Проблем със баварката ми,не иска да пали.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Проблем със баварката ми,не иска да пали.....
Значи давам контакт всичко си работи!Завъртам ключа за да запали ,но въобще не върти.Какво може да е станало!?
До преди това,завъртя слабо и не иска да запали и след това спря нацяло!?
До преди това,завъртя слабо и не иска да запали и след това спря нацяло!?

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
ако с сигурен че е завъртяла слабо в началото си е акумулатор. Ако въобще не е въртяла може и бушон да е. На мен ми се случи от изгорял бушон за часовника, голям майтап, все едно умря, направо бях изумен че бушона на часовника има нещо общо със запалването. Номер 31
- fifiperoto
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: m3
ако предишни пъти мн си пържил стартера може да е заминал
на диагностика мисля че ще излезне проблема 


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Хммм,ами завъртя няколко пъти леко!И след това спря!
Даваха ми и ток и пак не иска да завърти.
Благодаря ти за инфото ще проверя номер 31-ви дали е здрав!
Даваха ми и ток и пак не иска да завърти.


Благодаря ти за инфото ще проверя номер 31-ви дали е здрав!

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
dinkomg написа:На мен ми се случи от изгорял бушон за часовника, голям майтап, все едно умря, направо бях изумен че бушона на часовника има нещо общо със запалването. Номер 31
Може ако там а вързано ACC-то на EWS-са...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
На първо време провери замасяването на двигателя. Стартера, особено на дизелов двигател черпи много ток и на лошо замасяване изобщо не върти.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ивчо3 написа:На първо време провери замасяването на двигателя. Стартера, особено на дизелов двигател черпи много ток и на лошо замасяване изобщо не върти.

И си провери акумолатора до каква степен е зареден ,ако след като провериш масата пак не пали явно е заминал.
Най-лесно е да я бутнеш ,ТДС-а пали от половин оборот като всичко му е наред


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Щом не завърта при положение,че ти дават ток може и втулки да са ти заминали на стартера окончателно,няма да е лошо да видите и четките 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Nasko_325TD написа:Благодаря колеги!!!Вече е на сервиз,ще видим какво ще излезе!?
Колега ти май през ден имаш проблеми с тая кола...
От къде е купи ?
И кои сервизи ползваш ?
Я раздуй малко да видим за какво става дума, че любопитството ми е възбудено на макс вече.
Zlobil написа:Колега ти май през ден имаш проблеми с тая кола...
точно тва си мислех и аз като преглеждах темите напоследък...няма друг колега във форума, който да е писал за толкова много проблеми

не е ли гледал колегата като я е купувал?

...и после тръгват легендите, че БМВ много скъпа поддръжка имали... то като си купиш развалина и Жигула да е пак ше ти дойде дебело да я реставрираш...
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
zazomazo написа:точно тва си мислех и аз като преглеждах темите напоследък...няма друг колега във форума, който да е писал за толкова много проблеми![]()
не е ли гледал колегата като я е купувал?
![]()
...и после тръгват легендите, че БМВ много скъпа поддръжка имали... то като си купиш развалина и Жигула да е пак ше ти дойде дебело да я реставрираш...
Напълно си прав колега...
На мен обаче ми се иска да разберем повече за колата, за това какво е правил колегата по нея до момента, за това при какви майстори ходи и т.н. Иска ми се някак да му помогнем. Сигурно са го разсипали от суми и незнам как не му е писнало вече.
Другото е че майстори всякакви и един малък е незначителен проблем ако не е диагностициран както трябва се превръща в много голям проблем и излиза скъпо. Не всичко се оправя с много пари и не винаги проблема излиза този, който изглежда че е.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами значи колеги колата я купих от един автосалон на коматевско шосе,Пловдив!
Правил съм досега:
ГНП,уж ми смениха резервоара че бил спукан и от това не изравнявало двете половини и едната била изолирана(както и да е,само глупости,за да ми земат парите и проблема си остана),свещи,съединител,окачване(предницата като цяло и малко отзад съм правил),рейка,машинка за фар и вече други козметични проблемчета..........
Сега вече и стартер ще правя,днес разбрах,че е издал багажа!
Аман вече майна,писна ми на ку..а!
Правил съм досега:
ГНП,уж ми смениха резервоара че бил спукан и от това не изравнявало двете половини и едната била изолирана(както и да е,само глупости,за да ми земат парите и проблема си остана),свещи,съединител,окачване(предницата като цяло и малко отзад съм правил),рейка,машинка за фар и вече други козметични проблемчета..........
Сега вече и стартер ще правя,днес разбрах,че е издал багажа!

Аман вече майна,писна ми на ку..а!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани