Утечка от плафоните

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Утечка от плафоните

Мнение от Barovski » 13 Фев 2009, 15:22

Имах малък проблем с паленето или по точно с акумолатора. Хванахме проблема с отечката - някой датчик на плафоните ( най-вероятно тези в багажника двата които са) ми прави въртел. Модула, който е отзад в дясно ( в черната кутийка) когато е пуснат ток на колата има едно реленце,което включва и колкото и време да минава неще да изключи. Като го прекъснахме (изкарахме от мрежата) отечката падна от 0.17 до 0.07. Значи това с датчиците ще го оправим,но нормално ли е 0.07 при изгасен автомобил и всичко изключено - само алармата е вкл. ? Пробвахме и да махнем модула за централното и ел стъклата - отечката спада на 0.01 ама няма нито централно нито джамове. Нормално ли е на 0.07 или да ровичкаме още да осакатим нещо?
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 13 Фев 2009, 17:06

При 0.07 нямаш никакви проблеми напълно нормално е. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Фев 2009, 20:52

не забравяйте да мерите на затворени врати, мойта в такъв случай е 0.03А което е нормалната утечка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 13 Фев 2009, 21:23

Колеги - на затворени врати е 0.07

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Фев 2009, 23:17

Barovski написа:Колеги - на затворени врати е 0.07


продължавай да търсиш Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 13 Фев 2009, 23:48

Ми то аз го намерих,ама не знам как да го оправя - като махна белия модул отзад под седалката отечката става 0.01 ама много неща ми се загубват тогава...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Фев 2009, 0:09

ох колега далече си ми иначе с кеф ще ти я разглобя колата за да търсим отечката
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 14 Фев 2009, 10:18

_65536_kb_sec_ написа:ох колега далече си ми иначе с кеф ще ти я разглобя колата за да търсим отечката


Колега, а според тебе ако я оставя засега така - 0.07,дали ще имам проблеми? Колата я ползвам всеки ден и си мисля 4е за 10-15 часа 1 ампер не е кой знае какво. Акумолатора ми е 100 амперчаса. Може ли да ми направи кой знае какъв проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Фев 2009, 11:20

ааааааа чакайте да се разберем 0.7А е близо до 1А, но 0.07А е много по далече, така че първо трябва да си сигурен коя от двете стойности ти дава. Ако е 0.07 може да си стои, но ако е 0.7А си е за притеснение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 14 Фев 2009, 11:34

_65536_kb_sec_ написа:ааааааа чакайте да се разберем 0.7А е близо до 1А, но 0.07А е много по далече, така че първо трябва да си сигурен коя от двете стойности ти дава. Ако е 0.07 може да си стои, но ако е 0.7А си е за притеснение.


Колега,в началото ми беше 0.17А,но сега ми е 0.07А тва съм сигурен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Фев 2009, 11:37

защо не дойдеш да ти давам джантите и да ти гледам утечката :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
тамън две в едно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 14 Фев 2009, 12:32

_65536_kb_sec_ написа:защо не дойдеш да ти давам джантите и да ти гледам утечката :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
тамън две в едно.

Изтръпна ми джоба,колега! Смених 6 броя подгревни свещи бош :| и сега малко финансова криза :mhihi: иначе с удоволствие. А сега ходих да си взема моя акумолатор (щото беше в магазина за 24 часово зареждане) и ми казаха,че с утечка 0.07 ако съм оставел колата за 4-5 часа без да я паля нямало да може да завърти после,което на мене ми се струва невъзможно,щото по моите сметки с такава консумация за 100 часа (което е малко повече от 4 денонощия) ще изконсумира 7 ампера,а акумолатора ми е 100,така че... А и между другото нали датчиците за плафоните в багажника са двата пишляка от двете страни на ключалката? Сега съм изключил автоматичното светване на всички плафони,щото като го включа и ми се получава около 0.25 консумация. Мисля,че някой от тези датчици за плафоните ми прави катерици.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook