Покана
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
BMW///M-ma6inata: Все ще се намери някой да подклажда огъня, имайте някакво усещане, колегата Визи с най-добри намерения е пуснал темата Последна промяна Bavarishe на 08 Фев 2005, 21:54, променена общо 1 път
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
BMW///M-ma6inata: За теб се отнася същото което написах на колегата второто мнение над твоето хехе ок
успях да дръпна филмчето въпреки бавния ми нет
много зарибяващо наистина... жалко че вече съм зарибен по друга марка
бтв много отдавна искам да си надърпам малко МП3 в стила на тая музичка дето са я сложили при филмчето, някой може ли да ми каже нещо като стил, състави (оркестри), имена на песни и други подобни неща които да ме насочат как да търся? или сайт откъдето да ги дръпна?
а това дето го изтрихте - продължавам да си го твърдя
Последна промяна DEFLEPPARD на 09 Фев 2005, 0:30, променена общо 1 път
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
BMW///M-ma6inata написа: особено като разбрах ,че са го изключили от рали шампионата поради факта че бил прекалено бърз
Това, което аз разбрах от едно друго клипче, което описва историята на Ауди в рали шампионата, е че след масови злополуки в Португалия и Корсика през 1986та Ауди както и други конструктори се изтеглят по собствено желание от group B. Малко след това федерацията забранява напълно цялата група.
Vosrsprung означава "напредък".
Удоволствието ми е голямо като чета постингите ви!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Истината е, че в знак на солидарност, Ауди се изтеглят след три злополуки, в които има жертви
Последната от тях обаче кара Ауди да преосмислят пребиваването си в рали-шампионата - Хенри Тойвонен изгаря като факел в състезателния си автомобил. Ауди веднага решават да се оттеглят от шампионата (както правят и Мерцедес в средата на 60-те, когато на Льо Ман W125-ца се врязва в трибуните с близо 280 км/ч, което води до смъртта на 88 (не съм сигурен, но май бяха толкова) зрители!). Година след това шампионатът в Група Б ( автомобили с по 500-600к.с ) бива забранен от съображения за сигурност.
Ауди С1 е бил доста добър и адски бърз автомобил, въпреки факта, че е бил с предно разположен двигател, а не както конкуренцията тогава със средноразположен. Бил е шампион само две години (1984 и 1986 или 1982 и 1984 - не съм сигурен....), но е успял да докаже, че за времето си е бил най-бързият рали-автомобил. В края на състезателната си кариера, преди Ауди да напуснат шампионата, С1 вижда доста сериозна конкуренция от страна на новите участници в група Б - малки и леки коли, но с много напомпани двигатели. Така че, според мен, Ауди не са успели да наложат тотална хегемония със своя С1 в шампионат (както примерно 3.0CSL Group 4 Racer в IMSA - 6 години участие в IMSA, 6 световни титли!!!
- lowdriver,обясни малко
, или Ферари в последните 5 години във Ф1
), но са доказали бързината и шампионския дух на С1. И въпреки всичко според мен друг е Кралят на Рали- състезанията за всички времена! И той се казва Ланча СТРАТОС 
Ауди С1 е бил доста добър и адски бърз автомобил, въпреки факта, че е бил с предно разположен двигател, а не както конкуренцията тогава със средноразположен. Бил е шампион само две години (1984 и 1986 или 1982 и 1984 - не съм сигурен....), но е успял да докаже, че за времето си е бил най-бързият рали-автомобил. В края на състезателната си кариера, преди Ауди да напуснат шампионата, С1 вижда доста сериозна конкуренция от страна на новите участници в група Б - малки и леки коли, но с много напомпани двигатели. Така че, според мен, Ауди не са успели да наложат тотална хегемония със своя С1 в шампионат (както примерно 3.0CSL Group 4 Racer в IMSA - 6 години участие в IMSA, 6 световни титли!!!
, или Ферари в последните 5 години във Ф1 Това, което Ауди е променило за вечни временна в рали шампионата е факта, че до тогава колите са били само с предно или задно предаване. Никой не е предполагал дори и за момент, че това може да се окаже някакво предимство. В крайна сметка е имало състезания, където Ауди е взимало първа позиция на етапа, оставяйки втория финиширал след него на повече от 30 минути кафе-пауза.
Ауди са се състезавали главно с Audi Sport Coupe quattro което дори в първият си вариант е бил 400 коня от 2.2л турбо. Модификацията с която са излезнали в WRC е била първоначално 340 коня, след това 360.
Едва 1985та Ауди искарват модела S1, който е имал 450 коня и е бил оправляван от Валтер Рой. Имал е "нестандартни" анти-крила отпред за повече стабилност на пътя и радиаторите са били инсталирани вертикално в задния капак.
След като Ауди се отегля окончателно от WRC отправя поглед в не по-малко интересното в това време състезание Пайкс Пийк. Кръстено е на името на един връх в Щатите и е едно от най-старите автомобилни състезания на този континент редом с Индианаполис 500. Аудито отново е шофирано от Валтер Рой, който пръв се изкачва до върха под 11 минути.
В последните си модификаций Ауди са правили S1 близо 1000 коня, но е било непосилно да се кара от който и да е състезател.
По това време конкурентите далеч не са били толкова назад с материала. Ланчия и Форд са имали модели със също толкова сериозни технически характеристики. Преди да се премести в екипа на Ауди Валтер Рой е бил единственият състезател по това време успявал да държи до колкото може на тепото на Sport quattro-то като е карал мисля Ланчия.
Ауди са се състезавали главно с Audi Sport Coupe quattro което дори в първият си вариант е бил 400 коня от 2.2л турбо. Модификацията с която са излезнали в WRC е била първоначално 340 коня, след това 360.
Едва 1985та Ауди искарват модела S1, който е имал 450 коня и е бил оправляван от Валтер Рой. Имал е "нестандартни" анти-крила отпред за повече стабилност на пътя и радиаторите са били инсталирани вертикално в задния капак.
След като Ауди се отегля окончателно от WRC отправя поглед в не по-малко интересното в това време състезание Пайкс Пийк. Кръстено е на името на един връх в Щатите и е едно от най-старите автомобилни състезания на този континент редом с Индианаполис 500. Аудито отново е шофирано от Валтер Рой, който пръв се изкачва до върха под 11 минути.
В последните си модификаций Ауди са правили S1 близо 1000 коня, но е било непосилно да се кара от който и да е състезател.
По това време конкурентите далеч не са били толкова назад с материала. Ланчия и Форд са имали модели със също толкова сериозни технически характеристики. Преди да се премести в екипа на Ауди Валтер Рой е бил единственият състезател по това време успявал да държи до колкото може на тепото на Sport quattro-то като е карал мисля Ланчия.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има едно филмче от изкаване на въпросния пайкс пиик на Ари Ватенен със пежо от което можеш да се идрайфаш върху компа.М/у другото ако някой има клипчета от Бгрупа го моля да даде линк щот по голяма лудница няма 
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Wizi написа:Vosrsprung означава "напредък".
offtopic - би могло да значи и "преднина".
Ати
ПС - сега го дърпам
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: astrapower, TNT



