има ли "нормално загряване"?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
има ли "нормално загряване"?
здравейте колеги.искам да ви попитам карам 318 ис,питам вазможно ли е стрелката на температурата да помрадне леко при натоварвания тип:изкачване на баири,каране само на първа,втора в продалжение на 15-20 мин(ниски обороти)?има ли нормални отклонения или никога,при никакви обстоятелства стрелката нетрябва да мърда от средата.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: има ли "нормално загряване"?
Малко труден въпрос за отговор. Също карам 318is, но съм с електрическа перка. Оригиналното изпълнение от 1995 г. е с виско съединител. Преди година смених термостат и както да карам, включително изкачване на много голям наклон и разбит път с външна температура над 35 градуса на първа предавка, стрелката не помръдва изобщо наляво, или надясно. Стои точно една идея след средата. Карал съм и с виско. По спомени положението беше същото.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Много е относително,ако всичко е на ред-спрямо охлаждане,водна помпа,термостат,антифриз,виско,датчици не би трябвало да мърда от средата,може би малко спрямо форса и времето на вън...
vld:намали си аватара

vld:намали си аватара

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: има ли "нормално загряване"?
killswitch написа:...или никога, при никакви обстоятелства стрелката нетрябва да мърда от средата.


- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
иначе имам си парно,загрява си до средата нормално за 2-3 мин.,като мръдна леко стрелката дадох газ и се охлади,от което предполагам че перката си ми е ок.трябва да сипя кам 0,5 л. антифриз но не вярвам тъова да е проблема 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
killswitch написа:иначе имам си парно,загрява си до средата нормално за 2-3 мин.,като мръдна леко стрелката дадох газ и се охлади,от което предполагам че перката си ми е ок.трябва да сипя кам 0,5 л. антифриз но не вярвам тъова да е проблема
Не е нормално да загрява до средата за 2-3 минути, включително и в горещо време, освен ако не я настъпваш до дупка. Според мен нивото на антифриза е спаднало драстично и /или/ има въздух, засмукван от долния щуцер на казанчето, вследствие липсата на антифриз в казанчето. А мърдането на стрелката след подаване на газ се получава от повишаване оборотите на водната помпа и по-бързата циркулация на охлаждащата течност.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
killswitch написа:0,5 л. течност от толкова голямо значение ли е?
Тя ти събира 6,5л - дали не е от значение

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
За всеки случай обезвъздуши системата. Става лесно. Развърташ капачката и болта в горната част на радиатора, палиш, подаваш газ с ръка, горе-долу на 1500-2000 оборота и следиш нивото на антифриза в казанчето. Когато изтече антифриз от отвора на болта го завиваш и доливаш до мярката.
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
Трябва да си стои на средата без зна4ение ка4ване,спускане или дали ще работи на място да кажем 30мин.или ще е поенерция,ако не е така парвото нещо от което трябва да запо4неш е термостата,ако не се оправи става ве4е по сложно.
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
ивчо3 написа:За всеки случай обезвъздуши системата. Става лесно. Развърташ капачката и болта в горната част на радиатора, палиш, подаваш газ с ръка, горе-долу на 1500-2000 оборота и следиш нивото на антифриза в казанчето. Когато изтече антифриз от отвора на болта го завиваш и доливаш до мярката.
не много точно ... ами ако искаш да е обезваздшиш ...

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
killswitch написа:долях антифриз,събра към 700 грама някаде,дано това да е причината
Това е... 700мл са достатъчно много, че да почне да ти "шава" стрелката надясно...

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
В книжката пише, че при определени условия (температура, натоварване и т.н.) е допустимо отклонение на стрелката в дясно 

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани