загряване 520I Е28, 1982 дек.

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София

загряване 520I Е28, 1982 дек.

Мнение от BobbyA » 11 Фев 2009, 23:01

Следния проблем - започна да грее без причина след 7-8 минути каране. Има антифриз, водната помпа работи (като дадеш газ се усеща в издуването на маркучите), няма течове, смених и термостата. Ефект - нулев. Радиатора загрява горе и долу доста, по средата обаче остава студен. Дайте акъл, че пичовете в сервиза се чудят какво да я правим. Ще сменяме датчика (едва ли той е виновен) и радиатора.
Едва ли е от гарнитурата - не оцветява маслото, а и самата гарнитура е сменяна преди 3 месеца, а проблема е от 3 дни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: загряване 520I Е28, 1982 дек.

Мнение от slav4o1 » 11 Фев 2009, 23:04

щом рад. остава студен посредата иска хубаво обезвъздушаване според мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 11 Фев 2009, 23:15

аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското :roll:
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 11 Фев 2009, 23:30

VesoPesa написа:аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското :roll:
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно. :roll:


И да не работи при каране (не трафик)се охлажда и не трябва перката да върти - карал съм без перка, не е28 но все пак, и щом радиатора е наполовина студен там е проблема...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 11 Фев 2009, 23:42

slav4o1 написа:
VesoPesa написа:аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското :roll:
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно. :roll:


И да не работи при каране (не трафик)се охлажда и не трябва перката да върти - карал съм без перка, не е28 но все пак, и щом радиатора е наполовина студен там е проблема...


това за радиатора съм го пропуснал, но за виското, ако колата е с клима климатичната перка компенсира, както беше при мен с е34-та, докато не ми се стопи бушона :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София

Мнение от BobbyA » 12 Фев 2009, 0:48

Със сигурност не е от перката, термостата и водната помпа също не са. Дано да е въздух или запушен радиатор, защото хич не ми се мисли ако е пукната глава? Казват, че ако е вкарва въздух в охладителната система...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Фев 2009, 23:04

Ако ти е пукната главата ще си имаш боза в казанчето.
Това, както си го описал ми се струва да е кофти термостат. Лесно се проверява - извади самият термостат и виж какво ще се случи. Ако продължи да грее - явно имаш запушване.

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook