Е34 Сатрият мотор (129к) vs. по-новия (24V 150 к)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Фев 2009, 11:10

Zubcho написа:
Peter Angelov написа:
dj_ennsy_1 написа:А аз мисля, че няма какво повече да се каже - чу доста мнения-трябва да си си направил извод. Естествено, че "новия" мотор е по-добър. Мисля, че трябва да го имаш на ум когато купуваш автомобила, но това пък съвсем не означава да се купи някой громпул само и само щото е с новия мотор. И пак ще се повторя : Когато купуваш кола "втора" употреба-винаги си вътре... идеята е да не се окажеш с двата крака вътре... защото както каза Дино по-горе в темата "...на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара " ;)


Здрасти, да ти кажа не споделям мението на Дино и на теб за бабата :!:
Някой ден ще се качиш в моята кола и ще разбереш... :winky:


И аз искам да се кача на твойта кола :roll: някой ден :)


За теб винаги :!: :bchug: :yes: Ти живот и здраве и на друго ще се качиш, M5 или Alpina а може би Е32 750 :uups: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Фев 2009, 11:14

ddddk написа:поне снимки да сложи в галерията си, колегага Peter ще сме му благодарни... :D

Поздрави,
Д


Здрасти, ти моята е остави ами виж на Манчев за какво става въпрос :yes:

Колите ги има в форума - галерия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 13 Фев 2009, 11:58

Peter Angelov написа:За теб винаги :!: :bchug: :yes: Ти живот и здраве и на друго ще се качиш, M5 или Alpina а може би Е32 750 :uups: :roll:


Идвам да работя за/при теб. Искам и аз Alpina В 7/10/12 или М5.

Виж Alpina В12 мани ги тея 750 :)

ПП Извинявам се за офф топика
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 13 Фев 2009, 12:04

Zubcho написа:
Peter Angelov написа:За теб винаги :!: :bchug: :yes: Ти живот и здраве и на друго ще се качиш, M5 или Alpina а може би Е32 750 :uups: :roll:


Идвам да работя за/при теб. Искам и аз Alpina В 7/10/12 или М5.

Виж Alpina В12 мани ги тея 750 :)

ПП Извинявам се за офф топика



Zubcho то по вероятно аз да дойда към вас :roll: Живот и здраве, просто е необходимо време :!: :winky: и вкарвам една антика/ звяр в гаража :D


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Фев 2009, 9:49

Peter Angelov написа:
dj_ennsy_1 написа:А аз мисля, че няма какво повече да се каже - чу доста мнения-трябва да си си направил извод. Естествено, че "новия" мотор е по-добър. Мисля, че трябва да го имаш на ум когато купуваш автомобила, но това пък съвсем не означава да се купи някой громпул само и само щото е с новия мотор. И пак ще се повторя : Когато купуваш кола "втора" употреба-винаги си вътре... идеята е да не се окажеш с двата крака вътре... защото както каза Дино по-горе в темата "...на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара " ;)


Здрасти, да ти кажа не споделям мението на Дино и на теб за бабата :!:
Някой ден ще се качиш в моята кола и ще разбереш... :winky:

Всеки си прави сам сметката но колкото и пари да наливаш в тая кола тя пак си е 14-15 годишна бангия и все по нещо излиза да се прави и идва време в което на човек му писва да прави разни ти му работи.Аз ако си направя една сметка от как съм я взел мойта ми е легнала сигорно над 15000 хилки при положение че още не ми е взела да ми прай въртели с помпи умни дюзи вериги и тем подобни.А реално колко можеш да я продадеш в момента такава коли ги има по 3000лв и по-малко.Сега ти ми кажи къде отиваш може би.Просто са си стари кочинки и затова написах тва за зъбите.Вече моделчето остаря доста още малко и трябва да се записваме в ретро клуба с тях ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 16 Фев 2009, 10:27

dinozab написа:
Peter Angelov написа:
dj_ennsy_1 написа:А аз мисля, че няма какво повече да се каже - чу доста мнения-трябва да си си направил извод. Естествено, че "новия" мотор е по-добър. Мисля, че трябва да го имаш на ум когато купуваш автомобила, но това пък съвсем не означава да се купи някой громпул само и само щото е с новия мотор. И пак ще се повторя : Когато купуваш кола "втора" употреба-винаги си вътре... идеята е да не се окажеш с двата крака вътре... защото както каза Дино по-горе в темата "...на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара " ;)


Здрасти, да ти кажа не споделям мението на Дино и на теб за бабата :!:
Някой ден ще се качиш в моята кола и ще разбереш... :winky:

Всеки си прави сам сметката но колкото и пари да наливаш в тая кола тя пак си е 14-15 годишна бангия и все по нещо излиза да се прави и идва време в което на човек му писва да прави разни ти му работи.Аз ако си направя една сметка от как съм я взел мойта ми е легнала сигорно над 15000 хилки при положение че още не ми е взела да ми прай въртели с помпи умни дюзи вериги и тем подобни.А реално колко можеш да я продадеш в момента такава коли ги има по 3000лв и по-малко.Сега ти ми кажи къде отиваш може би.Просто са си стари кочинки и затова написах тва за зъбите.Вече моделчето остаря доста още малко и трябва да се записваме в ретро клуба с тях ИзображениеИзображениеИзображение


Здрасти Дино, просто при мен е различно не гледам на колата като стока и не мисля за продажби и за загуби а за възможно 100% възстановяване. Аз си се ожених за нея. Сега ще видя едно 750, че май намерих и за него ще се оженя :D
Просто крайната цел е различна...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Фев 2009, 12:06

Ти си знаеш най-добре.То нестига жената ми и за кола да се ожена и трябва въжето да си сложаИзображениеИзображениеИзображение
Иначе по темата аз съм твърдо за М50 - по-нов мотор :arrow: по-голяма остатъчна стойност на колата при продажба ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2009, 17:13

Ей в такива случаи не разбирам защо модераторите не се намесят и да сложат катинарчето... Какво още има да се обсъжда - М50 си е по-добър от където и да се погледне! Както някой спомена по-назад в темата - айде да не се правим на по-големи разбирачи от инженерите на БМВ, м, какво ще кажете? М20 си е М20 - бил е добър за времето си... и на М50 му е минало времето но е по-нов и по-добър. С ванус е още по-добре... М52 още по-добре... ама с ванус било по-зле че като се счупи.... ми айде по тая логика да не купуваме и новата седмица, че ако се счупи и ....
Не е правилно това разсъждение - след като се хванеш на хорото трябва да играеш. Искаш по-добър, по-нов, съответно ако стане нещо - плащаш повече. Всяко удоволствие се заплаща!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 16 Фев 2009, 20:24

dinozab написа:
Peter Angelov написа:
dj_ennsy_1 написа:А аз мисля, че няма какво повече да се каже - чу доста мнения-трябва да си си направил извод. Естествено, че "новия" мотор е по-добър. Мисля, че трябва да го имаш на ум когато купуваш автомобила, но това пък съвсем не означава да се купи някой громпул само и само щото е с новия мотор. И пак ще се повторя : Когато купуваш кола "втора" употреба-винаги си вътре... идеята е да не се окажеш с двата крака вътре... защото както каза Дино по-горе в темата "...на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара " ;)


Здрасти, да ти кажа не споделям мението на Дино и на теб за бабата :!:
Някой ден ще се качиш в моята кола и ще разбереш... :winky:

Всеки си прави сам сметката но колкото и пари да наливаш в тая кола тя пак си е 14-15 годишна бангия и все по нещо излиза да се прави и идва време в което на човек му писва да прави разни ти му работи.Аз ако си направя една сметка от как съм я взел мойта ми е легнала сигорно над 15000 хилки при положение че още не ми е взела да ми прай въртели с помпи умни дюзи вериги и тем подобни.А реално колко можеш да я продадеш в момента такава коли ги има по 3000лв и по-малко.Сега ти ми кажи къде отиваш може би.Просто са си стари кочинки и затова написах тва за зъбите.Вече моделчето остаря доста още малко и трябва да се записваме в ретро клуба с тях ИзображениеИзображениеИзображение


Така е с всички коли нови стари,ако искаш да имаш здрава и красива кола трябва да влагаш в нея. А какво да каже стария собстевеник на мойта е34-ка,който я е купил нова за 60 000$ преди 13 години и бог знае колко още $ е дал по нея :roll: а аз я купих от него за 6500лв преди 2 месеца 8)
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 16 Фев 2009, 20:57

dj_ennsy_1 написа:Ей в такива случаи не разбирам защо модераторите не се намесят и да сложат катинарчето... Какво още има да се обсъжда - М50 си е по-добър от където и да се погледне!

Ако аз като модератор действах емоционално, щях да заключвам всички теми за ТДС и за газови уредби, тъй като и двете са ми емоционално чужди ;). А освен тях, щях да заключвам и около 80% от откровенно малоумните теми, но форумът се ползва както от от инженери по ДВГ, така и от аптекари, тъй че без значение какво е моето лично мнение, всеки друг също има право да го изрази, както и ти в случая и ако пусналият темата прозре какво конкретно ти искаш да му кажеш с този коментар, би трябвало сам да помоли да се заключи темата :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 16 Фев 2009, 21:03

Postman написа:
dj_ennsy_1 написа:Ей в такива случаи не разбирам защо модераторите не се намесят и да сложат катинарчето... Какво още има да се обсъжда - М50 си е по-добър от където и да се погледне!

Ако аз като модератор действах емоционално, щях да заключвам всички теми за ТДС и за газови уредби............................


+1


А по темата , колегата нека си вземе М50 а ако не му хареса имам един изостанал М20 ще му направя подарък . Сериозен съм !!!
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2009, 21:09

Postman написа:Ако аз като модератор действах емоционално, щях да заключвам всички теми за ТДС и за газови уредби... ...и ако пусналият темата прозре какво конкретно ти искаш да му кажеш с този коментар, би трябвало сам да помоли да се заключи темата :).

Абсолютно си прав! Просто друго имах в предвид... доста хора се изказаха и сега е повече от ясно кой от двата мотора е по-добър :) Надявам се поне да сме му били полезни на "автора".
:bchug:

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 16 Фев 2009, 21:28

Postman написа:
dj_ennsy_1 написа:Ей в такива случаи не разбирам защо модераторите не се намесят и да сложат катинарчето... Какво още има да се обсъжда - М50 си е по-добър от където и да се погледне!

Ако аз като модератор действах емоционално, щях да заключвам всички теми за ТДС и за газови уредби, тъй като и двете са ми емоционално чужди ;). А освен тях, щях да заключвам и около 80% от откровенно малоумните теми, но форумът се ползва както от от инженери по ДВГ, така и от аптекари, тъй че без значение какво е моето лично мнение, всеки друг също има право да го изрази, както и ти в случая и ако пусналият темата прозре какво конкретно ти искаш да му кажеш с този коментар, би трябвало сам да помоли да се заключи темата :).

аз съм във форума регистриран не от вчера и мога да кажа, че е34/32 форума е много добре модериран :bowdown: дори тази тема го доказа ;) изказвам моето мнение и не се мазня на никой с това си изказване - :!:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 16 Фев 2009, 22:01

Еееее стига сега де.. на къде тръгнаха нещата. Не съм искал да кажа че подфорума не е добре модериран! Даже е най-добрия в целия форум! Има подфоруми в които цери пълен хаус и простотия наред... има и такива в които се преиграва и се трият теми и мнения на ред. При нас това го няма и затова го харесвам толкова. Не случайно съм 90% от времето вътре ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Фев 2009, 15:33

dinozab написа:.... Аз ако си направя една сметка от как съм я взел мойта ми е легнала сигорно над 15000 хилки при положение че още не ми е взела да ми прай въртели с помпи умни дюзи вериги и тем подобни.А реално колко можеш да я продадеш в момента такава коли ги има по 3000лв и по-малко ....


Колега точно защото "ти е легнала над 15000 лв" още ти върви колата и нямаш сериозни проблеми с нея.

Първо не си избрал кола за 3000 лв. и второ не си решил, че с покупката ти свършват разходите по тази кола.

За 3000 лв. кое по-напред купуваш - двигател, скоростна кутия, купе, гуми, бензина в резервоара или какво?

Повечето като видят запазена и поддържана кола за 7-8к почват веднага да обясняват как "такива коли вървят по 3к", а като купят кола за 3к и дадат още 3к за ремонти - колата била боклук и скъпа била поддръжката :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook