и пак за АЛТЕРНАТОРА

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

и пак за АЛТЕРНАТОРА

Мнение от nandrolon » 13 Фев 2009, 23:11

Здравейте при монтаж и демонтаж на стартера ми избяга алтернатора , а преди 2-3 седмици си зареждаше нормално. Тия 2-те тънките кабелчета на стартера ако нещо се разменят как може да влияят на алтернатора примерно?
колата е 318 тдс

П.С. нема такъв мотор за обслужване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 13 Фев 2009, 23:43

преди време му сменявах статорна намотка , втулки , четки и малко ме съмнява да е здал багажа точно случайно при интервенцията със стартера .... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 14 Фев 2009, 1:05

...едва ли не съм сменил всичко по нея освен пепелника, всичко е в реда на нещата, но некои работи се налага да ги сменям повторно / не от икономия / и ми идва в повече . Най лошото е че сърце не ми дава да я продавам / не ми се мисли какво го чака следващия собственик /
май отива на вторични ... Давам пари за едно изскача следващото - само турбото още надува ама как е тръгнало го чакам скоро и него

иначе казано - взех печката за по тънък разход , то ми излезе като подръжка на подводница ....

а тая кола я избирах 4 месеца , обикаляне на половин Б-я , платих я повече от скъпо , но пуст късмет....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 14 Фев 2009, 2:13

ми колега смени си маистора,след като се налага някои неща да ги сменяш повторно и невярвам динамото да ти се е прецакало от стартера

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 14 Фев 2009, 21:56

nandrolon написа:...едва ли не съм сменил всичко по нея освен пепелника, всичко е в реда на нещата, но некои работи се налага да ги сменям повторно / не от икономия / и ми идва в повече . Най лошото е че сърце не ми дава да я продавам / не ми се мисли какво го чака следващия собственик /
май отива на вторични ... Давам пари за едно изскача следващото - само турбото още надува ама как е тръгнало го чакам скоро и него

иначе казано - взех печката за по тънък разход , то ми излезе като подръжка на подводница ....

а тая кола я избирах 4 месеца , обикаляне на половин Б-я , платих я повече от скъпо , но пуст късмет....

Колега,какво да ти кажа?То вярно,че кола,жена и прасе са на късмет,обаче и на мен ми се струва,че не е зле да си смениш майстора,щом се налага едно и също нещо да го правиш по 2 пъти! :box:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Фев 2009, 12:42

Мисля си, че твоя алтернатор е сменил колата вече. Този твой майстор не ме кефари нещо, по-добре аз да съм ти майстор, гарантирам ти че нищо от моята не може да иде на твоята кола и обратно. :censored: - майстора и майка му, щерка му.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Фев 2009, 12:43

Относно турбината, и нейния ред ще дойде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 15 Фев 2009, 13:29

Колега , щом толко си я стягал тая кола , не я продавай ...то така винаги става , стяташ , стягаш и точно когато я оправиш , то вече ти е омръзнало да се занимаваш и някой с късмет идва , взима я и се радва на стегната кола ..... Проблема със динамото не е изобщо страшен , свали го това динамо , разглоби го ... (макя му и трън :mhihi: ). Да не са 1000 чарколяци в него ... Па както са те посъветвали колеги вземи го смени тоя пишман майстор (да ги е...... в майсторите ).

Сега по темата .... зависи кои кабелчета са обърнати (понеже каза ,че има обърнати кабелчета или нещо от сорта ) ... На този въпрос може всеки да ти отговори , че ако някой кабел не си е на мястото е напълно възможно да има проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

и пак за алтернатора... решен

Мнение от nandrolon » 16 Фев 2009, 19:00

Проблема се оказа че кабела от алтернатора се закача на стартера и от там на акомулатора, и кабелчето висеше във въздух, както и да е всичко се оправи след сваляне качване на здравия алтернатор ,но колата вече спря да върви. След 2 К оборота я няма никаква се едно не надува турбото - има ли вариант покраи кабелите да е влезнала в авариен режим или там какво беше ...
Защото на няколко пъти светеше дюзата за принудително впръскване докато барахме по тоците.
Ако изгори eku -то колато въобще ще върви ли ?
и мап сензора беше затиснат но след това пак не се оправи

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook