спортно гърне при високи скорости - инфо ??

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

спортно гърне при високи скорости - инфо ??

Мнение от boywalking » 16 Фев 2009, 0:09

интересува ме, понеже съм решил да експериментирам да сложа едно "спортно гърне".... и доколкото знам ръмжи яко във високите обороти.....
да речеме ако ръгна лятото към морето и си перкам със 150-160 в 3500-4500 оборота някъде.... значи ли, че ще пристигна с главоболие след няколко часа гърмене???

моля да се изкаже някой който има уж спортно - от тия дет са по 70 -100лв крайните гърнета...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 16 Фев 2009, 0:23

Ако е нещо от рода на NES SPORT ти го гарантирам,мая майстор е с такива на ис-та и каза че за 70км му се е надула главата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 16 Фев 2009, 0:26

Точно така. А с оригинал Ремус, Шницер, Айзенман, Суперспринт, М3 двуцевка примерно нямаш подобни проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 16 Фев 2009, 0:36

аз съм със суперспринт само краиното гърне махнал съм само катализатора и вади много добър звук и въобще не се чува толко вътре а от вън си се чува доволно даже се пускат и аларми чат пат ;) ;) ;)
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.10.2008

Мнение от svetlaka_rs » 16 Фев 2009, 0:51

Ем колега, аз съм с двоен Remus и няма аларма дет да не ме е поздравила като мина, звука е адски особеното като ускоряваш и си на около 3 000 - 4 000 оборота. Иначе на дълъг път с 140км/ч на около 2500 оборота почти не се усеща, камо ли да те боли главата. Ходил съм до Плевен и обратно с около 30мин престой в Плевен и след тва си бях ОК. Тъй че обобщено - в града звука е убийствен(чува се отдалеч), но извънградско при постоянни обороти всичко е идеално(е разбира се не колкото с обикновено гърне), но не и дразнещо. Та това е от мене колега - успех! 8)

П.С. ето снимка отдалеч на моята сладурана 8)
Живей...мечтай...карай мечтата си...BMW..:)

--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.10.2008

Мнение от svetlaka_rs » 16 Фев 2009, 0:51

Ем колега, аз съм с двоен Remus и няма аларма дет да не ме е поздравила като мина, звука е адски особеното като ускоряваш и си на около 3 000 - 4 000 оборота. Иначе на дълъг път с 140км/ч на около 2500 оборота почти не се усеща, камо ли да те боли главата. Ходил съм до Плевен и обратно с около 30мин престой в Плевен и след тва си бях ОК. Тъй че обобщено - в града звука е убийствен(чува се отдалеч), но извънградско при постоянни обороти всичко е идеално(е разбира се не колкото с обикновено гърне), но не и дразнещо. Та това е от мене колега - успех! 8)

П.С. ето снимка отдалеч на моята сладурана 8)
http://picbg.net/img.php?file=f1a19fddebcae9d7.jpg
Живей...мечтай...карай мечтата си...BMW..:)

--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 16 Фев 2009, 1:20

svetlaka_rs написа:Ем колега, аз съм с двоен Remus и няма аларма дет да не ме е поздравила като мина, звука е адски особеното като ускоряваш и си на около 3 000 - 4 000 оборота. Иначе на дълъг път с 140км/ч на около 2500 оборота почти не се усеща, камо ли да те боли главата. Ходил съм до Плевен и обратно с около 30мин престой в Плевен и след тва си бях ОК. Тъй че обобщено - в града звука е убийствен(чува се отдалеч), но извънградско при постоянни обороти всичко е идеално(е разбира се не колкото с обикновено гърне), но не и дразнещо. Та това е от мене колега - успех! 8)

П.С. ето снимка отдалеч на моята сладурана 8)
http://picbg.net/img.php?file=f1a19fddebcae9d7.jpg
и аз съм на тва мнение,макар че моята бучи адски много кефа е голям и досега не съм имал главоболие от тва .Слагаи смело и моите са от ментетата.Виж клипа от подписа и чуи за кво става въпрос.Ментето си е менте,нема такъв звук :winky:
Последна промяна petio_bmw 318is на 16 Фев 2009, 1:23, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BrkN » 16 Фев 2009, 1:21

ами зависи ако това ти харесва може и да не ти се надуе главата
аз съм с двуцевка отзад и вади страшен звук не може да ми омръзне :mhihi: ама има 1 решение музиката оправя всичко... за дълъг път само със хубава музика...
после верно ще чуваш малко по различни неща от тва дето ти говорят ама поне е забавно хаха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 16 Фев 2009, 1:42

А аз от като сложих моя Ремус и кат тръгнах за Сф. 3-тия ден още не бях свикнал с него..но си ме кефеше...но като влязох в първия тунел напрау се упаших..не знаех какво става с мотора..но като излязох от въпросния тунел се успокоих че се бях сетил.. Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 16 Фев 2009, 5:01

аз преди година бях с някакво гърне ръ4на изработка от германия и гадно бу4еше..смених си цялата генерация от..до като колекторите са суперспринт едно проходно гърне тип пура българско и краино гърне туистър също проходно и мога да кажа 4е звука е мек и басов не се полу4ава главоболие на дълго се 4ува един басов но мек тон и колата се движи много по добре отколкото с заводската генерация...звукът е басов плътен но не и натрап4ив

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Фев 2009, 10:25

svetlaka_rs написа:Иначе на дълъг път с 140км/ч на около 2500 оборота почти не се усеща, камо ли да те боли главата.


Това не знам как си го постигнал, но iS-ка или 20-ка няма как да го направят... в тоя ред на мисли - дори tds-ите не го могат... така че недей да подвеждаш човека (ако той сам не се е усетил вече, че не е вярно това). При 140км/ч ще е точно на около 4k RPM...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 16 Фев 2009, 11:54

Абе чак главоболия - НЕ, ама може да стане досадно по някое време.

Как и да е - аз съм твърдо ЗА хубаво гърне (най-добре цяла генерация) Особено докато се накефишшш - твана долу и WRRROOOMM :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: спортно гърне при високи скорости - инфо ??

Мнение от P1tbuL » 16 Фев 2009, 11:55

boywalking написа:интересува ме, понеже съм решил да експериментирам да сложа едно "спортно гърне".... и доколкото знам ръмжи яко във високите обороти.....
да речеме ако ръгна лятото към морето и си перкам със 150-160 в 3500-4500 оборота някъде.... значи ли, че ще пристигна с главоболие след няколко часа гърмене???

моля да се изкаже някой който има уж спортно - от тия дет са по 70 -100лв крайните гърнета...


еми пич виж сега аз съм с цяла спортна генерация(права тръба) от колекторите до крайното гърне(спортно) и трябва да ти кажа че звука на 3500-4500 оборота и нагоре си е мощен.. не става за дълъг път, но ако сложиш само гърне без да сменяш тръбите звука няма да ти пречи защото хич не е силен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: спортно гърне при високи скорости - инфо ??

Мнение от (bubsa) » 16 Фев 2009, 12:04

P1tbuL написа:
boywalking написа:интересува ме, понеже съм решил да експериментирам да сложа едно "спортно гърне".... и доколкото знам ръмжи яко във високите обороти.....
да речеме ако ръгна лятото към морето и си перкам със 150-160 в 3500-4500 оборота някъде.... значи ли, че ще пристигна с главоболие след няколко часа гърмене???

моля да се изкаже някой който има уж спортно - от тия дет са по 70 -100лв крайните гърнета...


еми пич виж сега аз съм с цяла спортна генерация(права тръба) от колекторите до крайното гърне(спортно) и трябва да ти кажа че звука на 3500-4500 оборота и нагоре си е мощен.. не става за дълъг път, но ако сложиш само гърне без да сменяш тръбите звука няма да ти пречи защото хич не е силен!


Колега и аз съм с цяла генерация и градско се търпи,но на дълго направо ми идва да зарежа колата някъде :( До 100-120 се ядва ама ако караш по-бързо ще полудееш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: София, мамо, София...
Кара: BMW

Мнение от Rebel » 16 Фев 2009, 12:30

Аз откога разправям , че спортните гърнета са създадени да се борят с високата скорост по пътищата :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook