E46 320d масло?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

E46 320d масло?

Мнение от BlackSun » 13 Фев 2009, 16:20

Здравейте всички, един кратък въпрос: С какво масло си карате колите, защото аз смених мойто с някакво на бмв 10w40 high power special oil! Обаче ми прави впечатлени че на студен двигател сутрин като запаля и има около 3-4 сек лампата на маслото свети и чак тогава изгасва. Сега съм поръчал bmw long life 5w30, но се чудя дали да сменям това с което съм защото ужа казаха че било хубаво а то е на няма и 500км от както го смених. Аз мисля че просто сега е студено и за това по бавно го качва.
Благодаря
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 13 Фев 2009, 16:23

Има достатъчно такива теми ... на колко колометра ти е колата? Даже тук в този подфорум има такива теми ... според мен си за 10w40

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 13 Фев 2009, 16:25

Вчера стана на 150000км! Но на 10 000км сменям и няма грам консумация!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 13 Фев 2009, 17:07

BlackSun написа:Вчера стана на 150000км! Но на 10 000км сменям и няма грам консумация!


ами предния път какво масло наля? Иначе, по - добре си я карай с това 10/40 за пролет / лято, така и така е ново маслото, пък зимата си сложи 5/30/40/50 каквото решиш! Аз лично моята я карам с 5/40 и за 3000км, няма консумация на масло, предишния собственик я караше с 0/30 и на 12 000км, не го беше бутнала.....
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 13 Фев 2009, 17:36

Да и аз знам че ще е добре за по топло време да си я карам с това, ама това дълго светене на лампата ме притеснява3-4 сек не е добре!
Иначе при тебе веднага ли изгасва?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Фев 2009, 19:33

престанете с това 10на40 , то е за мотори пред умиране и над 700 000км :idea: с 5в30 Лонглайф се карат дизелите , ако харчи го ремонтираш и продължаваш . Полусинтетиката не е направена за прецизни турбо мотори с голямо топлинно натоварване . Още инфо има по другите подобни "масло" теми ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: ...в хармония
Пол: Жена

Мнение от zlatina_zz » 13 Фев 2009, 19:44

V-max написа:престанете с това 10на40 , то е за мотори пред умиране и над 700 000км :idea: с 5в30 Лонглайф се карат дизелите , ако харчи го ремонтираш и продължаваш .


:shock: колега ,ти ме разби направо с това изказване за пред умирачката..
представям си тогава например собсвтениците на някой Актрос, TGA или пък FH 16 кво ше кажат..ако трябва, като вземе да им гори 5В влекача да ремонтират и да продължават..,че другото не било прицизно..
... :D ше прощаваш ама не се сдържах..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 13 Фев 2009, 20:03

Тези мотори(в ГДР и Италия) ги карат до към 400к с 5-30 или 5-40,като вторите даже не го и сменят, от там вече или ги ремонтират или ги засилват към Бг :mhihi: а тук хората си ги купуват вече на по 150к. Така че е нормално да се кара с 10-40.
Ако сте сигурни в колата задължително с 5-40, ако е от Горубляне с 10-40 :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Мнение от Мордехай » 13 Фев 2009, 20:13

Колежке Златина, Вие правите ли разлика между влекач и лек автомобил? Аз имам FH12 на 1 600 000км без ремонт на двигателя, само съм сменил лагерите. Двигателите са доста различни.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Фев 2009, 20:16

zlatina_zz написа:
V-max написа:престанете с това 10на40 , то е за мотори пред умиране и над 700 000км :idea: с 5в30 Лонглайф се карат дизелите , ако харчи го ремонтираш и продължаваш .


:shock: колега ,ти ме разби направо с това изказване за пред умирачката..
представям си тогава например собсвтениците на някой Актрос, TGA или пък FH 16 кво ше кажат..ако трябва, като вземе да им гори 5В влекача да ремонтират и да продължават..,че другото не било прицизно..
... :D ше прощаваш ама не се сдържах..


за камионите какво да ти кажа , добрите стопани и там гледат да слагат пълна синтетика масла , а пък мърлячите сипват полусинт....

В България масово всякакви "майстори" препоръчват гъсти минерални и полусинт масла , явно за тях ерата на ЛАДА и москала не е отминала :P Да караш 320д с 10на40 си е пълно порно , с главна героиня 2.0 дизелов мотор :mhihi: Така ще разберете какво има предвид може би , маслото не е задължителния консуматив , от който трябва да се пести :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: ...в хармония
Пол: Жена

Мнение от zlatina_zz » 13 Фев 2009, 20:30

Мордехай написа:Колежке Златина, Вие правите ли разлика между влекач и лек автомобил? .


да,колега :D :D :D правя,правя..
забрави да ми кажеш и ,че едните двигатели са бързооборотни (при колите),а другите бавнооборотни..
бе, аз просто се провокирах,че не може да се слага под един знаменател ,че всички 10В масла не били как беше.."прецизни",та за това писах... :uups:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 13 Фев 2009, 20:34

а пък моя коментар беше САМО за това масло САМО на този мотор :D 10В масла има много , че и пълна синтетика включително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 22 Фев 2009, 10:45

Добре де, в крайна сметка никой не каза дали е обърнал внимание на това, след колко време му изгасва лампата за маслото на студен двигател в зависимост от това с какво масло кара!!
Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 22 Фев 2009, 11:20

До сега карах с 5W-40 Castrol и лампата по същия начин при студен двигател ми гаснеше след 3-4 сек, сега сложих 10W-40 на Castrol пак - никаква разлика, пак гаснее след 3-4 сек. Не съм забелязал само дали ми гори масло сега понеже съм изминал 700км само от смяната, с предното ми гореше около 1,2л на 10 000км.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320td
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Compact 320td 150ps

Мнение от bravo83 » 22 Фев 2009, 11:32

1,2л на 10К км не е ли много? май трябва да ти погледне някой двигателя :driving:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook