сензор налягане въздух

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Мнение от BmwE46 » 15 Фев 2009, 5:37

Не че разбирам много ама при тия колектори не седи ли Ламбда сондата ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 15 Фев 2009, 6:10

ами ако говориш за бензиново бмв и за изпускателните колектори....да там стоят ламбда сондите :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 15 Фев 2009, 10:57

VRPerformance написа:мисля че под жабката трябва да е...може и да се бъркам...неми се е налагало да свалям еку на 320д,дано и занапред данеми се налага :D


Наистина е неприятно,дано да не му се налага на никой, ще го търсим ECU-то, само не разбрах това дето е на снимката, дали е схема на куплунга на ECU-то или схема на на някой процесрор в него. Тези снимки от някоя програма ли ги взимаш или някъде от нета, ако не е тайна де :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 15 Фев 2009, 19:13

на куплунга на еку-то е снимката....от програма е,но незнам каде я има в нета.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 15 Фев 2009, 19:48

VRPerformance написа:на куплунга на еку-то е снимката....от програма е,но незнам каде я има в нета.


Благодаря колега, значи сега остава да намеря къде е това ECU , и дано наистина проблема се окаже този кабел, а ако някой друг знае къде е ECU-то моля да пише.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 17 Фев 2009, 9:31

VRPerformance написа:Изображение

ето това е което мога да ти дам,дано да ти е от полза :roll:



Колега "VRPerformance" мерси за снимката , наистина ми беше от полза. Намерих до къде стига този кабел и го прозвъних ,но кабела си е здрав и проблема не е в него, то май остава да е в блока за управление дето е с номер 100 на снимката, намира се отпред вляво в пластмасовата кутия зад ботуша. Виждам , че си в час и разбираш , имаш ли някаква идея дали този блок подлежи на ремонт и имаш ли някаква схема на самия блок вътре? :help: :help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2009, 10:56

ами схеми за самите блокове няма от каде да се вземат....но след като кабелите са здрави,неразбрах датчика как си го проверил и какви грешки ти дава на диагностика?по-късно ще постна как се проверява датчика,само да ми остане време да намеря инфото....

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 17 Фев 2009, 20:11

VRPerformance написа:ами схеми за самите блокове няма от каде да се вземат....но след като кабелите са здрави,неразбрах датчика как си го проверил и какви грешки ти дава на диагностика?по-късно ще постна как се проверява датчика,само да ми остане време да намеря инфото....


На диагностика ми дава грешка сензор налягане, атмосферно налягане или нещо такова беше. Казаха че единствения датчик, който мери това нялягане е този на колекторите. Нямаха такъв нов датчик и сложиха от друга кола ,която не дава такава грешка , но при мен грешката неможеше да се изчисти, затова решиха че проблема не е в датчика, а в кабела до контролния блок. Кабелите към този датчик са три. Прозвъних ги и трите и нямат проблем. Разбрах че единия кабел е маса,другия е захранващ +5v, а третия подава сигнал към блока. На празен ход на двигатела трябва да подава 1.7v ,а при товар да достига 4.5v. При мен на празен ход уреда показва 1.58v (може и да лъже малко)затова приемам че е добре,а при товар качва максимум до 1.65v което е много малко спрямо 4.5v колкото трябва да е. Незнам каква е причината, може датчика да е проблемен, да не е толкова чувствителен или незнам, макар че ми казаха че е добре, възможно ли е турбината да не надува достатъчно и от там да датчика не отчита по-високо налягане а от там и по-високо напрежение?И като стана въпрос за турбина знае ли се на колко точно трябва да надува? И още един въпрос, макар че може да е тъп и малко смешен, но съм си го мислил и това. Възможно ли е ако катализаторите са частично запушени и газовете немогат да се изхвърлят нормално навън,тоест да излизат с по-малка скорост от нормалната и заради това и турбината да не може да развърта добре и да надува по-малко от това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 20:58

Раскарай катализаторите сигурно никой не ги е сменял :D Иначе не вярвам да са запушени чак до там че да не може да ти се развърти турбото ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 17 Фев 2009, 23:27

plamen_hh написа:Раскарай катализаторите сигурно никой не ги е сменял :D Иначе не вярвам да са запушени чак до там че да не може да ти се развърти турбото ;)


Не са сменяни, не че са запушени напълно, но ако запушени частично дали ще се отразява по някакъв начин на турбината? Тя иначе си се чува лекичко като включва. Понякога както и сега в момента на колата нещо и става и като подавам газ вместо да тръгва ,тя спира като моторна спирачка и ми казаха, че турбото пренадува и затова, но това не го прави постоянно, само понякога, иначе просто набира по-бавно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 18 Фев 2009, 0:12

cftyhn написа:......Понякога както и сега в момента на колата нещо и става и като подавам газ вместо да тръгва ,тя спира като моторна спирачка и ми казаха, че турбото пренадува и затова.....
мисля че тук се крие отговора...мап сенсора най-вероятно ти е здрав,провери най-добре клапана който управлява турбото,доста често дефектират....някой се оправят с почистване други направо се сменят....
Грешно са интерпретирали грешката която е изписало,точно поради тази причина мразя да работя само с английски език когато работя с програми за диагностика....

P.s на схемата която съм дал е номер 229

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 18 Фев 2009, 0:20

VRPerformance написа: мисля че тук се крие отговора...мап сенсора най-вероятно ти е здрав,провери най-клапана който управлява турбото,доста често дефектират....някой се оправят с почистване други направо се сменят....
Грешно са интерпретирали грешката която е изписало,точно поради тази причина мразя да работя само с английски език когато работя с програми за диагностика....


за електромагнитния клапан ли говориш или този клапан дето е вътре в турбината,а ако турбината пренадува защо тогава мап-сензора не го отчита и не иска да вдига напрежението което подава към блока

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 18 Фев 2009, 0:32

ами зависи от много неща,попринцип на празен ход ли дават да правиш измерване и да подаваш газ?на празен ход няма да можеш да направиш никви тестове за турбото и да разбереш колко надува в същност....много въпроси излизат и ти всеки път казваш по-нещо ново което някой ти е казал....най-добре е да отидеш на диагностика и да му оставиш колата на човека и да си я работи....незнам защо си отишъл,видял си грешката каква е и си си тръгнал,немога да ти реша проблема от разтояние и без да съм видял колата :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 18 Фев 2009, 0:41

тръгнах си въпреки грешката,защото вече беше късно и нямаше време,диагностиката е правих в пловдив, а аз не съм от там. Казаха ми да отида друг ден ,защото работата да се проследи кабела е много и ще отнеме много време,даже трябвало да им оставя колата ,защото за един ден можело и да не се оправят. А то кабела се проверява за 15 минути.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 18 Фев 2009, 1:02

ами незнам какво да ти кажа...можело е да иска по-длго време да се занимава с колата момчето...някой път с диагностика за 5 мин нищо неможе да се каже...дори е добре като ти правят диагностика да ти си оставиш направо колата,когато му е по-спокойно да може да прецени по-добре...незнам най-добре отиваш и го оставяш да ти реши проблема и да ти накара колата да върви както трябва :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook