. Струва ми се, че тя беше единствената бензинка с 2 термостата :roll:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 23 Фев 2009, 3:38

Продължавам да се бъзикам и да не сменявам термостат (нито 1) :) днес се разходих до ботевград и по магистралата където изклиюча от скорост ... влизх в синия сектор отново ... а за цялото време изобщо не застана на 12ч стрелката :) дали имам термостат за смяна :D и 2та ли да сменявам ми е въпросът? Освен че загрява чак когато почна да праа метли и я вкарам известно време в 4000 оборота или ако я покарам 15мин по нанагорнище :) иначе ... до ботевград не загря като не съм я вкарвал в над 3000 оборота, едва излизаше от синия сектор. 5км по инерция и айдеее почва да духа студено и в синъото стрелката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от kitenov » 23 Фев 2009, 9:15

и моита прави така в сабота сменихме големия термостат и ефекта беше нулев стрелката неможе да мрадне повече от първата бяла черта ! Трябвали да сменя и малкия термостат защото в магазина на ауто плюс ми казаха че имало някаква букса с някакви игли ватре незнам и аз за какво става въпрос но и от нея зависило температурата на автомобила дали да им варвам или да си сменя и малкия термостат? Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 23 Фев 2009, 9:38

Здравейте,колеги.Можете да направите следния тест.При студен двигател палите,парното спряно.Ще намерите начин да имате достъп до радятора отпред и ще го пипате,ако започне да топли когато стрелката е още в синия сектор,заминал е големия термостат.При изправен такъв, радятора трябва да започне да грее когато стрелката достигне приблизително 12 ч.Ако всичко е ок значи е малкия за смяна.
Ако имате въпроси питайте,че нещо май нестана супер обяснено :mhihi:
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 23 Фев 2009, 12:34

Аз смених първо малкия, защото е на удобно място и се сменя много бързо, но нямаше ефект. Това за което говореше ангелски, с топленето на радиатора докато не е загряла, го имам. Сега имам един излишен термостат-егр и трябва да сменя големия, чиято смяна не е толкова лесна - 20-30лв :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 23 Фев 2009, 13:02

ThE BeAsT написа:Продължавам да се бъзикам и да не сменявам термостат (нито 1) :) днес се разходих до ботевград и по магистралата където изклиюча от скорост ... влизх в синия сектор отново ... а за цялото време изобщо не застана на 12ч стрелката :) дали имам термостат за смяна :D и 2та ли да сменявам ми е въпросът? Освен че загрява чак когато почна да праа метли и я вкарам известно време в 4000 оборота или ако я покарам 15мин по нанагорнище :) иначе ... до ботевград не загря като не съм я вкарвал в над 3000 оборота, едва излизаше от синия сектор. 5км по инерция и айдеее почва да духа студено и в синъото стрелката.


:) Ами вече доста пъти ти казаха хората, когато термостатът не ти работи и ти е останал отворен върти през големия кръг непрекъснато и няма да ти загрее колата ако ще и 20 км да я караш "по нанагорнище" ;) Един термостат не струва милиони, смени си го и си карай нормално.

П.П. Както казаха колегите, за 2 км вече трябва да духа топло и да ти е приятно. Докато си изчистя колата сутрин гледам един комшия как отива на работа с шал, шапка и ръкавици, и бърше с едни парцали, понеже стъклата се запотяват. Жалка работа! Да се циганиш за 50лв е глупаво ;)
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook