загряване 520I Е28, 1982 дек.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
загряване 520I Е28, 1982 дек.
Следния проблем - започна да грее без причина след 7-8 минути каране. Има антифриз, водната помпа работи (като дадеш газ се усеща в издуването на маркучите), няма течове, смених и термостата. Ефект - нулев. Радиатора загрява горе и долу доста, по средата обаче остава студен. Дайте акъл, че пичовете в сервиза се чудят какво да я правим. Ще сменяме датчика (едва ли той е виновен) и радиатора.
Едва ли е от гарнитурата - не оцветява маслото, а и самата гарнитура е сменяна преди 3 месеца, а проблема е от 3 дни.
Едва ли е от гарнитурата - не оцветява маслото, а и самата гарнитура е сменяна преди 3 месеца, а проблема е от 3 дни.
Re: загряване 520I Е28, 1982 дек.
щом рад. остава студен посредата иска хубаво обезвъздушаване според мен
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно.

Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно.

VesoPesa написа:аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското![]()
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно.
И да не работи при каране (не трафик)се охлажда и не трябва перката да върти - карал съм без перка, не е28 но все пак, и щом радиатора е наполовина студен там е проблема...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
slav4o1 написа:VesoPesa написа:аз ли не съм прочел хубаво или не си прегледал виското![]()
Принципно не трябва да има петна от течност по перката и трябва да се върти трудно.
И да не работи при каране (не трафик)се охлажда и не трябва перката да върти - карал съм без перка, не е28 но все пак, и щом радиатора е наполовина студен там е проблема...
това за радиатора съм го пропуснал, но за виското, ако колата е с клима климатичната перка компенсира, както беше при мен с е34-та, докато не ми се стопи бушона

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ако ти е пукната главата ще си имаш боза в казанчето.
Това, както си го описал ми се струва да е кофти термостат. Лесно се проверява - извади самият термостат и виж какво ще се случи. Ако продължи да грее - явно имаш запушване.
Това, както си го описал ми се струва да е кофти термостат. Лесно се проверява - извади самият термостат и виж какво ще се случи. Ако продължи да грее - явно имаш запушване.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани