проблем с паленето сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

проблем с паленето сутрин

Мнение от stasi » 26 Окт 2008, 14:45

колеги имам следният проблем! сутрин като запаля колата прекъсва и след няколко секунди се нормализира това го правеше като беше малко по топло времето а тази сутрин паля гасне така 3 пати! и веднаж като запали нямя ядовецял ден! някой срещал ли се е с подобен проблем
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 26 Окт 2008, 15:32


User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 26 Окт 2008, 17:06

:twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: проблем с паленето сутрин

Мнение от Игнатов » 26 Окт 2008, 17:28

stasi написа:колеги имам следният проблем! сутрин като запаля колата прекъсва и след няколко секунди се нормализира това го правеше като беше малко по топло времето а тази сутрин паля гасне така 3 пати! и веднаж като запали нямя ядовецял ден! някой срещал ли се е с подобен проблем


Верно че има много писано по темата, ама следното поне аз не го открих никъде - става въпрос за термовентил TwinTec KLR - в Германия ги слагат масово на по-старите коли, щото по тоя начин значително се намалява данъка. Значи най-общо тоя вентил се връзва между дросела и вкуумния резервоар от една страна и от друга на охлаждащия кръг на фланеца, през който се връщат отработените газове обратно в колектора. Чрез тоя вентил значително се намаляват вредните емисии при студен двигател.

И аз имах подобни проблеми - не ще да работи като е студена и това си е - стъпк.мотор, дебитомер и т.н. проверявях - не ще и не ще! И последния път толкова много се бях изнервил и направо я махнах тая джаджа - резултата - ами колата сега е като нова - като е студена нито прекъсва, нито губи обороти!

Тъй че колега ако имаш такова нещо направо го махай (то като си плащаш данъка никой не те пита колко вредни емисии изхвърля колата ти, ами само от конете се интересуват - е...ти и законите)!


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Re: проблем с паленето сутрин

Мнение от stasi » 26 Окт 2008, 19:28

нямам колега но иаз като теб сам сменил всичко ама не6те да заработи от първиат пат и това сие
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.05.2006

Мнение от casspar » 23 Ное 2008, 18:31

колега и аз имам абсолютно същия проблем, на диагностика не излиза нищо, сменени са:дебитомер, бензинова помпа, ламбда сонда, свещи 4 вида, стъпково моторче и продължава да си гасне сутрин :confused: иначе когато загрее си върви чудесно. и аз вече не знам къде да търся проблема...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: проблем с паленето сутрин

Мнение от giggs_11 » 12 Фев 2009, 19:04

Denev написа:
stasi написа:колеги имам следният проблем! сутрин като запаля колата прекъсва и след няколко секунди се нормализира това го правеше като беше малко по топло времето а тази сутрин паля гасне така 3 пати! и веднаж като запали нямя ядовецял ден! някой срещал ли се е с подобен проблем


Верно че има много писано по темата, ама следното поне аз не го открих никъде - става въпрос за термовентил TwinTec KLR - в Германия ги слагат масово на по-старите коли, щото по тоя начин значително се намалява данъка. Значи най-общо тоя вентил се връзва между дросела и вкуумния резервоар от една страна и от друга на охлаждащия кръг на фланеца, през който се връщат отработените газове обратно в колектора. Чрез тоя вентил значително се намаляват вредните емисии при студен двигател.

И аз имах подобни проблеми - не ще да работи като е студена и това си е - стъпк.мотор, дебитомер и т.н. проверявях - не ще и не ще! И последния път толкова много се бях изнервил и направо я махнах тая джаджа - резултата - ами колата сега е като нова - като е студена нито прекъсва, нито губи обороти!

Тъй че колега ако имаш такова нещо направо го махай (то като си плащаш данъка никой не те пита колко вредни емисии изхвърля колата ти, ами само от конете се интересуват - е...ти и законите)!
колега да попитам ,тоя винтил на всички мотори ли може да се слага , моя мотор е м40 ,дали въобще може да се слага на моя мотор и ако може,мога ли да го видя без да разглабям ништо по колата?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 13 Фев 2009, 18:20

колега аз имам същият проблем, закарах колата на сервиз и ми казаха дюзи и датчик на разспределителния вал обаче още не съм я взел от сервиза и не мога да ти кажа 100 % дали е това

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 13 Фев 2009, 21:08

jujeto написа:колега аз имам същият проблем, закарах колата на сервиз и ми казаха дюзи и датчик на разспределителния вал обаче още не съм я взел от сервиза и не мога да ти кажа 100 % дали е това
ако можеш питаи ги там в сервиза ,каква точно е функцията на датчика на разпредлителния вал,искам да сравня дали може да имам проблема си при студеното палене.......и пиши колега после

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 15 Фев 2009, 17:38

И аз имах подобен проблем, оказа се скапано гориво. Пробвай ОМW 100, аз от него нямам проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 15 Фев 2009, 19:22

взех си колата от сервиза , сега пали с намигване.оказа се че датчика работи. проблема беше запушени дюзи и мръсно стъпково моторче.един бърз ултра звук и е като нова

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Фев 2009, 21:47

димитър_81 написа:И аз имах подобен проблем, оказа се скапано гориво. Пробвай ОМW 100, аз от него нямам проблем.


И при мен имаше подобен проблем заради горивото... при мен глъхнеше и гаснеше на 1-во палене.... след това нямаше грижи... проблема - нечитав бензин... сипах Shell VPR и се оправи ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook