Проблем с Е36 М40B18! Прекъсване на 5000 оборота :С
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с Е36 М40B18! Прекъсване на 5000 оборота :С
здравейте колеги! имам следния проблем с моито Е36. когато тръгне да набира на 3000 оборота прекусва за малко и продължава, стига до 5000-5500 и почва да прекъсва много, не иска да набира и го прави на всяка предавка и на място! смених горивен и въздушен филтър и пак го прави, махнах клемата на + да се нулира борда ако има някви грешки. но не пак си е същото! някои да има идей от какво може да е?
Последна промяна mari4ko на 20 Фев 2009, 15:05, променена общо 1 път
Re: Проблем с Е36 М40B18!
mari4ko написа:здравейте колеги! имам следния проблем с моито Е36. когато тръгне да набира на 3000 оборота прекусва за малко и продължава, стига до 5000-5500 и почва да прекъсва много, не иска да набира и го прави на всяка предавка и на място! смених горивен и въздушен филтър и пак го прави, махнах клемата на + да се нулира борда ако има някви грешки. но не пак си е същото! някои да има идей от какво може да е?
Марио да ти кажа ли?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
значи днес направих пак тест!и какво се случва: давам газ до дупка на място на 5000 оборота почна да прекъсва, май променя и звука на двигателя, след това си влезна в максимални обороти! тфа прекъсване го прави от време на време май! един фр ми понеже нямах бензин и падна под резервата, да е засмукало утайка от дъното на резервоара и да е запушило дюза.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Оправи си заглавието на темата! То трябва да отразява по-ясно проблема... а не просто да пише "Проблем"! 

прекъсване
колега имам го същия проблем с прекъсването над 5500 оборота и аз смених филтри , глупости и нищо нестана . този проблем ме яде от 1на година и нз как да го правя . във форума бях писал . имаше мнения за зашушени дюзи , износен разпределителен вал с кубилици , запушем филтър на помпата . Ако бяха кубилици щеше на газ да ти прави същия шроблем . ако успееш да се справиш с този проблем пиши ми плс . Защото това е много неприятно !!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
mari4ko написа:стига да разбера колега ще пиша веднага!!
Най -вероятно е дошло време за смяна на вал и кубилици,както споменаха по горе колегите.
Това си е серийна екстра на М40-то ,на около 200 000км. се ратраква яко и това са последиците.
Сменяваш и караш още 200к. ,незабравяй да обърнеш внинмание на маслената магистрала по която стига маслото горе



- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
щом на газ е добре значи е нещо от тоците не знам защо но май газта не е чак толкова капризна към тях, в смисъл еднакво зле си работи и дори да са наред на 100% и не 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани