За Ламбда Сондата и това кои какъв маистор е !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

За Ламбда Сондата и това кои какъв маистор е !

Мнение от LuBo1 » 21 Фев 2009, 10:14

Когато купих компакта беше позамарен малко. Един от проблемите беше Ламбда Сондата - беше доста мудна. Докато в един дъжд за малко да викам пътна помощ да го пребира от пътя. Беше влизала вода в буксата ....

Закарах я в реномиран Бош Сервиз да погледнат за ко иде реч. Казаха ми Сонда за смяна. Добре Ок , искаха да ми я продадат за 150лв +30лв труд. Като до тука ми бяха взели 40лв.

Казах им че до ден два ще я сменим, обаче аз отивам в Киров и ко да видя че с отстъпката ми я дават на 110лв с 1 година гаранция :roll:
Викам и сам мога да си я сложа , ко толкоз.

Вдигам колата откачам буксата развивам сондата и заголвам чохълчето и ВИЖДАМ КАК ЕДИНИА КАБЕЛ Е скъсан и от там сондата е МУДНА ! Побеснях , можеха да ми кажат че буксата е за сменя която в БМВ сигурно струва 20лв. И какво излиза в краина сметка , явно сондата на колата ми е чисто нова . Обаче предния маистор я е УСРАЛ , и тия ми искаха близо 200лв да ми запоят крачето или да го наместят или да вземат една такава букса?

Е добре бива ли да ни мислят за такива балами ?
Направо вчера побеснях , хем са ми познати !
Последна промяна LuBo1 на 21 Фев 2009, 10:28, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 21 Фев 2009, 10:23

Колега за това сме на това дередже,защото всеки е по-тарикат от другия :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

оажгт

Мнение от Makarov 2 » 21 Фев 2009, 10:55

Бъпгарска работа да ги е.а в г..а тия майстори.Съжелявам изпуснах се щот и аз съм случвал на такива!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 21 Фев 2009, 11:15

и при мене беше така майстора ми я видя и оправи без допълнителни пари само елкона си платих 35лв :winky:
за варна става дума които иска ще дам координати, много е точен ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: За Ламбда Сондата и това кои какъв маистор е !

Мнение от Sea Eagle » 21 Фев 2009, 11:21

LuBo1 написа: .....и тия ми искаха близо 200лв да ми запоят крачето или да го наместят или да вземат една такава букса?
Е добре бива ли да ни мислят за такива балами ?



Това е така, за съжаление. Голяма част си мислят че високото самочувствие = на компетентност....
На мен заради слаба загуба на антифриз, ми заявиха твърдо - гарнитура на глава (с мойте меки маркучи). И това в сервиз с богат опит с BMW.... - Аргументът им - ''теч НЯМА,- ако имаше щяхме да го видим''. Викам им айде :1: защото теч ИМАШЕ и то видим, (знаех го преди да им закарам колата.)
Но трябваше аз сам да си погледна колата на канал, и да видя че гуменият тройник е заминал,(прокапал) и след смяната му (16лв + 40лв труд) всичко си дойде на мястото.
Сигурно тройникът е първото нещо което щяха да сменят, и после да ми разтягат локуми за четирицифрени суми.... :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Фев 2009, 11:39

Извода е .... ръчкай си сам по колата до последно , а това ,което не знаеш как става ,търсиш , четеш и се научаваш и пак сам ....

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 21 Фев 2009, 11:41

Не става сам да си я ръчкаш , трябва и апаратура да имаш. Така че внимаваите много с разни маистори и сервизи


Ще ви дам пресен пример че компакта върви с 5в40Кастрол Магнетик от реномирано представителство !
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Фев 2009, 11:49

Не става сам да си я ръчкаш , трябва и апаратура да имаш. Така че внимаваите много с разни маистори и сервизи




Става , става колега .........то точна тая апаратура дето навлезе последните няколко години прави така , че да си даваме парите за части и после да се оказва , че е друг проблема , а не това ,което апаратурата е по казала ....

Не казвам , че апаратурата е ненужна (даже напротив), но не всички сервизи и майстори знаят да я използват адекватно.... Извинявай за off-a !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 21 Фев 2009, 11:58

само да вмъкна, че няма апаратура която да покаже скъсан кабел на сондата без да се погледне под колата и да се премери веригата
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 21 Фев 2009, 12:08

а сега като я смени как е колата,в какъв смисъл за малко пътна помощ ,какво се е случило,понеже знам че когато лабдата се изключи от буксата или е скъсан кабел компа започва да дава на мотора резервен режим и колата пак си работи :roll:
Изображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 21 Фев 2009, 18:22

Значи гумитете предпазители на буксата отдолу бяха излезнали или някои някъде ги е разкачил ! И в един дъжд както си карам и колата почна да забива , да върви само на пълна газ и да се мъчи да чука. Успях да се прибера до Варна. Закарах колата в сервиз където ми обясниха че ламбдата била за смяна , била излезнала гумичката дето го пази. Е то като е излезнала гумичката се вижда че самата букса вътре е оксидирала и едното бяло кабелче е скъсано. Следователно тя получава някакви страни данни и така ....

Нямаше нужда от нова сонда , а само от една буксичка да се оправи ....
ИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook