има ли "нормално загряване"?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата и засега надявам се и завинаги нито при 6700об нито при нормално каране мърда наляво или надясно като нарисувана е, де и бензина да беше така 

Последна промяна стан на 12 Фев 2009, 19:44, променена общо 1 път
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
благодаря колеги,иначе и аз си мисля че при определени условия наистина може леко да мръдне стрелката,в рамките на допустимото разбира се,не говорим за тръгване към червената зона.това беше и идеята на самата тема хората с повече опит и знания да споделят кога са възможни аномалии и мит ли е непомръдващата стрелка.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
По принцип при М44 маторя на iS-овете началото на помръдването на стрелката в дясно означава достигане на 102С на датчика... в този момент стрелката почва да се отклонява... между 82С и 101С положението й е право нагоре.. достигането на 3/4 или дясната бяла линия мисля беше при 106С... ако не е лъжа... достигането до 3/4 не е особен проблем, ако е за кратко... от там нататък.... 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
да но трябва да си в много екстремни условия за да се случи това (сигурно ограничител на място при 50*С външна температура) аз не съм имал ситуация в която да мръдне, камо ли зимата. Преди ми мърдаше ама наляво но това беше от термостата който беше 88* а в реалоем и навсякъде го дават че трябва да е 92 какъвто купих
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
на мен стрелката ми мърдаше от преебана капачка на радиатора.Като стигне червеното и мотора почне да трака като дизел и после изгасне,ква е температурата горе-долу?????
- fifiperoto
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: m3
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Mollov написа:По принцип при М44 маторя на iS-овете началото на помръдването на стрелката в дясно означава достигане на 102С на датчика... в този момент стрелката почва да се отклонява... между 82С и 101С положението й е право нагоре.. достигането на 3/4 или дясната бяла линия мисля беше при 106С... ако не е лъжа... достигането до 3/4 не е особен проблем, ако е за кратко... от там нататък....
Края на синята зона-52.3С;Първото бяло деление-62.2С;Средно деление-83.3С;Трето бяло деление-109.4С;Начало на червената зона-123.9С;Край на червената зона-132.8С
Мисля,че при Е36 термометърът е направен тъпо!Нямаше ли да е по-добре,ако червената лампа светваше примерно,когато стрелката достигне последното бяло деление?Това ще предупреждава много по добре,защото светването на лампа се забелязва значително по-лесно,отколкото отклонението на стрелката.Какво в същност означава при съществуващото положение светването на лампата?Може би"Честито,по всяка вероятност,току що си прецакахте двигателя!"
При по-стар модел BMW 5-та серия има дори звуков сигнал(наподобяващ камбанка),който предупреждава за повишаване на температурата,но не когато вече е прегрял мотора.
Последна промяна ned_gm28 на 12 Фев 2009, 23:56, променена общо 1 път
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
то тва беше преди 1,5 година главата удържа на напъна,ама радиатора се пръсна и половината гарнитури се бяха буквално разложили иначе колата си върви дори и сегментите не бяха запекли.Голям късмет или корав мотор,а може и двете.fifiperoto написа:върви ли след тази температурагледал ли си главата после
- fifiperoto
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: m3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
ned_gm28 написа:Края на синята зона-52.3С;Първото бяло деление-62.2С;Средно деление-83.3С;Трето бяло деление-109.4С;Начало на червената зона-123.9С;Край на червената зона-132.8С
Това за кои мотори цитираш? За М44? Щото има разлика... при малките компоти и температурните датчици са на по-ниска температура направени да врътват ел. перката. Например при 316i Compact е на 80С, като не мисля, че тогава 3/4 ще бъде на 110С при тях... но може и да греша. Като търсех нов температурен датчик за радиатора за мойта кола и диапазона беше много сериозен... от 80С за стартиране та чак до 95С (в зависимост от модела).
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Абе мойта стрелка се заковава на 1мм някъде от средата в дясно и не мърда грам при никакви условия... Има ли значение, че е малко в дясно или трябва да е точно на чертата при условие, че не мърда?
Mens sana in corpore sano
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
стан написа:моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата
E на това му се вика бързозагряваща кола... чак да не повярва човек... тия 1.5км изцяло в задръстване ли са?

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Mollov написа:стан написа:моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата
E на това му се вика бързозагряваща кола... чак да не повярва човек... тия 1.5км изцяло в задръстване ли са?
Мойта кола лятно време и стрелка в някъде по средата на синята зона, загрява точно за 1.5-2 км. каране в средни задръствания.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани