М 40 повдигачи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 11 Фев 2009, 22:23

Крайния резултат е ясен вече :). Повдигачите са се напълнили с масло и са блокирали всички.
Поуката е:
Отвори ли се главата - сменяй!
И за финал:
Изображение
Проблема може да се каже че е решен...ще сменя двигателя :).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Мнение от BKirov » 11 Фев 2009, 23:32

искренно съжалявам :dunno: :confused: :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 12 Фев 2009, 0:49

rombeca написа:Крайния резултат е ясен вече :). Повдигачите са се напълнили с масло и са блокирали всички.
Поуката е:
Отвори ли се главата - сменяй!
И за финал:
Изображение
Проблема може да се каже че е решен...ще сменя двигателя :).



Тая работа май не е само от повдигачи с тоя клапан в буталото, и счупена кобилица май не сте зацепили ремъка правилно и са се срещнали. :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 12 Фев 2009, 8:37

Нямаше да запали ако не беше зацепен правилно ремъка.А и нямаха никакъв луфт, просто всички са били отворени и един не е издържал напрежението :) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 10:02

Шарампоя написа:
rombeca написа:Крайния резултат е ясен вече :). Повдигачите са се напълнили с масло и са блокирали всички.
Поуката е:
Отвори ли се главата - сменяй!
И за финал:
Изображение
Проблема може да се каже че е решен...ще сменя двигателя :).



Тая работа май не е само от повдигачи с тоя клапан в буталото, и счупена кобилица май не сте зацепили ремъка правилно и са се срещнали. :roll:

Точно това е станало след неправилно зацепване на ангренажа. Както и да се напълнят хидравличните повдигачи, дори и да блокират, не са в състояние да отворят клапана и да се срещне с буталото. А и като чета че не си блокирал маховика преди сваляне на ангренажа и главата, работата е ясна. Само няколко градуса отклонение са достатъчни при по голямо натоварване на двигателя, буталото да срещне клапана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 12 Фев 2009, 11:45

а как се казва въпросната добавка ???
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от rombeca » 12 Фев 2009, 22:35

ивчо3 написа:Точно това е станало след неправилно зацепване на ангренажа. Както и да се напълнят хидравличните повдигачи, дори и да блокират, не са в състояние да отворят клапана и да се срещне с буталото. А и като чета че не си блокирал маховика преди сваляне на ангренажа и главата, работата е ясна. Само няколко градуса отклонение са достатъчни при по голямо натоварване на двигателя, буталото да срещне клапана.


Гледахме белезите на коляновия вал и колелото на разпределителния.Повече от един зъб е невъзможно да избяга... а не е. И нямаше да пали от четвърт.
И като свалих главата втория път ,всички клапани бяха отворени. А някой все пак би трябвало да са затворени как мислиш?
То спора е безсмислен все пак.
Сменяйте си повдигачите да ви е мирна главата.... и да не съм прав пак ще помогне :).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Фев 2009, 3:33

Тя темата на колегата е хубава,само дето повдигачи не се раздвижват на менгеме... :winky:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook