проблеми

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

проблеми

Мнение от vili » 13 Фев 2005, 0:30

НЯКОЙ ДАЛИ МОЖЕ ДА МИ КАЖЕ ЗАЩО МИ МЕША МАСЛОТО С БЕНЗИН

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 13 Фев 2005, 0:41

Сегменти,клапани........... :roll: :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 13 Фев 2005, 1:18

И КЛАПАНИТЕ СА ЕКСТРА И СИГМЕНТИТЕ.АЛИ КАЗА ЧЕ Е ОТ ДЕБИТОМЕРА АМА НЕ Е.ПРЕДИ НЯМАШЕ ЕДИН ГРАМ СЕГМЕНТИ КАТО СВАЛИШ СВЕЩА ДУХАШЕ МАСЛО АМА НЕ ВКАРВАШЕ БЕНЗИН В МАСЛОТО

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 13 Фев 2005, 13:27

Точно от сегментите е! На мен ми го направи същото и качих основните лагери на предния капак! :mhihi: Смених тях и биелните без да сменям сигменти понеже и аз си мислех като теб че не е от тях и познай какво стана 5000км след ремонта! Греда!!! Лагерите пак долу и източихме към 7 литра масло!!! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

инжекцион

Мнение от vili » 13 Фев 2005, 13:44

нали ти казвам 4е са сменени и лагерите и сегментите преди 3000км

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Фев 2005, 16:30

- виж си дюзите/карбуратора (не си казал какво караш....)
- прекалено богата смес?
- не дръж колата да работи дълго време на едно място, особено през зимата
- сегменти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 13 Фев 2005, 20:44

Значи силно препоръчително е като задаваш такъв въпрос да даваш информация какъв е двигателя и горивната система. Наистина много помага :)

Сега един blind shot от моя страна: ако си с карбуратор и съответно механична бензинова помпа - може гарнитурата на помпата да е свършила и да ти пропуска бензин навътре покрай привода на помпата и оттам в маслото. Защо това е blind shot - ами защото знам че се е случвало на други марки с карбуратор, нo ако устройството на помпата е същото (а то най-вероятно е) не е изкилючено това да е случая.

Ако не си с карбуратор излиза, че съм се счупил от писане залудо ;)

Имам един въпрос - като вкарва бензин в маслото:
1. Маслото какъв му става цвета?
2. Мирише ли на бензин (маслото) ?
3. На загрял двигател на празен ход свети ли ти лампата за налягане на маслото?

На слука!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 13 Фев 2005, 21:14

да бе не се сетих да напиша каква е точно е колата а тя е е30/м20 аинжекциона е "БОШ" и като загрее колата на празен ход лампата на маслото свети ама не постоянно а само мъжи.а маслото става просто по редичко.и варианта с пробития клапан за налягане на бензина отпадна,здрав си е.сигурен съм че проблема е по токовете ама точно каде незнам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от WOLFCUD » 14 Фев 2005, 11:32

При мен на Е30/М23 като смених главата и почна да ми примигва лампата за маслото на празен ход като стигне нормална работна температура.То главата нема нищо общо ама, а де.Маслото не го меша и не мирише на бензин.Лагерите (и основните и биелните) и сегментите са на 20-25 хил. и са внос от Германия, не са някой ментаци.Освен да е от маслената помпа!?!
Сипах му няква добавка за маслото на "STP" и лампата спря да мига.Ама я карах само два дни след като сипах добавката и я вкарах за кърпене и нови спойлери та не съм сигурен още къв е точно резултата и дали ще трябва пак да свалям мотора.

Ако разрешиш проблема кажи от кво е било
Lud umora nemaaaa.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 14 Фев 2005, 11:49

аз се чудя откъде ви е този психически ресурс и не получавате нервен срив като нещо толкова важно не е наред в колата :lol: оле оле далеч от нас...иначе няма значение дали си ги сменял вчера сегментите или пред 10 години въпроса е да не са ти ги сложили некадърно и да пропускат..виждал доста такива примери от разни майстори които си слагат сегментите като бонаци и колата продължава да гори масло или пропуска бензин....отвори мотора и ако има такова нещо хвани буталото и ...клизма! :evil: на майстора да му се разхлаби л***ното щото ако те види толкова настоятелен да си ще се спече човека :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 14 Фев 2005, 12:32

Тоя номер с светенето на лампата на маслото след като си сменил главата има два варианта:1.лагерите са станали на ....2.помпата ти е заминала....3.караш с много е....но масло,но бади сигурен че моя проблем и твоя проблем нямат ништо общо,но все пак мерси за коментара.. А по вапроса за сегментите вече казах че компресия има 10.5атм.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 15 Фев 2005, 16:07

това със дюзитеп и аз го мислех обаче ходих при Али и той ми обиасняваше че ако е от дюза ще се дави колата,незнам какво е мнението на другите от форума ама аз на тоя пич му имам много доверие.А кабелите и свештите са нови.а по вапроса с газта това за мен е най голиамата глупост останал съм с впечатление че от тая газ половината инжекцион заминава.За сега оставам на варианта с смяната на маслото.благодарско за мнението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 17 Фев 2005, 10:38

"обаче ходих при Али и той ми обиасняваше че ако е от дюза ще се дави колата"....той знае ли изобщо на кое се казва "пикаеща дюза"?дюзата е електромагнитен клапан и ако е зацапана,при загасване на двигателя клапана не задържа бензина и почва да натича в цилиндъра и го промива.а иначе колата много често си работи ОК!провери си налягането на бензина,защото ако е блокирал регулатора на налягането почва да дави мотора и да пълни картера с бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 18 Фев 2005, 10:34

Не сам сигурен че ти знаеш точно какво е пикаеща дюза.???????!!!!!Нали дюзата е ел.клапан(което ние много добре го знаем)и като не затвария ще натича и по време на работа,следователно двигателя няма да работи чисто.А регулатора на налягането е проверен доста отдавна както писах

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 18 Фев 2005, 18:49

И при мене е веселба. Свещите ми са винаги омаслени. Т.е. като ги извадя и електродите са в прясно масло и то доста обилно. Любопитното е, че не харчи масло, нито мирише на масло нито пък има проблеми с вървенето. :roll:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook