Колко струва Е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ми сериозно смятам, че ако изкаш "читава" е21-ца, а не някакво подобие, което съдържа само дъх от духа на БМВ, ти трябват поне 5-6 бона. Отделно и че е21-ците са редки.
Ако ще е за фън... и за чупене - много по-разумно е да се насочиш към Е30. По-добри са от Е21, по-масови са, все още ги има, и части има много за тях. Вярно, че за читаво Е30 пак ще ти трябват горе-долу толкова пари, ама като ще е за фън, може и да не е чак толкова читаво, външния вид може да е първото което ще се пожертва, пък и като ще е трошиш какво те интересува. Важното е, че много по-лесно ще намираш части за Е30.
Ако ще е за фън... и за чупене - много по-разумно е да се насочиш към Е30. По-добри са от Е21, по-масови са, все още ги има, и части има много за тях. Вярно, че за читаво Е30 пак ще ти трябват горе-долу толкова пари, ама като ще е за фън, може и да не е чак толкова читаво, външния вид може да е първото което ще се пожертва, пък и като ще е трошиш какво те интересува. Важното е, че много по-лесно ще намираш части за Е30.
(svaliaca написа:ми сериозно смятам, че ако изкаш "читава" е21-ца, а не някакво подобие, което съдържа само дъх от духа на БМВ, ти трябват поне 5-6 бона. Отделно и че е21-ците са редки.
Ако ще е за фън... и за чупене - много по-разумно е да се насочиш към Е30. По-добри са от Е21, по-масови са, все още ги има, и части има много за тях. Вярно, че за читаво Е30 пак ще ти трябват горе-долу толкова пари, ама като ще е за фън, може и да не е чак толкова читаво, външния вид може да е първото което ще се пожертва, пък и като ще е трошиш какво те интересува. Важното е, че много по-лесно ще намираш части за Е30.
Чшшшш, пич, ти колко Е21-ци си имал



По компетентното ти мнение разбирам - доста.

BAYRON, за какъв вид фън ти трябва тоз автомобил? Ако е за лежане под него, Ати


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Чшшш, маняк, от т'ва дет съм изчел из нета и от това което съм виждал на живо - не ща и да имам Е21! Мани ги тия морги... Само бледи подобия на е21 се разкарват по бг-ските пътища, дето разни юноши бледни отдавна съм из взели душиците. Какъв фън е постоянно да лежиш под нея? или постоянно да е по майстори? Мани тая песен. Отделно и че самата кола нова от завода не ме кефи много, още тогава самите фенове са я прияли скептично - тя е била крачка назад от 2002! Е30-ската е много, ама много по-добра. Самите продажби го показват - Е21-ци май и 1млн бройки не са произвели! Двойно по-малко отколкото от '02 и Е30! Така че аз смятам, че нито практически, нито идейно не е оправдано да се купува е21 за целта, за която е писал тоя маняк.
Ся, ако е чак такъв маняк, и *трябва* да има е21 - да се набутва там... нооо лично аз дори и е30 не бих си купил вече.
Ся, ако е чак такъв маняк, и *трябва* да има е21 - да се набутва там... нооо лично аз дори и е30 не бих си купил вече.
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
...
Момчета, хубава тема сте пуснали, ама стига сте се изказвали неподготвени
Пуснете една търсачка преди да пишете или попитайте някой от спецовете: bawareca, NeoPrint, Bessnia, Явор що е то Е21 и има ли почва у нас:!:
BAYRON относно твоя въпрос: хубави Е21 могат да се намерят, трябва много да се търси и да се гледа. За 1500 до 2000 лв. можеш да вземеш супер машина. Ще налееш още толкова и ще бъде перфектна.
Части все още се намират.
Относно това, което пише svaliaca: не съм съгласен. Е21 е едно от най-добре направените БМВ-та, което вече има своето почетно място в историята на автомобилостроенето. Достатъчно е човек да разгледа сайтовете посветени на Е21 в нета. Има ентусиасти по целия свят.
Машината е изключително fun to drive, много tail happy, лесно върти гуми дори с 1,5 мотор и т.н и т.н.
Особено 323i е един малък и много корав изтребител.
За Е21 Алпина няма какво да говорим.
Между другото едва ли онова в селото е било Алпина и то само за 500$.
Дори и да има Е21 Алпина в България, то тя стои в климатизирания гараж на някой баровец и се изкарва само в слънчеви неделни дни




Пуснете една търсачка преди да пишете или попитайте някой от спецовете: bawareca, NeoPrint, Bessnia, Явор що е то Е21 и има ли почва у нас:!:
BAYRON относно твоя въпрос: хубави Е21 могат да се намерят, трябва много да се търси и да се гледа. За 1500 до 2000 лв. можеш да вземеш супер машина. Ще налееш още толкова и ще бъде перфектна.
Части все още се намират.
Относно това, което пише svaliaca: не съм съгласен. Е21 е едно от най-добре направените БМВ-та, което вече има своето почетно място в историята на автомобилостроенето. Достатъчно е човек да разгледа сайтовете посветени на Е21 в нета. Има ентусиасти по целия свят.
Машината е изключително fun to drive, много tail happy, лесно върти гуми дори с 1,5 мотор и т.н и т.н.
Особено 323i е един малък и много корав изтребител.

За Е21 Алпина няма какво да говорим.
Между другото едва ли онова в селото е било Алпина и то само за 500$.
Дори и да има Е21 Алпина в България, то тя стои в климатизирания гараж на някой баровец и се изкарва само в слънчеви неделни дни



Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
неподготвен, ок...
по-скоро не съм "маняк" - "интусиас" кат' вас, вее...
погледни трезво на нещата... много ясно, че по сайтовете на болните е21 мозъци ще ги възхваляват до небесата. Ма, първо продажбите явно показват качествата на автомобила, и второ в почти всяка мейлинг листа, фенове на Е21 са основно тези, които никога не са имали 2002! Да колата е таил хапи, ма баланса на '02 го няма...
Па и да не съм имал е21, сам карал... един приятел имаше, добре че се отърва от тоя коптор. Беше само сянка от някогашната слава... к'во кат е шестак? Харчи кат ламя, топката на скоростите се вадеше постоянно, педала на газта не моеш го осетиш, нещо и спирачките се ебаваха... въобще за к'во ти е такава? знам че това не може да е показателно, ма... работата е че голяма част от е21-ците са в такова състояние и да се възстановят - почти невъзможно...

по-скоро не съм "маняк" - "интусиас" кат' вас, вее...
погледни трезво на нещата... много ясно, че по сайтовете на болните е21 мозъци ще ги възхваляват до небесата. Ма, първо продажбите явно показват качествата на автомобила, и второ в почти всяка мейлинг листа, фенове на Е21 са основно тези, които никога не са имали 2002! Да колата е таил хапи, ма баланса на '02 го няма...
Па и да не съм имал е21, сам карал... един приятел имаше, добре че се отърва от тоя коптор. Беше само сянка от някогашната слава... к'во кат е шестак? Харчи кат ламя, топката на скоростите се вадеше постоянно, педала на газта не моеш го осетиш, нещо и спирачките се ебаваха... въобще за к'во ти е такава? знам че това не може да е показателно, ма... работата е че голяма част от е21-ците са в такова състояние и да се възстановят - почти невъзможно...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Колеги, като гледам какви ламери са се разписали по нагоре (с малки изключения), мисля, че е време тази тема да бъде заключена 

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани