има ли "нормално загряване"?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

има ли "нормално загряване"?

Мнение от killswitch » 12 Фев 2009, 13:21

здравейте колеги.искам да ви попитам карам 318 ис,питам вазможно ли е стрелката на температурата да помрадне леко при натоварвания тип:изкачване на баири,каране само на първа,втора в продалжение на 15-20 мин(ниски обороти)?има ли нормални отклонения или никога,при никакви обстоятелства стрелката нетрябва да мърда от средата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: има ли "нормално загряване"?

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 13:44

Малко труден въпрос за отговор. Също карам 318is, но съм с електрическа перка. Оригиналното изпълнение от 1995 г. е с виско съединител. Преди година смених термостат и както да карам, включително изкачване на много голям наклон и разбит път с външна температура над 35 градуса на първа предавка, стрелката не помръдва изобщо наляво, или надясно. Стои точно една идея след средата. Карал съм и с виско. По спомени положението беше същото.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 12 Фев 2009, 13:51

Много е относително,ако всичко е на ред-спрямо охлаждане,водна помпа,термостат,антифриз,виско,датчици не би трябвало да мърда от средата,може би малко спрямо форса и времето на вън... :winky:

vld:намали си аватара :!:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: има ли "нормално загряване"?

Мнение от vld » 12 Фев 2009, 13:55

killswitch написа:...или никога, при никакви обстоятелства стрелката нетрябва да мърда от средата.

:yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 12 Фев 2009, 14:02

иначе имам си парно,загрява си до средата нормално за 2-3 мин.,като мръдна леко стрелката дадох газ и се охлади,от което предполагам че перката си ми е ок.трябва да сипя кам 0,5 л. антифриз но не вярвам тъова да е проблема :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 14:31

killswitch написа:иначе имам си парно,загрява си до средата нормално за 2-3 мин.,като мръдна леко стрелката дадох газ и се охлади,от което предполагам че перката си ми е ок.трябва да сипя кам 0,5 л. антифриз но не вярвам тъова да е проблема :roll:

Не е нормално да загрява до средата за 2-3 минути, включително и в горещо време, освен ако не я настъпваш до дупка. Според мен нивото на антифриза е спаднало драстично и /или/ има въздух, засмукван от долния щуцер на казанчето, вследствие липсата на антифриз в казанчето. А мърдането на стрелката след подаване на газ се получава от повишаване оборотите на водната помпа и по-бързата циркулация на охлаждащата течност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 12 Фев 2009, 14:40

0,5 л. течност от толкова голямо значение ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 12 Фев 2009, 14:47

killswitch написа:0,5 л. течност от толкова голямо значение ли е?

Тя ти събира 6,5л - дали не е от значение :?:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Фев 2009, 14:47

Да от значение е особенно лятото,можеш да прегрееш с по малко антифриз ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 12 Фев 2009, 14:50

долях антифриз,събра към 700 грама някаде,дано това да е причината :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 17:41

За всеки случай обезвъздуши системата. Става лесно. Развърташ капачката и болта в горната част на радиатора, палиш, подаваш газ с ръка, горе-долу на 1500-2000 оборота и следиш нивото на антифриза в казанчето. Когато изтече антифриз от отвора на болта го завиваш и доливаш до мярката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: У нас....
Пол: Мъж
Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
Мечтае да кара: Само Мки.

Мнение от bobi 318 is » 12 Фев 2009, 18:03

Трябва да си стои на средата без зна4ение ка4ване,спускане или дали ще работи на място да кажем 30мин.или ще е поенерция,ако не е така парвото нещо от което трябва да запо4неш е термостата,ако не се оправи става ве4е по сложно.
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 12 Фев 2009, 18:59

ивчо3 написа:За всеки случай обезвъздуши системата. Става лесно. Развърташ капачката и болта в горната част на радиатора, палиш, подаваш газ с ръка, горе-долу на 1500-2000 оборота и следиш нивото на антифриза в казанчето. Когато изтече антифриз от отвора на болта го завиваш и доливаш до мярката.


не много точно ... ами ако искаш да е обезваздшиш ... :winky:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Фев 2009, 19:34

killswitch написа:долях антифриз,събра към 700 грама някаде,дано това да е причината :roll:


Това е... 700мл са достатъчно много, че да почне да ти "шава" стрелката надясно... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2009, 19:38

В книжката пише, че при определени условия (температура, натоварване и т.н.) е допустимо отклонение на стрелката в дясно ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook