Датчици - 525 TDS
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Датчици - 525 TDS
Здрасти колеги, вече съм на етап смяна на датчици, та гледам аз тая схема и попадам на датчик №1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
Може ли някой да каже за какво става въпрос по отношение на датчика
Примерно какви са евентуално симтомите при повреда и т.н.
Каква е ролята на датчика
Предварително благодаря
P.S. Ако някой е запознат с датчиците по M51, моля да обясни за всеки един от тях и какво влияние оказва върху нормалната работа на мотора..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
Може ли някой да каже за какво става въпрос по отношение на датчика

Каква е ролята на датчика

Предварително благодаря
P.S. Ако някой е запознат с датчиците по M51, моля да обясни за всеки един от тях и какво влияние оказва върху нормалната работа на мотора..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Датчици - 525 TDS
Peter Angelov написа:Здрасти колеги, вече съм на етап смяна на датчици, та гледам аз тая схема и попадам на датчик №1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
Може ли някой да каже за какво става въпрос по отношение на датчикаПримерно какви са евентуално симтомите при повреда и т.н.
Каква е ролята на датчика![]()
Предварително благодаря
P.S. Ако някой е запознат с датчиците по M51, моля да обясни за всеки един от тях и какво влияние оказва върху нормалната работа на мотора..
Ти пак полудя.

No 5 - подгревни свещи (4 секундни) - подгряват за 4 сек и ако не работят няма палене при студен мотор.
No 8- датчик за температурата на охладителната течност (ако се развали няма да ти показва каква е темп. на мотора)
No 9- датчик за температурата на входящия въздух (ако се развали или е зацапан ще показва глупости и ще бърка ЕКУ) намира се на входящия колектор отдолу. Сваляш колектора и го развиваш и почистваш. Това няма да навреди изобщо. Ако е развален няма да ти върви коректно колата. Като гледам са му дали и съпротивление 5000 ома. Може да се замери с мултицет и ако е толкова значи всичко е ОК.
Съвет - ако тези датчици не работят ще разбереш веднага. Ако всичко е ОК не ги барай, защото колкото повече бъркаш едно лайно - толкова повече мирише. Виж си дюзите и мани датчиците.
Поздрави
П.П.
Ям паржоли

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ако тоя датчик №1 не работи колата въобще няма да ти запали.Иначе се намира на маховика точно под стартера следи оборотите на коляновия вал.Какво те прехвана вярно ако искаш да ги смениш и питаш от кои се влияе работата на мотора отговора е
№9
№8
№1

№9

№8

№1


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти Дино, да за него говоря. Добре значи искаш да кажеш че или работи или не работи
аз така те разбирам
Демек няма средно положение
Просто интересно ми беше, дали може тези датчици да се износват и да не работят коректно
Благодаря ти




Благодаря ти

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да точно така тоя №1 или работи или не.Другите може да показват грешно затова се мерят как са с мултицет 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Да точно така тоя №1 или работи или не.Другите може да показват грешно затова се мерят как са с мултицет
Добре този който е под колекторите го дават че трябва да е 5000 ома, а за другия който е на водата какви стойности има за да мога да проверя дали коректно работи. Значи под №9 ако има различна стойност от 5000 ома и след почистване продалжава да е различна е за смяна

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Благодаря Дино, трябва да намеря накой приятел да види схемите и да замери че аз съм в ръцете в гъза
и не разбирам от ел и замерване 


Дино е прав за датчик №1,аз го ядох х..я с него,симптомите които показват,че дат-ка отива на кино са:много трудно палене,оборотите играят постоянно от 200-300 до 2500-3000 поне при мен беше така и докато се чудех какво е що е,един ден изобщо отказа да пали.А и знам,че смяната му е доста прецизна,тъй като челото на датчика трябва да бъде на 3-5мм от маховика,който има някакви пъпки(аз така ги наричам)чрез които датчика взема информация.В сервиза ми го сложиха с някакъв уред за да спазят това разстояние,но съм чувал,че става и с луфтомерни пластини за клапаните,но как става незнам. 

Обичай ближния,ближи обичания!!!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Датчици - 525 TDS
Zubcho написа:Peter Angelov написа:Здрасти колеги, вече съм на етап смяна на датчици, та гледам аз тая схема и попадам на датчик №1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=15
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
Може ли някой да каже за какво става въпрос по отношение на датчикаПримерно какви са евентуално симтомите при повреда и т.н.
Каква е ролята на датчика![]()
Предварително благодаря
P.S. Ако някой е запознат с датчиците по M51, моля да обясни за всеки един от тях и какво влияние оказва върху нормалната работа на мотора..
Ти пак полудя.![]()
No 5 - подгревни свещи (4 секундни) - подгряват за 4 сек и ако не работят няма палене при студен мотор.
No 8- датчик за температурата на охладителната течност (ако се развали няма да ти показва каква е темп. на мотора)
No 9- датчик за температурата на входящия въздух (ако се развали или е зацапан ще показва глупости и ще бърка ЕКУ) намира се на входящия колектор отдолу. Сваляш колектора и го развиваш и почистваш. Това няма да навреди изобщо. Ако е развален няма да ти върви коректно колата. Като гледам са му дали и съпротивление 5000 ома. Може да се замери с мултицет и ако е толкова значи всичко е ОК.
Съвет - ако тези датчици не работят ще разбереш веднага. Ако всичко е ОК не ги барай, защото колкото повече бъркаш едно лайно - толкова повече мирише. Виж си дюзите и мани датчиците.
Поздрави
П.П.
Ям паржоли
Благодаря на колегите които се отнесоха към въпроса ми

Ще проверя №8 и №9 и ако не отговарят на нужните данни ще бъдат сменени

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани