М50 Б20 и тресене на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М50 Б20 и тресене на място
Проблема е следния- има едно яко тресене,което не винаги се получава и немога да го хвана от к'во е,получава се на празен ход и то чак след като загрее.
Проверено:
-датчик температура двг - 0.45 к при около 90 градуса(мерих го на топло щото тогава почва да тресе
-датчик за температурата на въздуха - работи
-потенциометър на дросела в границите(кво си пише по книгите)
Изключваме датчика на К.В. щото си пали от парвия път,стъпков мотор,сонда и дебитомер също от тях по скоро ше играят обороти от колкото да тресе.Като цяло за мен не е от електрониката, може да съм пропуснал нещо.
Смених всички гарнитури по смукателния колектор "О" - пръстени и маркучи.Гофрирания е здрав нема и следа от нацепване.Оная система за доизгаряне на парите от резервоара я махнах и съм запушил маркуча.Като цяло всичко по смукателната част е уплътнено.
Почвам да се замислям за некоя дюза която да се бъгва от време на време или некой повдигач да е здал багажа и да остава некой от клапаните отворен ама това като краен вариант щото не ми се сменят повдигачи.
Та ако сте имали некав такав случай дайте некав ъкъл ,че

Проверено:
-датчик температура двг - 0.45 к при около 90 градуса(мерих го на топло щото тогава почва да тресе
-датчик за температурата на въздуха - работи
-потенциометър на дросела в границите(кво си пише по книгите)
Изключваме датчика на К.В. щото си пали от парвия път,стъпков мотор,сонда и дебитомер също от тях по скоро ше играят обороти от колкото да тресе.Като цяло за мен не е от електрониката, може да съм пропуснал нещо.
Смених всички гарнитури по смукателния колектор "О" - пръстени и маркучи.Гофрирания е здрав нема и следа от нацепване.Оная система за доизгаряне на парите от резервоара я махнах и съм запушил маркуча.Като цяло всичко по смукателната част е уплътнено.
Почвам да се замислям за некоя дюза която да се бъгва от време на време или некой повдигач да е здал багажа и да остава некой от клапаните отворен ама това като краен вариант щото не ми се сменят повдигачи.
Та ако сте имали некав такав случай дайте некав ъкъл ,че



Re: ъжэг
като имам в предвит тресене става въпрос за неравномерна работа на двигателя , то се усеша и по звука му.
свещите са сменяни преди около 2к.Кабели и бубини незнам изклучвах ги една по една но със всяка една си има промяна в работата на двигателя
Мерих компресия на студено и на 6-те е около 12,2- - 12.4.
свещите са сменяни преди около 2к.Кабели и бубини незнам изклучвах ги една по една но със всяка една си има промяна в работата на двигателя
Мерих компресия на студено и на 6-те е около 12,2- - 12.4.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Провери състоянието на дюзите,на предишния ми двигател М50В20 имах подобен проблем.
Оказа се две пикаещи,две почти запушени и само две работещи.След цяла вечер киснене във ваничката с ултра-звук всичко си дойде на място.
Оказа се две пикаещи,две почти запушени и само две работещи.След цяла вечер киснене във ваничката с ултра-звук всичко си дойде на място.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Борис_Малинов написа:Провери състоянието на дюзите,на предишния ми двигател М50В20 имах подобен проблем.
Оказа се две пикаещи,две почти запушени и само две работещи.След цяла вечер киснене във ваничката с ултра-звук всичко си дойде на място.
Добре де само като загрее ли са запушват тия дюзи,когато не тресе колата си върви нормално и си се форсира и си влиза в прекъсвач без проблеми

При мен се оказа датчик на рапределителен вал.
Тресеше леко на празен ход само когато загрее. И много рядко менеше обороти, но пак лекичко така.
В последствие датчика се оказа работещ, просто даваше некоректни стойности поради замърсяване на буксата (почистих буксата му и се оправи, сега колата работи като часовник).
Излизаше си на диагностика, но освен тези 2 дребни проблема (тресенето и рядкото менене на оборотите) колата се държеше отлично, вървеше си добре, харчеше си нормално, изпъваше си се до прекъсвач.
ПС: моя е м52 (което няма значение, но все пак - да е ясно).
Тресеше леко на празен ход само когато загрее. И много рядко менеше обороти, но пак лекичко така.
В последствие датчика се оказа работещ, просто даваше некоректни стойности поради замърсяване на буксата (почистих буксата му и се оправи, сега колата работи като часовник).
Излизаше си на диагностика, но освен тези 2 дребни проблема (тресенето и рядкото менене на оборотите) колата се държеше отлично, вървеше си добре, харчеше си нормално, изпъваше си се до прекъсвач.
ПС: моя е м52 (което няма значение, но все пак - да е ясно).
Шарампоя написа:Ми не съм се сетил да му чистя буксата ше пробам утре да видиме.Ма менене на обороти няма само тва пусто тресене се едно са фанали двама и клатат колата.
Да, нищо не ти коства, може да пробваш.. Ако няма да ти се стори банално бих те посъветвал да минеш една диагностика преди да пипаш, не за друго, ами за да не си губиш времето - може да имаш късмет и да излезне нещо при диагностиката.
PeReZ написа:Шарампоя написа:Ми не съм се сетил да му чистя буксата ше пробам утре да видиме.Ма менене на обороти няма само тва пусто тресене се едно са фанали двама и клатат колата.
Да, нищо не ти коства, може да пробваш.. Ако няма да ти се стори банално бих те посъветвал да минеш една диагностика преди да пипаш, не за друго, ами за да не си губиш времето - може да имаш късмет и да излезне нещо при диагностиката.
Тя колата не е моя, минала диагностика и му казали че всичко е наред, дали не са хванали нещо не знам не съм бил ,незнам кво са гледали.Едни му казали дебитомер други сонда(както пове4ето майстори казват)Та времето си изгубих и аз да меря щото вяра немам на никой който си е купил диагностика и прай сички коли от 89 до 2009 година на нея ма както и да е.
Та за мен всичко е изрядно и затова се чуда да не е некав механичен проблема вече.Ма ше почиста и тая букса пък ше видим дано си прав

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
при мене се оказа бензинова помпа и олекнах
същите симптоми

същите симптоми

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Аз съм със същия проблем
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Буксите и на датчиците на коляновия и на разпределителния вал са чистени, както и на всички други датчици, дебитомер, ламбда, стъпково и т.н
Диагностиката е перфе.
От механичен характер какво може да бъде

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Буксите и на датчиците на коляновия и на разпределителния вал са чистени, както и на всички други датчици, дебитомер, ламбда, стъпково и т.н
Диагностиката е перфе.
От механичен характер какво може да бъде

Hristo написа:Аз съм със същия проблем![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Буксите и на датчиците на коляновия и на разпределителния вал са чистени, както и на всички други датчици, дебитомер, ламбда, стъпково и т.н
Диагностиката е перфе.
От механичен характер какво може да бъде
Имам една помпичка работеша ше я сменя пак ше видим.Дотук две работи за утре.
Механично само повдигач може да прай за мен тая мизерия.
Нещо за ВАНОС- а някой - такива мизерий




- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Шарампоя написа:Hristo написа:Аз съм със същия проблем![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Буксите и на датчиците на коляновия и на разпределителния вал са чистени, както и на всички други датчици, дебитомер, ламбда, стъпково и т.н
Диагностиката е перфе.
От механичен характер какво може да бъде
Имам една помпичка работеша ше я сменя пак ше видим.Дотук две работи за утре.
Механично само повдигач може да прай за мен тая мизерия.
Нещо за ВАНОС- а някой - такива мизерий![]()
![]()
![]()
Здр Боби...аз от както си я имам мойта вече 2ра година имам същия проблем..като загрее на 90 градуса и леко почва да се мърда скоростният лост и да тресе...но мн леко...след това след време започна да тресе вече непоносимо и да работи гадно мотора...и ходих на диагностика и ми казаха че било от ваноса...остайх колата оправиха ваноса..и сега работи часовник...но пак си го има това леко клатене

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани