и пак за АЛТЕРНАТОРА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
и пак за АЛТЕРНАТОРА
Здравейте при монтаж и демонтаж на стартера ми избяга алтернатора , а преди 2-3 седмици си зареждаше нормално. Тия 2-те тънките кабелчета на стартера ако нещо се разменят как може да влияят на алтернатора примерно?
колата е 318 тдс
П.С. нема такъв мотор за обслужване
колата е 318 тдс
П.С. нема такъв мотор за обслужване
...едва ли не съм сменил всичко по нея освен пепелника, всичко е в реда на нещата, но некои работи се налага да ги сменям повторно / не от икономия / и ми идва в повече . Най лошото е че сърце не ми дава да я продавам / не ми се мисли какво го чака следващия собственик /
май отива на вторични ... Давам пари за едно изскача следващото - само турбото още надува ама как е тръгнало го чакам скоро и него
иначе казано - взех печката за по тънък разход , то ми излезе като подръжка на подводница ....
а тая кола я избирах 4 месеца , обикаляне на половин Б-я , платих я повече от скъпо , но пуст късмет....
май отива на вторични ... Давам пари за едно изскача следващото - само турбото още надува ама как е тръгнало го чакам скоро и него
иначе казано - взех печката за по тънък разход , то ми излезе като подръжка на подводница ....
а тая кола я избирах 4 месеца , обикаляне на половин Б-я , платих я повече от скъпо , но пуст късмет....
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ми колега смени си маистора,след като се налага някои неща да ги сменяш повторно и невярвам динамото да ти се е прецакало от стартера
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
nandrolon написа:...едва ли не съм сменил всичко по нея освен пепелника, всичко е в реда на нещата, но некои работи се налага да ги сменям повторно / не от икономия / и ми идва в повече . Най лошото е че сърце не ми дава да я продавам / не ми се мисли какво го чака следващия собственик /
май отива на вторични ... Давам пари за едно изскача следващото - само турбото още надува ама как е тръгнало го чакам скоро и него
иначе казано - взех печката за по тънък разход , то ми излезе като подръжка на подводница ....
а тая кола я избирах 4 месеца , обикаляне на половин Б-я , платих я повече от скъпо , но пуст късмет....
Колега,какво да ти кажа?То вярно,че кола,жена и прасе са на късмет,обаче и на мен ми се струва,че не е зле да си смениш майстора,щом се налага едно и също нещо да го правиш по 2 пъти!

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Мисля си, че твоя алтернатор е сменил колата вече. Този твой майстор не ме кефари нещо, по-добре аз да съм ти майстор, гарантирам ти че нищо от моята не може да иде на твоята кола и обратно.
- майстора и майка му, щерка му.

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , щом толко си я стягал тая кола , не я продавай ...то така винаги става , стяташ , стягаш и точно когато я оправиш , то вече ти е омръзнало да се занимаваш и някой с късмет идва , взима я и се радва на стегната кола ..... Проблема със динамото не е изобщо страшен , свали го това динамо , разглоби го ... (макя му и трън
). Да не са 1000 чарколяци в него ... Па както са те посъветвали колеги вземи го смени тоя пишман майстор (да ги е...... в майсторите ).
Сега по темата .... зависи кои кабелчета са обърнати (понеже каза ,че има обърнати кабелчета или нещо от сорта ) ... На този въпрос може всеки да ти отговори , че ако някой кабел не си е на мястото е напълно възможно да има проблем.

Сега по темата .... зависи кои кабелчета са обърнати (понеже каза ,че има обърнати кабелчета или нещо от сорта ) ... На този въпрос може всеки да ти отговори , че ако някой кабел не си е на мястото е напълно възможно да има проблем.
и пак за алтернатора... решен
Проблема се оказа че кабела от алтернатора се закача на стартера и от там на акомулатора, и кабелчето висеше във въздух, както и да е всичко се оправи след сваляне качване на здравия алтернатор ,но колата вече спря да върви. След 2 К оборота я няма никаква се едно не надува турбото - има ли вариант покраи кабелите да е влезнала в авариен режим или там какво беше ...
Защото на няколко пъти светеше дюзата за принудително впръскване докато барахме по тоците.
Ако изгори eku -то колато въобще ще върви ли ?
и мап сензора беше затиснат но след това пак не се оправи
Защото на няколко пъти светеше дюзата за принудително впръскване докато барахме по тоците.
Ако изгори eku -то колато въобще ще върви ли ?
и мап сензора беше затиснат но след това пак не се оправи
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани