Е34 Сатрият мотор (129к) vs. по-новия (24V 150 к)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Фев 2009, 23:19

м20 и м50,както пее галена-нямам нищо общо..,че да се изчистват проблемите.
иначе за м50-без ваноси,че така сме по-здрави
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 11 Фев 2009, 23:41

до колегатапетър ангелов колега маи си сбърка форума тук говорим за за БМВ НЕ ЗА GOLF извинявъм се ако съм те обидил ама това което прочетох няма нищо общ с BMW маи се бъркащ нещо не всеки има възможност да си вземе кола на 2 -3 години. незнам твоята на колко е ама изказването ти е много грубо за марката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 12 Фев 2009, 0:14

павката написа:м20 и м50,както пее галена-нямам нищо общо..,че да се изчистват проблемите.
иначе за м50-без ваноси,че така сме по-здрави


ааа е за тва говорех,изчисти ли са проблема радикално :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Мнение от intention » 12 Фев 2009, 0:26

Благодаря за мненията колеги , надявам се да има още...
извинявам се за невежеството относно конете на м20
Държа да изчистя догатките не искам кола за спортно каране или набягване по околовръстните шосета .
както казах искам широка удона и комфортна кола която да ми е кеф да карам.

Някои ще кажат че по удобна кола от мерцедес няма качих се в мерцедес не А класа естетсвено голяма порсторна но не ми допадна , усетих че просто това не е моята кола!

В процес на търсене съм но казах веднъж завинаги за себе си знам че е34 е колата която искам!

Да както каза колегата ( разбрах те съвсем правилно) може като я взема да не е най перфектната кола - но с времето ще стане МОЯТА кола !


Продължавайте да дискутирате много се радвам като чета темата!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Фев 2009, 0:31

милен тодоров написа:до колегатапетър ангелов колега маи си сбърка форума тук говорим за за БМВ НЕ ЗА GOLF извинявъм се ако съм те обидил ама това което прочетох няма нищо общ с BMW маи се бъркащ нещо не всеки има възможност да си вземе кола на 2 -3 години. незнам твоята на колко е ама изказването ти е много грубо за марката.


Колега, първо се научи да пишеш грамотно :!: Че ми омразна да вадя дебелите речници да търся нови думи :D Опитайсе после да мислиш колега а не да дрънкаш колкото да се намираш на приказка!

Та да минем по същество :!: Кое не разбра от моето мнение и кое ти се стори толкова грубо :roll: Че казвам че едно BMW изисква грижи, специално отношение и че ако колегата има възможност да си позволи да си купи кола не спира всичко до покупката, тази кола си изисква подръжка и т.н. Сега може би трябва да дам пояснение какво е подръжка или...

А до моята кола то си личи какво ми е отношението към нея и към марката....

P.S. И незнам къде прочете GOLF

:winky:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Фев 2009, 1:00

Вземи истински запазена Е34-ка, възможно най-лачената и гледаната, стегната, която намериш! Ей това е истината! Уникални автомобили са, но трябва да попаднеш на добър, защото има много коптори. Ще ти доставя удоволствие и ще ти върши работа, независимо дали е М20 или М50 и двата мотора според мен са много добри. Ествествено, че М50 е по-динамичен, но и М20 доставя едно уникално удоволствие, развърта се в обороти по по-различен начин от М50-ката, като че ли по-спокойно работи. Возил съм се на М20-ка, която върви повече от М50 (съответно М50-то не е било в добро състояние явно). Дори да цъкат леко клапаните на М20-ката, това не и пречи въобще да си върви, безумно здрав двигател е. И донякъде мисля, че наистина стария мотор и инжекция не е толкова капризен като новия.
Но отново - случиш ли на хубава кола ще се кефиш.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 12 Фев 2009, 11:17

Ако ме питаш мен - вземи м50В20 и само гледай да няма ръжда и да има много екстри. Без значение за колко пари ще я вземеш примерно 2500лв. От там хвани и я закарай на някой добър майстор правил БМВ-та и преди и отворете мотора и му смени каквото е нужно за да го приближиш максимално до състоянието при което е излязъл от завода. След това утиваш при някой добър тапицер и подменяш цялата кожа с нова. Следва пребоядисване. Обслужване на цялата спирачна система и подмяна на всички гумени тръби. Промиваш радиаторите. Сменяш абсолютно всички течности по колата, като масло на диференциала и скоростите, хидравлична течност и антифриз и имаш готова кола която 10г. няма да пипаш нищо освен, масла, бензин и може би по ходовата част каквото излезне.

Сметката ти е следнтата
мотор ~ 1000лв (може и по-малко)
боя ~ 1500лв (за да е перфектно боядисана, но ако е гаражна може и без това да се мине)
Спирачна система ~ 500лв (Текстар естествено)
Салон - 1500лв. (ако претапицира целия салон)
Смяна на всички течности ~ 400 лв
Други ~ 300лв.

И като теглиш чертата всичко ти излиза около 7000/8000лв и след това караш ти, децата ти (и ако те се грижат добре за колата) и внуците и всички са ти благодарни ;)

Аз поне на този етап така бих направил и всички от форума ще знаят коя е най-лъчовната (егати израза :mhihi: ) е34-ка

:OT: Вземи за пример колата на Petar Angelov и на Penchev в галерията има снимки на техните коли.

Сега др. колеги да не се обидят? Всички се грижим за колите си, кой колкото има възможност, защото парите все не стигат :(

Поздрави и успех

П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 12 Фев 2009, 12:20

Zubcho написа:
П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.




Ма сега дизел или бензин да е кенефа , кво ще препоръчаш :D ?
С подлакътници , без ?

малко останаха тия коли свестните :) тъй че търсене му е майката :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Фев 2009, 14:10

а з пък ще кажа без значение къв мотор (без 518,и дизел)
без значение година
лично аз не гледам година а състояние и екстри. наи добре е нов внос от ГЕРМАНИЯ :idea:
от италия кола не бих си взел, ефтини са ама после ти излиза през г...за
от към разход почти няма разлика 2.0 , 2.5 , 3.0 , 3.5 едно харчат горе долу.

а за стария и новия мотор 2.0 разликата във вървенето е минимална.

и ако си се насочил към е34 2.0 търси кола като цяло в добро състояние а не с кои мотор е :idea: може и с стария да е но ако е в топ състояние и екстри по добре да вземеш нея ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Фев 2009, 14:54

А според мен може с прилична кола само да я обслужи за около 500 лева и да си се вози спокойно, пък на което, когато му дойде времето, ще го смени ;) Защото и 10 000 лева да даде, да я позлати, пак може да го отнесе някой на кръстовището и да е язък. Няма пълна застраховка за състоянието на един автомобил.
Всеки случай му пожелавам успех и дано късмета е с него при избора на баварец!
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 12 Фев 2009, 15:02

Zubcho написа:.......................


аз съм почнал точно по тази схема... бавно, но методично... е, от време на време излиза нещо непредвидено и ме забавя още, но един ден... моят автомобил ще е :shock: :twisted:

според мен какъвто и автомобил да купиш трябва да подменяш износващите се детайли планово и преди да дефектират... просто мнение неангажиращо.

Поздрави
Д
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2009, 15:04

Zubcho написа:Ако ме питаш мен - вземи м50В20 и само гледай да няма ръжда и да има много екстри. Без значение за колко пари ще я вземеш примерно 2500лв. От там хвани и я закарай на някой добър майстор правил БМВ-та и преди и отворете мотора и му смени каквото е нужно за да го приближиш максимално до състоянието при което е излязъл от завода. След това утиваш при някой добър тапицер и подменяш цялата кожа с нова. Следва пребоядисване. Обслужване на цялата спирачна система и подмяна на всички гумени тръби. Промиваш радиаторите. Сменяш абсолютно всички течности по колата, като масло на диференциала и скоростите, хидравлична течност и антифриз и имаш готова кола която 10г. няма да пипаш нищо освен, масла, бензин и може би по ходовата част каквото излезне.

Сметката ти е следнтата
мотор ~ 1000лв (може и по-малко)
боя ~ 1500лв (за да е перфектно боядисана, но ако е гаражна може и без това да се мине)
Спирачна система ~ 500лв (Текстар естествено)
Салон - 1500лв. (ако претапицира целия салон)
Смяна на всички течности ~ 400 лв
Други ~ 300лв.

И като теглиш чертата всичко ти излиза около 7000/8000лв и след това караш ти, децата ти (и ако те се грижат добре за колата) и внуците и всички са ти благодарни ;)

Аз поне на този етап така бих направил и всички от форума ще знаят коя е най-лъчовната (егати израза :mhihi: ) е34-ка

:OT: Вземи за пример колата на Petar Angelov и на Penchev в галерията има снимки на техните коли.

Сега др. колеги да не се обидят? Всички се грижим за колите си, кой колкото има възможност, защото парите все не стигат :(

Поздрави и успех

П.П. Последвай съвета на колегите и не купувай някой кенеф, освен ако не си решил да правиш изброените по-горе от мен неща.

Иво на стара баба нови зъби и сложи тя пак си е стара ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 12 Фев 2009, 15:13

stambo_81dg написа:а з пък ще кажа без значение къв мотор (без 518,и дизел)
без значение година
лично аз не гледам година а състояние и екстри. наи добре е нов внос от ГЕРМАНИЯ :idea:
от италия кола не бих си взел, ефтини са ама после ти излиза през г...за
от към разход почти няма разлика 2.0 , 2.5 , 3.0 , 3.5 едно харчат горе долу.

а за стария и новия мотор 2.0 разликата във вървенето е минимална.

и ако си се насочил към е34 2.0 търси кола като цяло в добро състояние а не с кои мотор е :idea: може и с стария да е но ако е в топ състояние и екстри по добре да вземеш нея ;)
Колега защо да не е 518 ска,или дизел какво им е че немога да се сетя.И 3.5 никога неможе да харчи колкото 2.0. Имал съм 34 ки и с двата мотора разликата в разхода е около 4 литра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 12 Фев 2009, 15:29

Мене ако питаш М50В25 /ма кой ли ме пита/

ако си харесаш някоя 34-ка скачай с двата крака без значение с кой БЕНЗИНОВ мотор е. Разни хора разни идеали :D . Моя шурей караше преди време една 518-ка и недаваше дума да се продума че била куца или некви такива, аз съм с 525 и ми е куца нещо :confused:

А относно М20В20 и М50В20 мога да ти кажа че си нямат нищо общо :D - личен опит. Преди месец станах собственик на Е30 с двигател М20В20 и след като го покарах малко го смених с М50В20 8) и трябва да кажа че разликата е като м/у ЛОМ и ЛОНДОН :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 12 Фев 2009, 15:31

А, някой е споменал вълшебните думички:

"газ-бензин" и "бензин-дизел"

и караницата почва... :(

... що така... :dunno:

...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook