m43 смяна на вложки?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

m43 смяна на вложки?

Мнение от mihal » 19 Фев 2009, 12:39

Здравейте колеги, искам да ви попитам как се сменят вложките? Може ли без да се развиват болтовете на главата? Какво трябва да си приготвя освен комплект вложки?
Благодаря предварително!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Фев 2009, 18:57

колега за водачите на клапаните ли питаш?На кое викаш вложка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 19 Фев 2009, 21:31

Вложки ?!! :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 20 Фев 2009, 2:15

На маслооберачите вика най - вероятно "вложки". :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 20 Фев 2009, 3:23

на "гумичките на клапаните" ебати кво толко странно има, така го знам
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 20 Фев 2009, 8:28

Не става без да се свали главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

иешожгт

Мнение от Makarov 2 » 20 Фев 2009, 10:49

Не става приятелю!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Фев 2009, 11:26

mihal написа:на "гумичките на клапаните" ебати кво толко странно има, така го знам

:shock:
Доста странно наименмовеание :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 20 Фев 2009, 11:59

Ми като не се казват така как да разберем :?:
Па ти си им викай както искаш... :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 20 Фев 2009, 12:57

vladiverm написа:Ми като не се казват така как да разберем :?:
Па ти си им викай както искаш... :winky:

Добре де научете ме кажете как се казват та да се поправя :D
И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Фев 2009, 14:46

mihal написа:
vladiverm написа:Ми като не се казват така как да разберем :?:
Па ти си им викай както искаш... :winky:

Добре де научете ме кажете как се казват та да се поправя :D
И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.

E как как ?
Гумички на клапаните ;)
Кратко ясно и точно.не е нужно нещата да има 100 имана, 1 е достатъчно :idea: ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 20 Фев 2009, 17:08

mihal написа:
vladiverm написа:


И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.



Буталото на цилиндъра на който ше сменяш в ГМТ да не отарвеш клапана вътре ,освобождаваш клапаните вадиш им гумичките, набиваш новите, приспособление за свиване на пружините и дано успееш да набуташ "кученцата", айде успех.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 20 Фев 2009, 17:46

rombeca написа:Не става без да се свали главата.


:shock: :shock: A аз защо ли съм виждал,че става?! Със "приспособление" се подпира клапана и те така...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 20 Фев 2009, 19:59

plradev написа:
rombeca написа:Не става без да се свали главата.


:shock: :shock: A аз защо ли съм виждал,че става?! Със "приспособление" се подпира клапана и те така...


На какъв двигател? На М40 без да махнеш всички карантии , всмукателни колектори, една ламарина пред моторчето за парното и кабелите няма да стане. Да не говорим, че ще трябва да се пъхнеш целия под капака, за да нагласиш последните пружини.

И да ... прав си. Ако извадиш двигателя навън, няма нужда да му махаш главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 20 Фев 2009, 22:59

rombeca написа:
plradev написа:
rombeca написа:Не става без да се свали главата.


:shock: :shock: A аз защо ли съм виждал,че става?! Със "приспособление" се подпира клапана и те така...


На какъв двигател? На М40 без да махнеш всички карантии , всмукателни колектори, една ламарина пред моторчето за парното и кабелите няма да стане. Да не говорим, че ще трябва да се пъхнеш целия под капака, за да нагласиш последните пружини.

И да ... прав си. Ако извадиш двигателя навън, няма нужда да му махаш главата.


Някои хора гледат да не "цепят" мотора без да се налага... :winky: .Па кой как се пъха под капака е друг въпрос...
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook