немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 02 Фев 2009, 14:38

Какво от това?Не се сещам от къкво друго може да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 02 Фев 2009, 14:55

Няма значение че датчика е един, то е един но са два (две в едно).. аз съм с същия проблем и ако искате вярвайте, но точно днес сутрента го разбрах това. При мен обаче е забил на 107 градуса и си седи там, паля трудно предполагам от бедна смес и така... този на таблото си работи перфектно, но другия не. Грешки на компа не излизат и така.... Аз също съм с един датчик, това за М43 новия.

На момчето предполагам, че му гори повечко ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Фев 2009, 15:13

Купи си термостат Wahler от ВиД ауто много съм доволен 19лв струва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 02 Фев 2009, 15:22

Извинявам се за неточността. На М44 температурния датчик е един и отговаря за двете неща. Значи проблема е на друго място.


Хм ..много странна работа тогава - как тогава ако е един на таблото ще показва че е наред точно в средата а на компютъра ще показва 46 градуса ??? Да не би да е нещо двоен (два в един) :roll: Ако е от термостат пък защо ще си загрява нормално и парното ще топли на мах :roll:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2009, 15:47

EDS написа:
Извинявам се за неточността. На М44 температурния датчик е един и отговаря за двете неща. Значи проблема е на друго място.


Хм ..много странна работа тогава - как тогава ако е един на таблото ще показва че е наред точно в средата а на компютъра ще показва 46 градуса ??? Да не би да е нещо двоен (два в един) :roll: Ако е от термостат пък защо ще си загрява нормално и парното ще топли на мах :roll:

Датчика е двоен :idea:
Part: 13621703993 (DOUBLE TEMPERATURE SWITCH)
29лв. струва в камор и дарукар,съветвам те да го вземеш от там ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 02 Фев 2009, 17:41

Благодаря на всички за отговорите - ще бъде сменен :D 30 лева(без нещо) - Варна-карс 4 клемен бил. И сега някой ако каже дали се сменя лесно или ще требе сервиз :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 02 Фев 2009, 18:17

колега май е термостата и провери виското че знае ли човек 8)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2009, 18:32

EDS написа:Благодаря на всички за отговорите - ще бъде сменен :D 30 лева(без нещо) - Варна-карс 4 клемен бил. И сега някой ако каже дали се сменя лесно или ще требе сервиз :confused:

Ми на М43 се сменя за около 1 час с цигарите и кафето :mhihi:
Разглпбява се от горе всмукателния колектор за да имаш достъп :idea:
Ако не бързаш и имаш време можеш и сам.
Има един лаф "завиване на гайка на терсене место"- 3 часа -50лв. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 04 Фев 2009, 19:06

Здравейте колеги .Днес смених собственоръчно този датчик - има осезаема промяна в работата на колата - работи доста по добре , разхода падна , пъргавината на мотора се възстанови.Датчика се развива с ключ номер 22 и се намира до масления филтър (двигател М44 Б19 а също и за М42 само че май той е двуклемен и е само един а не два в един както на м44-тоест е само за температурата на двигателя а не на таблото ).След изваждането на куплунга може да се развие почти без проблем-желателно е на изстинал двигател за да не се изгорите като мен днес :mhihi: . След развиването с ключ 22 ще шурне антифриз - завивате бързо новия датчик слагате буксата обратно и готово .Мястото е малко неудобно - ключа постоянно опираше в масления филтър , кабела за датчика на разпределителните валове също минава оттам и пречи затова може да се откачи леко от щипката .Цялата работа отнема не повече от 5 минути .Ето и снимки за разположението на този датчик :)
Изображение
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 05 Фев 2009, 20:00

Колеги филма продължава :shock: - след смяната на датчика закачаме отново колата на скенера и ......... отново 46 градуса при напълно загрят мотор , стрелка за температурата на таблото точно по средата и парно да те изпече :shock: .Какво остава ? Термостат ли , водна помпа ли - 46 градуса мамка му :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 06 Фев 2009, 0:02

A имал ли си усещането, че караш с бедна смес, въпреки че колата не бие грешки?
И къде виждаш тези -46? Аз го сменям в опит да оправя бедната смес, което се появява понякога само.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 06 Фев 2009, 0:13

Температурата от 46 градуса показва при диагностика на работещ загрял двигател .
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 12 Фев 2009, 15:11

Братле, какво стана в крайна сметка, разбра ли от какво ти показва пак 46 градуса щото и мойта работа май отива на там, самоче моя е забил на 194 градуса и няма да ти кажа с какъв зор паля сутрин, а преди известно време го сменях този датчик и днеска на диагностиката пак ми изкара него.Пиши ако имаш развитие по въпроса ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 12 Фев 2009, 15:22

Nikito_nn написа:Братле, какво стана в крайна сметка, разбра ли от какво ти показва пак 46 градуса щото и мойта работа май отива на там, самоче моя е забил на 194 градуса и няма да ти кажа с какъв зор паля сутрин, а преди известно време го сменях този датчик и днеска на диагностиката пак ми изкара него.Пиши ако имаш развитие по въпроса ;)


До където и да е стигнал колегата ти трябва да го смениш този датчит без да се чудиш дори... с тия показания от 194 градуса направо си е за нов.
И един съвет... незнам колко пари ще ти струва, но задължително си купи оригинален, а не от буклуците на Febi или каквито бяха там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 12 Фев 2009, 16:33

Знам, даже вече си го купих, оригинален от Варна Карс, ама ме притеснява да не стане и моя като на коегата. Надявам се предния да се прецакал щото е бил менте.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook