М 40 повдигачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Шарампоя написа:
Тая работа май не е само от повдигачи с тоя клапан в буталото, и счупена кобилица май не сте зацепили ремъка правилно и са се срещнали.
Точно това е станало след неправилно зацепване на ангренажа. Както и да се напълнят хидравличните повдигачи, дори и да блокират, не са в състояние да отворят клапана и да се срещне с буталото. А и като чета че не си блокирал маховика преди сваляне на ангренажа и главата, работата е ясна. Само няколко градуса отклонение са достатъчни при по голямо натоварване на двигателя, буталото да срещне клапана.
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
а как се казва въпросната добавка ???
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
ивчо3 написа:Точно това е станало след неправилно зацепване на ангренажа. Както и да се напълнят хидравличните повдигачи, дори и да блокират, не са в състояние да отворят клапана и да се срещне с буталото. А и като чета че не си блокирал маховика преди сваляне на ангренажа и главата, работата е ясна. Само няколко градуса отклонение са достатъчни при по голямо натоварване на двигателя, буталото да срещне клапана.
Гледахме белезите на коляновия вал и колелото на разпределителния.Повече от един зъб е невъзможно да избяга... а не е. И нямаше да пали от четвърт.
И като свалих главата втория път ,всички клапани бяха отворени. А някой все пак би трябвало да са затворени как мислиш?
То спора е безсмислен все пак.
Сменяйте си повдигачите да ви е мирна главата.... и да не съм прав пак ще помогне

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Тя темата на колегата е хубава,само дето повдигачи не се раздвижват на менгеме... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани