Е34 Сатрият мотор (129к) vs. по-новия (24V 150 к)
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
м20 и м50,както пее галена-нямам нищо общо..,че да се изчистват проблемите.
иначе за м50-без ваноси,че така сме по-здрави
иначе за м50-без ваноси,че така сме по-здрави
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
до колегатапетър ангелов колега маи си сбърка форума тук говорим за за БМВ НЕ ЗА GOLF извинявъм се ако съм те обидил ама това което прочетох няма нищо общ с BMW маи се бъркащ нещо не всеки има възможност да си вземе кола на 2 -3 години. незнам твоята на колко е ама изказването ти е много грубо за марката.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
павката написа:м20 и м50,както пее галена-нямам нищо общо..,че да се изчистват проблемите.
иначе за м50-без ваноси,че така сме по-здрави
ааа е за тва говорех,изчисти ли са проблема радикално

- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Благодаря за мненията колеги , надявам се да има още...
извинявам се за невежеството относно конете на м20
Държа да изчистя догатките не искам кола за спортно каране или набягване по околовръстните шосета .
както казах искам широка удона и комфортна кола която да ми е кеф да карам.
Някои ще кажат че по удобна кола от мерцедес няма качих се в мерцедес не А класа естетсвено голяма порсторна но не ми допадна , усетих че просто това не е моята кола!
В процес на търсене съм но казах веднъж завинаги за себе си знам че е34 е колата която искам!
Да както каза колегата ( разбрах те съвсем правилно) може като я взема да не е най перфектната кола - но с времето ще стане МОЯТА кола !
Продължавайте да дискутирате много се радвам като чета темата!
извинявам се за невежеството относно конете на м20
Държа да изчистя догатките не искам кола за спортно каране или набягване по околовръстните шосета .
както казах искам широка удона и комфортна кола която да ми е кеф да карам.
Някои ще кажат че по удобна кола от мерцедес няма качих се в мерцедес не А класа естетсвено голяма порсторна но не ми допадна , усетих че просто това не е моята кола!
В процес на търсене съм но казах веднъж завинаги за себе си знам че е34 е колата която искам!
Да както каза колегата ( разбрах те съвсем правилно) може като я взема да не е най перфектната кола - но с времето ще стане МОЯТА кола !
Продължавайте да дискутирате много се радвам като чета темата!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
милен тодоров написа:до колегатапетър ангелов колега маи си сбърка форума тук говорим за за БМВ НЕ ЗА GOLF извинявъм се ако съм те обидил ама това което прочетох няма нищо общ с BMW маи се бъркащ нещо не всеки има възможност да си вземе кола на 2 -3 години. незнам твоята на колко е ама изказването ти е много грубо за марката.
Колега, първо се научи да пишеш грамотно


Та да минем по същество


А до моята кола то си личи какво ми е отношението към нея и към марката....
P.S. И незнам къде прочете GOLF

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Вземи истински запазена Е34-ка, възможно най-лачената и гледаната, стегната, която намериш! Ей това е истината! Уникални автомобили са, но трябва да попаднеш на добър, защото има много коптори. Ще ти доставя удоволствие и ще ти върши работа, независимо дали е М20 или М50 и двата мотора според мен са много добри. Ествествено, че М50 е по-динамичен, но и М20 доставя едно уникално удоволствие, развърта се в обороти по по-различен начин от М50-ката, като че ли по-спокойно работи. Возил съм се на М20-ка, която върви повече от М50 (съответно М50-то не е било в добро състояние явно). Дори да цъкат леко клапаните на М20-ката, това не и пречи въобще да си върви, безумно здрав двигател е. И донякъде мисля, че наистина стария мотор и инжекция не е толкова капризен като новия.
Но отново - случиш ли на хубава кола ще се кефиш.
Но отново - случиш ли на хубава кола ще се кефиш.
BMW only!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ако ме питаш мен - вземи м50В20 и само гледай да няма ръжда и да има много екстри. Без значение за колко пари ще я вземеш примерно 2500лв. От там хвани и я закарай на някой добър майстор правил БМВ-та и преди и отворете мотора и му смени каквото е нужно за да го приближиш максимално до състоянието при което е излязъл от завода. След това утиваш при някой добър тапицер и подменяш цялата кожа с нова. Следва пребоядисване. Обслужване на цялата спирачна система и подмяна на всички гумени тръби. Промиваш радиаторите. Сменяш абсолютно всички течности по колата, като масло на диференциала и скоростите, хидравлична течност и антифриз и имаш готова кола която 10г. няма да пипаш нищо освен, масла, бензин и може би по ходовата част каквото излезне.
Сметката ти е следнтата
мотор ~ 1000лв (може и по-малко)
боя ~ 1500лв (за да е перфектно боядисана, но ако е гаражна може и без това да се мине)
Спирачна система ~ 500лв (Текстар естествено)
Салон - 1500лв. (ако претапицира целия салон)
Смяна на всички течности ~ 400 лв
Други ~ 300лв.
И като теглиш чертата всичко ти излиза около 7000/8000лв и след това караш ти, децата ти (и ако те се грижат добре за колата) и внуците и всички са ти благодарни
Аз поне на този етап така бих направил и всички от форума ще знаят коя е най-лъчовната (егати израза
) е34-ка
Вземи за пример колата на Petar Angelov и на Penchev в галерията има снимки на техните коли.
Сега др. колеги да не се обидят? Всички се грижим за колите си, кой колкото има възможност, защото парите все не стигат
Поздрави и успех
П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.
Сметката ти е следнтата
мотор ~ 1000лв (може и по-малко)
боя ~ 1500лв (за да е перфектно боядисана, но ако е гаражна може и без това да се мине)
Спирачна система ~ 500лв (Текстар естествено)
Салон - 1500лв. (ако претапицира целия салон)
Смяна на всички течности ~ 400 лв
Други ~ 300лв.
И като теглиш чертата всичко ти излиза около 7000/8000лв и след това караш ти, децата ти (и ако те се грижат добре за колата) и внуците и всички са ти благодарни

Аз поне на този етап така бих направил и всички от форума ще знаят коя е най-лъчовната (егати израза


Сега др. колеги да не се обидят? Всички се грижим за колите си, кой колкото има възможност, защото парите все не стигат

Поздрави и успех
П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Zubcho написа:
П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.
Ма сега дизел или бензин да е кенефа , кво ще препоръчаш

С подлакътници , без ?
малко останаха тия коли свестните


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
а з пък ще кажа без значение къв мотор (без 518,и дизел)
без значение година
лично аз не гледам година а състояние и екстри. наи добре е нов внос от ГЕРМАНИЯ
от италия кола не бих си взел, ефтини са ама после ти излиза през г...за
от към разход почти няма разлика 2.0 , 2.5 , 3.0 , 3.5 едно харчат горе долу.
а за стария и новия мотор 2.0 разликата във вървенето е минимална.
и ако си се насочил към е34 2.0 търси кола като цяло в добро състояние а не с кои мотор е
може и с стария да е но ако е в топ състояние и екстри по добре да вземеш нея 
без значение година
лично аз не гледам година а състояние и екстри. наи добре е нов внос от ГЕРМАНИЯ

от италия кола не бих си взел, ефтини са ама после ти излиза през г...за
от към разход почти няма разлика 2.0 , 2.5 , 3.0 , 3.5 едно харчат горе долу.
а за стария и новия мотор 2.0 разликата във вървенето е минимална.
и ако си се насочил към е34 2.0 търси кола като цяло в добро състояние а не с кои мотор е


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
А според мен може с прилична кола само да я обслужи за около 500 лева и да си се вози спокойно, пък на което, когато му дойде времето, ще го смени
Защото и 10 000 лева да даде, да я позлати, пак може да го отнесе някой на кръстовището и да е язък. Няма пълна застраховка за състоянието на един автомобил.
Всеки случай му пожелавам успех и дано късмета е с него при избора на баварец!

Всеки случай му пожелавам успех и дано късмета е с него при избора на баварец!
BMW only!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Zubcho написа:.......................
аз съм почнал точно по тази схема... бавно, но методично... е, от време на време излиза нещо непредвидено и ме забавя още, но един ден... моят автомобил ще е


според мен какъвто и автомобил да купиш трябва да подменяш износващите се детайли планово и преди да дефектират... просто мнение неангажиращо.
Поздрави
Д

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Zubcho написа:Ако ме питаш мен - вземи м50В20 и само гледай да няма ръжда и да има много екстри. Без значение за колко пари ще я вземеш примерно 2500лв. От там хвани и я закарай на някой добър майстор правил БМВ-та и преди и отворете мотора и му смени каквото е нужно за да го приближиш максимално до състоянието при което е излязъл от завода. След това утиваш при някой добър тапицер и подменяш цялата кожа с нова. Следва пребоядисване. Обслужване на цялата спирачна система и подмяна на всички гумени тръби. Промиваш радиаторите. Сменяш абсолютно всички течности по колата, като масло на диференциала и скоростите, хидравлична течност и антифриз и имаш готова кола която 10г. няма да пипаш нищо освен, масла, бензин и може би по ходовата част каквото излезне.
Сметката ти е следнтата
мотор ~ 1000лв (може и по-малко)
боя ~ 1500лв (за да е перфектно боядисана, но ако е гаражна може и без това да се мине)
Спирачна система ~ 500лв (Текстар естествено)
Салон - 1500лв. (ако претапицира целия салон)
Смяна на всички течности ~ 400 лв
Други ~ 300лв.
И като теглиш чертата всичко ти излиза около 7000/8000лв и след това караш ти, децата ти (и ако те се грижат добре за колата) и внуците и всички са ти благодарни
Аз поне на този етап така бих направил и всички от форума ще знаят коя е най-лъчовната (егати израза) е34-ка
Вземи за пример колата на Petar Angelov и на Penchev в галерията има снимки на техните коли.
Сега др. колеги да не се обидят? Всички се грижим за колите си, кой колкото има възможност, защото парите все не стигат
Поздрави и успех
П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.
Иво на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара



- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Колега защо да не е 518 ска,или дизел какво им е че немога да се сетя.И 3.5 никога неможе да харчи колкото 2.0. Имал съм 34 ки и с двата мотора разликата в разхода е около 4 литра.stambo_81dg написа:а з пък ще кажа без значение къв мотор (без 518,и дизел)
без значение година
лично аз не гледам година а състояние и екстри. наи добре е нов внос от ГЕРМАНИЯ![]()
от италия кола не бих си взел, ефтини са ама после ти излиза през г...за
от към разход почти няма разлика 2.0 , 2.5 , 3.0 , 3.5 едно харчат горе долу.
а за стария и новия мотор 2.0 разликата във вървенето е минимална.
и ако си се насочил към е34 2.0 търси кола като цяло в добро състояние а не с кои мотор еможе и с стария да е но ако е в топ състояние и екстри по добре да вземеш нея
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Мене ако питаш М50В25 /ма кой ли ме пита/
ако си харесаш някоя 34-ка скачай с двата крака без значение с кой БЕНЗИНОВ мотор е. Разни хора разни идеали
. Моя шурей караше преди време една 518-ка и недаваше дума да се продума че била куца или некви такива, аз съм с 525 и ми е куца нещо
А относно М20В20 и М50В20 мога да ти кажа че си нямат нищо общо
- личен опит. Преди месец станах собственик на Е30 с двигател М20В20 и след като го покарах малко го смених с М50В20
и трябва да кажа че разликата е като м/у ЛОМ и ЛОНДОН 
ако си харесаш някоя 34-ка скачай с двата крака без значение с кой БЕНЗИНОВ мотор е. Разни хора разни идеали


А относно М20В20 и М50В20 мога да ти кажа че си нямат нищо общо



На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
А, някой е споменал вълшебните думички:
"газ-бензин" и "бензин-дизел"
и караницата почва...
... що така...
...
"газ-бензин" и "бензин-дизел"
и караницата почва...

... що така...

...

62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани