SOLENOID SWITCH - за 525 TDS
Модератор: Технически модератори
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
SOLENOID SWITCH - за 525 TDS
Здрасти колеги, интерисуваме какво е действието на SOLENOID SWITCH
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
SOLENOID е под №3
Предварително благодаря
			
		http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
SOLENOID е под №3
Предварително благодаря
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Благодаря колега, чудясе да го вземали 
 един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си
			
		Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Postman написа:Бате, да ме прощаваш за иронията, но тя идва от съдържанието на темите които пускаш в последно време. Та на бегом към предложението ми - като реставрираш колата, да не забравиш да смениш и въздуха в резервната гума... не за друго, но може да е поостарял и той...
Здравей, на този ти отговор, мога да отговоря само с едно
  
P.S. Ако питам каква е разликата между INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE и това ли е проблем за теб
Или най добре да питам в някой чужди форуми, щото те повечето неща в BG са така...
Или ако утре имаш проблем с финанси, данъчни и т.н. и ми се обадиш за консултация да ти кажа да си купиш 10 дебели книги и да четеш поне една година за да си решиш проблема
 Аз мисля че тварде не коректно се отнасяш Последна промяна Peter Angelov на 20 Фев 2009, 11:14, променена общо 1 път
					
				
			
		- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Postman написа:Ти си пиши колкото искаш, а мен няма как да разбереш кое и защо ме дразни, защото хората не сме еднакви. Но ако утре видиш маркуч за вакуум някъде под капака, сцепен в единия край, можеш да го смениш и без да пускаш тема за това... не че ако пуснеш е проблем де.
Яворе това е нещо което не ми е познато и затова питам нали е форум за това
Проблема си е твой...
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
arkys написа:Подкрепям Петър напълно,не всички разбираме ,а и за това питаме тук,все пак нали е за това този форум-технически
Благодаря колега
Незнам защо но когато стане въпрос за дизел и някой му става голям проблем!! Явно трябва да почна да сера във всяка тема за BMW - бензин
Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
			
		Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
Postman написа:Добре, може би шегата не ви се понрави, но съм сигурен че от нея си направихте нужните изводи. Сега като културен човек дойде ред да се извиня - така че, Peter Angelov, извинявай! Проява на лош вкус беше от моя страна изобщо да пиша в тази тема по този начин, затова ще ти отговоря конкретно на въпросите с цялата ми налична компетентност:Peter Angelov написа:Благодаря колега, чудясе да го вземали Rolling Eyes един приятел го е вземал на супер цена 95 лв. оригинал на BMW а не му трябва...
Този клапан прецаквали се често и имали смисъл да имам подобна част в гаража си Rolling Eyes
Този клапан се поврежда от "съвсем скоро предстои" до "почти никога". Колкото по-стара е колата, толкова по-близо до "съвсем скоро предстои" се доближаваме. Колкото по-неоригинална част е - също.
В гаража си няма смисъл да имаш такава резервна част, тя ти трябва В КОЛАТА, т.е. сложи клапана в жабката и нека си стои там завинаги (или докато ти потрябва).
И сега за цената - НЕ, НЕ го купувай, прекалено скъп е. Потърси по-евтина алтернатива.
Другите неща мисля няма нужда да ги коментирам, за да не влизаме все по-навътре в тресавището...
Яворе, не е нужно да ми се извиняваш
  
 Ако аз съм бил по рязък, прощавай Благодаря за отговора ти
P.S. И наистина ме интерисува разликата между тези две дюзи -
INJECTION NOZZLE и RMFD INJECTION NOZZLE, напрактика са получава че и умната дюза е съответно -
INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER и RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Колега, не го купувай. Няма смисъл да се "набутваш" в момента за нещо което не се знае дали ще ти потрябва изобщо! Може да те кара и месеци, но може и години, както е карал до сега.
			
		Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
			
		Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
ivan. написа:Колега ако не работи този клапан няма да ти гаси мотора.Той отваря(при подаване на контакт) и затваря (спира горивото към дюзите) като върнеш ключа.Принципа му е прост (електромагнит) при поддаване на ток към него отваря и обратно.
Мисля,че е в пъти по-възможно да се наруши по някакъв начин захранването на клапана,отколкото самия той.
И ако все пак си решил да го смениш ми пиши да ти пратя един подарък.
Благодаря Иван, ще върна жеста стократно
 Просто не познавам въпросната помпа а видях че в Даря струва над 200 лв. и затова исках да попитам, то беше ясно че се отняся до колегите с дизел Можеш ли да ми помогнеш за тези дюзи че има подобен вариянт и също имам намерение да сменя всичко по отношение на веригата, какво ти е мнението?
Благодаря отново колеги
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	