1.6 на газ - проблем на студен двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

1.6 на газ - проблем на студен двигател

Мнение от sharksfin » 13 Фев 2009, 12:52

Здравейте, проблемът ми се състои в следното. Като запаля двигателя след няколко часа почивка и премина на газ (пали на бензин, но при 1500 оборота минава на газ), оборотите ми падат и гасне. Преди две-три седмици един "разбирач" нещо пипа единия винтил на газовото, но този проблем се появи едва в понеделник. Иначе като позагрее малко няма грижи (стрелката за температура да мине синята зона). В началото на март така или иначе ще се водим на сервиз, но може ли да е нещо фатално и спешно? И въобще на какво може да се дължи това гаснене и загуба на обороти? А, да, и понякога (рядко, но се случва) когато е загряла, трудно пали (тръгва ако подам газ докато въртя ключа) , не знам дали има връзка.
Моля, помагайте с идеи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Фев 2009, 13:08

Ами може тоз дето ти е пипал винтила да ти е обеднил сместа, а като е студена от по бедната смес така става, щото пък и на изпаритела му трябва малко време да стопли и да влезе нормален режим на работа. Няма кво да стане ако я караш така, пък ако идеш при някой газаджия да ти я регулира както си трябва би трябвало да се оправи.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 13 Фев 2009, 13:11

Nikito_nn написа:Ами може тоз дето ти е пипал винтила да ти е обеднил сместа, а като е студена от по бедната смес така става, щото пък и на изпаритела му трябва малко време да стопли и да влезе нормален режим на работа. Няма кво да стане ако я караш така, пък ако идеш при някой газаджия да ти я регулира както си трябва би трябвало да се оправи.

мерси, а и между другото, след интервенцията му разхода не се промени, което ме озадачава допълнително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Фев 2009, 13:16

Като ти я регулират ако не се оправи си пусни еднадиагностика щото мойта пък палеше трудно като е студена и от диагностиката вчера ми изкарахе че ми е забил температурния датчик и от там ми прави мизерии. Ама съвета ми е да регулираш първо газовата.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 13 Фев 2009, 13:18

Ми то на ръба на синята зона, темп. на антифриза след двигателя точно е 40градуса.
Ти на леден антифриз ли искаш да караш на газ? И на ГИ-то ако мина на газ по-рано, не работи както трябва, има забавен респонс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 13 Фев 2009, 13:30

liloff написа:Ми то на ръба на синята зона, темп. на антифриза след двигателя точно е 40градуса.
Ти на леден антифриз ли искаш да караш на газ? И на ГИ-то ако мина на газ по-рано, не работи както трябва, има забавен респонс.

добре, ама ми го прави тоя въртел от понеделник, до тогава не беше така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от dimov_ » 13 Фев 2009, 14:05

Колега същия проблем го имам и аз. Едно към едно.
Както виждаш и колата ми е същата. Диагностиката нищо не каза.
Зимата изобщо не я карам на газ (че то аз въобще не мога да запаля сутрин) Къпя на бензин и нямам грижи.
Сега смятам Март да я водя на доктор да каже какво ще правим. Надявам се да е просто до настройване на газовата.
Ти ако си решиш проблема ще съм ти благодарен да драснеш едно ЛС.
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 13 Фев 2009, 14:08

dimov_ написа:Колега същия проблем го имам и аз. Едно към едно.
Както виждаш и колата ми е същата. Диагностиката нищо не каза.
Зимата изобщо не я карам на газ (че то аз въобще не мога да запаля сутрин) Къпя на бензин и нямам грижи.
Сега смятам Март да я водя на доктор да каже какво ще правим. Надявам се да е просто до настройване на газовата.
Ти ако си решиш проблема ще съм ти благодарен да драснеш едно ЛС.
;)

нямаш грижи. мисля си, че ако е до настройка на газовата, е логично диагностиката да не покаже нищо. така ще пробвам първо с това.
п.п.: ако ти ме изпревариш, драсни някой ред с решението на проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от dimov_ » 13 Фев 2009, 14:38

Ъфкорс

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 13 Фев 2009, 16:45

сега говорих с един, дето наистина разбира. каза че било нормално. ако има нещо, то било или от термостата или от мембрана на изпарител.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 13 Фев 2009, 16:57

Направо не знам как я вижда тоя пич връзката с термостата :mhihi:
Ама честно... :kuku:
Пак ти казвам, на студена кола при перфектно настроена обикновена АГУ, чакаш докато загрее водата, за да не се втечнява газта при студени външни температури. Същото е и при ГИ, но то така или иначе не сменя, докато не загрее.

Мембрани по се връзва, ама преди това нали нямало грижи. А и разхода същия. Вместо да разпъваме локуми тук, хвани отиди да ти настроят газовата и не се занимавай с глупости, да не си изкашляш дебитомера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Фев 2009, 17:04

И аз си мисля че няма как да е от термостат, още по малко ако ти загрява нормално. Колегата liloff е прав. Пак ти казвам на изпаритела му трябва малко време да стопли.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

aaa

Мнение от ник1234 » 13 Фев 2009, 17:33

колега и моита има обсолутно сащия проблем,казаха ми че това е нормално.върви на добът газаджия и ще ти я оправи.трябва да и пипне изпарителя.несе притесняваи аз така си карам 1 година.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 15 Фев 2009, 18:42

днес говорих с един авер, който уж разбира. Според него трябва да се долее антифриз и имало въздух в системата. Аз лично не разбирам, но не виждам особена логика в това (понеже на бензин няма проблем, което според мен ще значи, че проблемът е от газовата). А относно газаджиите, препоръчайте ми някой добър във Варна.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook