Турбина и КАТ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Турбина и КАТ

Мнение от стан » 14 Фев 2009, 14:46

как стои въпроса с кат ? могат ли нещо да се заядат, нещо ако стане ПТП има ли проблеми със застрахователи и т.н. ?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Турбина и КАТ

Мнение от Vlados » 14 Фев 2009, 15:50

стан написа:как стои въпроса с кат ? могат ли нещо да се заядат, нещо ако стане ПТП има ли проблеми със застрахователи и т.н. ?

Колега, да не си натиснал "нова тема" вместо "нов отговор"? Ако идеята ти е била нова тема, кажи поне за какво става въпрос? За какво точно да се заядат, какво имаш в предвид под проблеми със застрахователя? Нито от заглавието става ясно, нито от поста... ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 14 Фев 2009, 15:59

Според мен колегата по горе е искал да попита дали ако турбото е монтирано афтърмаркет при ПТП или при рутинна проверка на КАТ може проблем с това че има изменения по конструкцията на мотора.Поне аз това разбирам.
Според мен - да могат , но все пак дайте мнения и вие. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Фев 2009, 16:03

Точно така нова тема си е, не бъркам бутоните от доста време :mhihi: Въпроса е точно както nesko го е разбрал.

Примерно някой ден слагам турбина... спират ме органите на реда, поглеждат и виждат охлюв. Естествено че ще има въпроси ама имат ли основание за глоби и други санкции ? И ако случайно стане ПТП ще ми важат ли каското и гражданската ? Не можах да намеря отговор на тия въпроси никъде...

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 14 Фев 2009, 16:25

Е каква ще е пък тая фуражка дето ще й отварям капака на нея ........скъсано ми е жилото на капака примерно :mhihi:

за гражданска също силно ме съмнява да има проблем,за каско немога да кажа :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Sofia

.

Мнение от S-M » 14 Фев 2009, 16:50

Абсурт!Никой нищо не може да ти каже!Или евентуално на дино да ти мерят конете и да ти сметнат данъка на ново,хахах :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Фев 2009, 17:05

На каналите в кат нали има едни валяци дето мерят спирачките с тях уж.. да ама не - тва е секретно дино дето тайно разбира дали имаш повер и после те еб-т. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Фев 2009, 17:21

Айде стига глупости, ако нещо стане примерно и направя някоя С класа тотал не е нужно да не ми важи гражданската или каското и да работя 10 години за без пари :confused: отнесете се малко по сериозно, убеден съм че ако е забранено винаги могат да спрат колата от движение и да я пратят на технотест там доста успешно ще се определи всичко а ако не могат да определят със сигурност ще си намерят нещо да се заядат както всички знаем така че айде стига глупости вие може да сте велики и да се ебавате с ушевите както ви падне, обаче аз не мога. Както всички теми, 1000 пъти едно и също но никой който наистина е наясно как стоят нещата не се появи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 14 Фев 2009, 17:35

нищо няма да ти кажат споко,номера на рама на двигател нали са ти същите,къв е проблема тях това ги и интересува

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Фев 2009, 18:03

По закон мисля, че не е много разрешено да правиш такива модификации без да си минал техно тест. Също по закон ако надвишиш акцизния праг в следствие подобряване на техническите характеристики на автомобила си длъжен да внесеш акциза :mhihi: Същото е основание да ти откажат и изплащането на щета .. ама тва е само по закон :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 14 Фев 2009, 18:12

kiko написа:нищо няма да ти кажат споко,номера на рама на двигател нали са ти същите,къв е проблема тях това ги и интересува



Здрасти, наистина се прави проверка само на рама, номер и съответно дали колата или лицето е обявено за национално издирване.

Що се касае до каското, проблема ще си е твой :!: Нацепваш някого или примерно теб някой те цепи и кво се получава :!: Оценката на щетите по колатати ще бъдат по шлаки, дори и в сервиз да можеш да влезеш пак никой няма ти даде пари или да ти направи колата :!: Всичко се прави на основа базов модел :!:

Давам ти пример: Сменяш мигачи от жълти 10 г. със бели чипа новки оригинал :!: става проблема и ще ти платят за жълтите 10 г. :!:
Това и при мен е голям проблем, защото сменям всичко по колата с ново оригинал а ако стане проблем ще ми се смята с овехтяване :!:

Говорил съм по този въпрос, първо съм работил към застрахователна компания и второ имам доста близки в водещи такива, та единствения начин да получиш някви пари е за всяко нещо което е сменено и т.н. да носиш фактура и да дозастраховаш, демек дигаш прага на каското, но пак има начин или да не ти дозастраховат или да не ти платят.

По отношение на ГО, тя важи за този който ти удариш, така че не виждам къв е проблема с това че имаш турбо :!: Все едно то ли е виновно за удара, проблем ще имаш ако нямаш ГО, вече има доста осъдени по бързата процедура и застрахователите си прибират кинтите от виновното лице без ГО.

Ако има нещо питай...


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Фев 2009, 18:54

проблема е следния пак не го разбрахте човека...
въпроса е следния:
ако нацепи някой скъпа кола неговта гражданска трябва да поеме разходите ОБАЧЕ те виждат че той си е монтирал турбо което увеличава конете
а по закон като смениш мотора на колата с по мощен трябва да смениш о спирачките с по добри и да минеш техно тест че всичко е в кондикция... щото я си представете 2.8 турбо в 316 ка с 316кови спирачки.... :mhihi: ще е много фън те хората са си прави донякъде да го изискват това нещо освен това един технотест струва 70-80 лв
и там няма да ти мерят конете просто ще ти пробват спирачките и други глупости което теб не те бърка но е хубаво да си застрахован от недоразумения като горното... щото повярвай ми застрахователите като им се наложи да плащат големи суми винаги искарват нещо няква нередност която ги освобождава от изплащането на щетите и после една кофа взелин няма да ти стигне сещаш се за кво ;)
наскоро един познат застраховател ми разправя една случка ... подобна
значи кораб натоварен с контейнери със стока застраховката на която възлиза към 20 милйона евро :) кораба потъва и след осърдна работа от застрахователите намират няква клауза която не е била изпълненеа и се освобождават да платят което е трябвало ;) но да не забравяме че тук не сме чужбина тук си е българия и всек исе стиска и за 20 стотинки даже да не говорим за чисто нови с класи :) така че все ще измислят нещо да те искарат теб виновен ....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 14 Фев 2009, 19:05

Значи не случайно застрахователната премия при ГО зависи и се увеличава с кубатурата на двигателя. Защото, колкото е по-голям мотора, респективно по-мощен, толкова по-голяма е вероятността да се удариш и да причиниш щети на трети лица. Така, че мисля че турбото ще е проблем при ГО само.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Фев 2009, 19:08

Турбото как променя кубатурата ?

И кое е по опасно - опел омега комби 2.0 дизел 75 коня или импреза ВРХ 2.0 300 коня ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Фев 2009, 19:13

интересно ми е - след като двигателя остава същия, номера си му е редовен, кубатурата си е същата има ли точка по която да не изплащат? Ако има какъв е варианта да стане всичко законно, в смисъл ясно че технотест но какво по-точно ще проверяват? И ясно ми е че нещо ако стане няма да ми платят турбината

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook