Некой с М43?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Некой с М43?
Имам некви странни проблеми с колата (Е46 316), та мисълта ми е на некой колега от София (с такава или 318) ако му се занимава, да се видиме да сравниме някои неща и да разбера евентуално за какво става въпрос. Съмненията са ми за дебитомер, но вече втори сменям, и пак има проблеми някакви.
Знам, че има теми по въпроса, и точно за тва искам да сравня някои неща на живо.
Мерси на всички отзовали се, и на тези които ще си спестят тъпите коментари

Знам, че има теми по въпроса, и точно за тва искам да сравня някои неща на живо.
Мерси на всички отзовали се, и на тези които ще си спестят тъпите коментари


- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
martost написа:Проблема е отстранен, темата е за ключ
Разкажи по-подробно какъв е бил проблема и как е бил решен. Все пак тук сме, за да споделяме опит и знания

- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Еми целия проблем се оказа от маркуча за картерните газове ( тоя дето излиза от капака на клапаните), беше скъсан и дърпа въздух. Свалихме и капака да го прочистиме, щото и там си беше гняс, сглобихме закачаих дебитомера (бях го откачил, щото мислех, че е от него, и колата на студено не вдигаше повече от 2000 оборота, тресеше и т.н.), запалих и все едно стана друга кола. Супер равномерна работа, държи перфектни обороти, а като се качих да карам направо
. Проверявайте го тоя момент, че е неприятно 


- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Желателно е нов да се сложи, щото каква гняс е вътре, не е истина. Нов във Дару е 48лв, в Аутоплюс 47, във Вари 49лв.niki CA 2925 KB написа:А тоя марку4 нов ли трябва да се купи или може и да се по4исти и как евентуално

- niki CA 2925 KB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 2.03.2007
- Местоположение: София
спопед теб това желателно ли е да се сменя на определени километри и не се ли е полу4ила гняста при теб от това 4е е бил скъсан марку4а
(ЕЦВАНЕ)
- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Не мога да кажа дали е наложително, но ако има някви признаци, не е лошо да се провери, и евентуално да се смени, щото не е никви пари, а ако отидеш на сервиз за тва, може и да ти скъсат главата.
А се сменява за 15 минути.

- ///M Body Shop
-
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Нямам идея, моя беше сцепен бая. Но не ти пречи да го смениш, и да си изчистиш капака на клапаните за по сигурно. поне при мен беше така!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани