клу4а при палене преварта проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
И на мен ми се случи, и то няколко дни поред. И аз много се шашардисах, особено веднъж, като повече от 5 мин. си въртях на празен ход. За радост не бях на средата на кръстовище
После във форума прочетох, че всъщност проблема се получава, когато ключа не е вкаран до край в патронника. От тогава винаги гледам хубаво да го напъхам преди завъртя, като придържам волана за да се отключи и проблемът не се е повтарял

После във форума прочетох, че всъщност проблема се получава, когато ключа не е вкаран до край в патронника. От тогава винаги гледам хубаво да го напъхам преди завъртя, като придържам волана за да се отключи и проблемът не се е повтарял

- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Отскоро го имам същия проблем .И да уточня че това го прави на не-заключен волан .Един приятел спомена че се дължало на някакво износване на ключа на определено място .Превъртането било един вид защита
- все едно да се опитват да палят с къртач - ее някви такива схеми каза момчето .Не съм пробвал с резервния но скоро ще паля май с него 



- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
a оригиналния ми е много добър с светещия бутон за централното а паля сега с някав грозен резервен та да питам ако сменя стария патрон тряя и нов клу4 а понеже ми се скапа алармата, тряя сменеям и патрона на клу4алката да савпадне с новия клу4?
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
vld написа:КУНИ написа:Имам 4 Е36-ци - на всичките ключа когато не е вкаран докрай превърта, и нито една от тях няма признаци на "ключарен" проблем.
Именно!
За съжаление много хора особенно жени ,не само че не вкарват ключа до край,ами и не помръдват волана за да освободи петлето на заключващия механизъм,от там търсят под вола теле и ключарите им взимат парите![]()
Не изключвам варинат и за повреда,но той едва ли е често срещан проблем може би 1 на 1000 при 15 годишните екземпляри.
Аз лино няколко пъти съм спирал при на пръв поглед закъсал автомобил насред кръстовище в софия с пуснати аварийни.
Като попитам какъв е проблема ,ми отговарят че превърта ключа![]()
Сядам,показвам им как да палят и пробват по няколко пъти на място,хората направо немогат да повярват и си отиват доволни
даде а при запален автомобил и да преварта ,да нне мога да я загася колата ,да ли не проблем с ключалката

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d

Спазвайте приличния тон в темата ,това да не ви е бит пазар

fedoracore написа:vld написа:КУНИ написа:Имам 4 Е36-ци - на всичките ключа когато не е вкаран докрай превърта, и нито една от тях няма признаци на "ключарен" проблем.
Именно!
За съжаление много хора особенно жени ,не само че не вкарват ключа до край,ами и не помръдват волана за да освободи петлето на заключващия механизъм,от там търсят под вола теле и ключарите им взимат парите![]()
Не изключвам варинат и за повреда,но той едва ли е често срещан проблем може би 1 на 1000 при 15 годишните екземпляри.
Аз лино няколко пъти съм спирал при на пръв поглед закъсал автомобил насред кръстовище в софия с пуснати аварийни.
Като попитам какъв е проблема ,ми отговарят че превърта ключа![]()
Сядам,показвам им как да палят и пробват по няколко пъти на място,хората направо немогат да повярват и си отиват доволни
даде а при запален автомобил и да преварта ,да нне мога да я загася колата ,да ли не проблем с ключалката
Не съм казал ,че неможе да се повреди,но в повечето случаи не е повреден,това изкам да кажа.

- veso_topalov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Бургас
Това е някаква защита.При мене ключът не можеше да се върти на никъде.Застана в положение на контакт и само тогава излизаше.Проблема се оправи,като викнах ключар и той махна клемата към патрона,с клещи издърпа някакво чопче от зад на патрона,прищрака го един два пъти и готово.Ако ми се случи пак поне знам как да го оправя вече
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани