проблем със Е36 compact след swap 1.6--->2.0 24V

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS
Мечтае да кара: 526 TDS

проблем със Е36 compact след swap 1.6--->2.0 24V

Мнение от baks » 18 Фев 2009, 1:06

Колеги, реших да сменя двигателя на БМВ-то си защото стария ми се виждаше слабичък. Куипих си двг със инсталация ЕЦУ и всичко нужно за swap-a. Качих мотора. Работи перфектно. И имам два малки въпроса (проблема) :

1. Интересува ме, въможно ли е да му сложа тракшън контрол? Ако да, то какво ми е нужно.? :roll: Защото от първа като включа на втора и едва го удържам в пътя :mhihi:

2. Понеже оставих оригиналното табло, сега оборотомера не функционира правилно. Възможно ли е да преправя това табло или ми трябва от 320?

Предварително ви благодаря :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 18 Фев 2009, 1:23

вземи табло от 320 ...
тва за асц-нали знаеш, няма невъзможни неща, ама ще е скъпо! Трябват ти, мисля, че, цялата дроселова клапа, блока за абс и асц, по дифа и т.н. и т.н. ама не си мисли, че ще му се радваш :)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 18 Фев 2009, 1:46

Къв е тоя мотор където не можеш да го удържиш на пътя бе :mhihi: ще му свикнеш и ще ти се струва даже че и тоя е малък разликата от 1.6 до 2.0 е голяма
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 18 Фев 2009, 9:46

Има колега, който си продава дифа с тракшъна, търси в продава slowunder

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: проблем със Е36 compact след swap 1.6--->2.0 24V

Мнение от стан » 18 Фев 2009, 10:53

baks написа:1. Интересува ме, въможно ли е да му сложа тракшън контрол? Ако да, то какво ми е нужно.? :roll: Защото от първа като включа на втора и едва го удържам в пътя :mhihi:


Научи се да караш и все някак ще успееш да го удържиш в пътя тоя 150 коньов звяр :mhihi: :mhihi: Ако пак не става иди на реглаж може да имаш някакъв проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS
Мечтае да кара: 526 TDS

Мнение от baks » 18 Фев 2009, 14:15

не ми е проблем, мога да карам и така, но искам да си сложа тракшън!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 18 Фев 2009, 14:22

Братле като знам в БГ повечето 20ки кви са покойници и как компотите TI ги наказват едва ли не се одържа в пътя .... Поне доста колеги има тук с 318 ТI и те не са споделяли такива проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 18 Фев 2009, 14:51

Колега, айде да не почваме пак вечния малоумен спор 320 vs 18, 16, 14, 1.3i и т.н. Радвам се че знаеш как са "повечето" 20-ски, но темата тук е друга. Може би пича наистина има проблем, а може би просто не е свикнал все още (понеже разликата е осезаема).
baks, смени си таблото с уредите (иначе май няма как да ти отчита правилно оборотите). ASC е много зор да се сложи. Само в последната седмица в този форум бяха пуснати поне 3 такива теми и доколкото разбирам от отзивите и коментарите по тях - е почти невъзможно и не си струват усилията. От друга страна Dirtysouth намекна нещо що годе вярно - доста хора караме 20-ски и ги удържаме и без ASC (дори с шпер горе долу успяваме да ги удържим :twisted: ...) така че иди при някой познат, покарай неговата 20-ска и ако и нея не можеш да удържиш върни си пак м43б16 ...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS
Мечтае да кара: 526 TDS

Мнение от baks » 19 Фев 2009, 0:40

Вие момчета ме изкарахте еднорък с два леви крака :D . И аз съм имал 320 купе и си го карах няма проблеми и 325 с 4 врати пак няма проблеми. Копмпакта се кара и от приятелката ми, та за това най вече ми е интересно дали мога да сложа ASC.
Благодаря на всички който помогнаха с инфо за таблото. До няколко дни го сменям :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Фев 2009, 12:50

На мен ми се иска да видя как се държи компакта с такъв мотор :roll:
Ако си в софия дали е възможно да му направя едно кръгче :?:
А относно тъблото ,можеш и да не го сменяваш,самоче трябва да се смени софтуера за оборотомера да е за 6 цилиндрово.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 19 Фев 2009, 15:54

Колега много ме учуди това че не се одържа аз карам 318ти с чип горе-доло 150к.с. и ми е супер слаб. Жена ми има книжка от 6месеца и си го кара без проблем. Даже ако трябва да съм честен с гуми 205/60/15 направо умира - върти ги но съвсем не е чак неодържим. аз съм се замислил да скачам на 2.5 или 2.8 - да видим дали ще е неодържим :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Re: :)

Мнение от /////M » 19 Фев 2009, 15:57

Херо написа:аз съм се замислил да скачам на 2.5 или 2.8 - да видим дали ще е неодържим :mhihi:


Удържа се много добре :driving: :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 19 Фев 2009, 19:16

EnimEn написа:.....вземи табло от 320 ...



Ще влезне ли таблото от 320-ка на Компакт......... външната форма и местата за захващане на таблата за Е36 еднакви ли са при седан/купе/комби и компакт?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook