Проблем с оборотите при празен ход

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.04.2008
Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
Пол: Мъж
Кара: Велосипед :)
Мечтае да кара: F10 550i xDrive

Проблем с оборотите при празен ход

Мнение от lester » 12 Фев 2009, 10:21

Вчера двигателя ми направи лош номер - на празен ход оборотите ми паднаха на около 300, веднага след което се усети намесата на смукач ли е, компютър ли е :) и се качиха на 800, след секунди си дойдоха в нормалните за моя М50В20 650 оборота, но вместо да останат там, те пак паднаха до 400 и нещата се повториха. Така гледах това шоу цели две минути и накрая изгасих... Това се случи на топъл двигател.
Други неестествени неща, които съм забелязвал да се случват понякога са:
- При студено палене стартерът върти около 1,5 секунди (обикновено пали от една шеста оборот :D) и след като запали, двигателят се форсира сам на 1700 оборота, след това си падат до 900-1000 (зависи колко е студено навън).
- За няколко месеца ми се е случвало около 5 пъти двигателят да угасне, при опит да тръгна. Тогава си мислех, че вероятно аз не съм подал достатъчно газ, но вече започвам да мисля, че причината може да е била в същия проблем...
- Лятото пак ми направи номера с нестабилните обороти на празен ход, но тогава бях влкючил климатика и си мислех, че може да е от него - той да товари прекалено двигателя. В този случай колебанието на оборотите стана само 2 пъти.

Някой може ли да ме насочи откъде идва проблема? :help:

П.С. Онзиден пък бях в Blaze auto и ми казаха, че имам да сменям гарнитура на капака на клапаните, каре и тампони на ск. кутия, ремъци, ролки, бензинови маркучи и сметката ще излезе 1070 лв, което ми идва в повече, а сега и този проблем с двигателя... :roll:
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 12 Фев 2009, 12:01

Колега пробвай да си разкачиш акумолатора за 10-20мин и може и да се оправи ако ли не пробвай с почистване на моторчето за празния ход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от joro6724 » 14 Фев 2009, 10:55

да наи вероятно моторче! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 14 Фев 2009, 11:21

Описанието на проблема е като от учебник :D Браво колега!
И аз гласувам за стъпков мотор.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.04.2008
Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
Пол: Мъж
Кара: Велосипед :)
Мечтае да кара: F10 550i xDrive

Мнение от lester » 14 Фев 2009, 20:42

Мерси колеги - толкова единодушен отговор не съм очаквал :)
А това моторче подлежи ли на ремонт или да търся ново/втора ръка? Можете ли да ми кажете някакви приблизителни цени за ново и самата смяна сложна ли е?
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Фев 2009, 20:50

lester написа:Мерси колеги - толкова единодушен отговор не съм очаквал :)
А това моторче подлежи ли на ремонт или да търся ново/втора ръка? Можете ли да ми кажете някакви приблизителни цени за ново и самата смяна сложна ли е?

Смяната е лесна в рамките на 10мин ново ще е цифра и то сериозна най добре втора ръка но първо го почисти почисти и дроселовата клапа и ако не се оправи търси втора ръка.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook