Е34 Сатрият мотор (129к) vs. по-новия (24V 150 к)
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Е34 Сатрият мотор (129к) vs. по-новия (24V 150 к)
Колеги кажете мнението си
знам че няма как да няма пристрастни понеже всеки може би харесва повече своя автомобил.
Интересувам се от 5-та серия от бая време , далеч не мисля че знам всичко!
знам че по стария мотор е с ремък а по новия с верига
знам че стария по добре "носи" на газови системи
знам че на новия е о добре да се сложи инжекцион ( по подразбиране)
незнам обаче към кой от двата да се насоча
Попринцип... :
- искам колата ми да е широка комфортна и удобна (затова искам 5-ца)
- искам поддръжката ми да е по свита (макар че това не се вписва много в представите ми за бмв , но нарочно го споменавам надявам се единия мотор да има по евтина поддръжка от другия )
- искам да карам колата на газ
Кажете вашето мнение обективно или субективно няма значение
искам да знам какво мислите като хора които в момента карат тези коли!
По трезво мнение от вашето няма!
знам че няма как да няма пристрастни понеже всеки може би харесва повече своя автомобил.
Интересувам се от 5-та серия от бая време , далеч не мисля че знам всичко!
знам че по стария мотор е с ремък а по новия с верига
знам че стария по добре "носи" на газови системи
знам че на новия е о добре да се сложи инжекцион ( по подразбиране)
незнам обаче към кой от двата да се насоча
Попринцип... :
- искам колата ми да е широка комфортна и удобна (затова искам 5-ца)
- искам поддръжката ми да е по свита (макар че това не се вписва много в представите ми за бмв , но нарочно го споменавам надявам се единия мотор да има по евтина поддръжка от другия )
- искам да карам колата на газ
Кажете вашето мнение обективно или субективно няма значение
искам да знам какво мислите като хора които в момента карат тези коли!
По трезво мнение от вашето няма!
Последна промяна intention на 12 Фев 2009, 0:12, променена общо 1 път
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
стария мотор е 129 коня а не 136
взимаи с новия мотор, поддръжката е минимална няма да сменяш ремъци и ролки
а като искаш да караш на газ сложи газов инжекцион малко ще се бръкнеш но си струва

взимаи с новия мотор, поддръжката е минимална няма да сменяш ремъци и ролки

а като искаш да караш на газ сложи газов инжекцион малко ще се бръкнеш но си струва
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Е34 Сатрият мотор (136к) vs. по-новия (24V 150 к)
Ако си решил да слагаш газ по добре се одкажи.Лично мнение не да ме оплювате сега.intention написа:Колеги кажете мнението си
знам че няма как да няма пристрастни понеже всеки може би харесва повече своя автомобил.
Интересувам се от 5-та серия от бая време , далеч не мисля че знам всичко!
знам че по стария мотор е с ремък а по новия с верига
знам че стария по добре "носи" на газови системи
знам че на новия е о добре да се сложи инжекцион ( по подразбиране)
незнам обаче към кой от двата да се насоча
Попринцип... :
- искам колата ми да е широка комфортна и удобна (затова искам 5-ца)
- искам поддръжката ми да е по свита (макар че това не се вписва много в представите ми за бмв , но нарочно го споменавам надявам се единия мотор да има по евтина поддръжка от другия )
- искам да карам колата на газ
Кажете вашето мнение обективно или субективно няма значение
искам да знам какво мислите като хора които в момента карат тези коли!
По трезво мнение от вашето няма!

Последна промяна \MITETO\ DSB на 11 Фев 2009, 19:32, променена общо 1 път
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
stambo_81dg написа:стария мотор е 129 коня а не 136![]()
взимаи с новия мотор, поддръжката е минимална няма да сменяш ремъци и ролки![]()
а като искаш да караш на газ сложи газов инжекцион малко ще се бръкнеш но си струва

П.С. Поправи си заглавието на темата!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
tahsinov написа:stambo_81dg написа:стария мотор е 129 коня а не 136![]()
взимаи с новия мотор, поддръжката е минимална няма да сменяш ремъци и ролки![]()
а като искаш да караш на газ сложи газов инжекцион малко ще се бръкнеш но си струва
П.С. Поправи си заглавието на темата!
И аз така смятам

Ама не мисли, че света е розов... като автомобили на 15-20 години си дават ядове и ако искаш да си поддържаш машината с качествени части не са много евтини. Разгледай добре важните а и не само важни теми в подфорума и ще добиеш представа какви проблеми дават... и все пак ако случиш на кола може да нямаш почти никакви...а и там ще добиеш представа какво да гледаш като купуваш.
Не взимай евтина, че ще ти излезе скъпа, но гледай скъпата да не излезе по-...
Късмет!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
стар - нов ... НЯМА - инжекциона иска газов инжекцион!
... то ако питаш мене никаква газ, ама да не захапваме тая тема...
стар - нов ... НЯМА! - ако го обгрижваш ще ти служи вечно! - Ако го затаковаш - Е, и той ще те затакова... ама насред пътя!
Новото си е ново, модерното си модерно и си е технически по- издържано, по-мощно и т.н., ама ти купуваш така или иначе стар мотор - гледай да не е облян в масло, да не прекъсва, да мърка като котенце... искам да кажа, че ако трябва да избереш между М50 в съмнително състояние и М20 във видимо "отлично" състояние избери по-запазения, нищо, че е стария модел... обслужи го както си му е реда... "по книга" и почва кефа...
... то мощност... то тяга... то звук... абе не е за разправяне...
Поздрави и късмет в избора!
Д
... то ако питаш мене никаква газ, ама да не захапваме тая тема...
стар - нов ... НЯМА! - ако го обгрижваш ще ти служи вечно! - Ако го затаковаш - Е, и той ще те затакова... ама насред пътя!

Новото си е ново, модерното си модерно и си е технически по- издържано, по-мощно и т.н., ама ти купуваш така или иначе стар мотор - гледай да не е облян в масло, да не прекъсва, да мърка като котенце... искам да кажа, че ако трябва да избереш между М50 в съмнително състояние и М20 във видимо "отлично" състояние избери по-запазения, нищо, че е стария модел... обслужи го както си му е реда... "по книга" и почва кефа...
... то мощност... то тяга... то звук... абе не е за разправяне...

Поздрави и късмет в избора!
Д

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Айде пак 300 000 умници....газ мас , нищо не ставало !
Ми елате вижте мойте , и ще си говорим пак...
По темата - пич , търси си запазена м50б20 от последните , колкото по хубава и скъпа толккова по добре ! Има още , намират се , който търси си намира
, па ако не ис намериш ела с една торба пара ще се разберем и доволен ща оставаш 
Ми елате вижте мойте , и ще си говорим пак...
По темата - пич , търси си запазена м50б20 от последните , колкото по хубава и скъпа толккова по добре ! Има още , намират се , който търси си намира


- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Еми нестава като съм имал много големи проблеми с газта никой не може да ме убеди че това е гориво.За това съм умник.А преди два часа видях какви поражения направи газта на едно БМВ.По точно на въздушния филтър и дебитомера.Дано да нямаш проблеми с газта колега.JIKI_RACER написа:Айде пак 300 000 умници....газ мас , нищо не ставало !
Ми елате вижте мойте , и ще си говорим пак...
По темата - пич , търси си запазена м50б20 от последните , колкото по хубава и скъпа толккова по добре ! Има още , намират се , който търси си намира, па ако не ис намериш ела с една торба пара ще се разберем и доволен ща оставаш

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
дрън дрън дрън.... кво джафкате толкова против тая газ не мога да си обясня - елате вижте мойто м20 гърми ли на газ - както и да се кара няма гърмежи
всичко е въпрос на добра поддръжка
сега да кажа плюсове и минуси и на двата мотора (имам и двата м20 и м50)
м20 : 1. метален колектор, механични клапани, ангренажен ремък, 1 бобина, много здрав, прост и надежден мотор с по-проста версия на мУтроника. два минуса - по-шумен е, мааалко по-муден е в оборотите до 4000.
м50 - "пластмасов колектор", 24 клапана, ангренажна верига, шест бобини, по-лигав мУтроник, капризен на ламбда-сонди и капризен на обикновени газови уредби - в 90% от случаите иска газ инжекцион, "силата" му идва в по-ниски от м20 обороти.
и все пак на която и от двете да попаднеш - няма да съжаляваш - е34 е уникален автомобил, не особено претенциозен (един приятел сменя носачи на Фиата си на 2000км
) за разлика от доста други бичкии... и това от мен - търси читав екземпляр, както те посъветваха колегите.

сега да кажа плюсове и минуси и на двата мотора (имам и двата м20 и м50)
м20 : 1. метален колектор, механични клапани, ангренажен ремък, 1 бобина, много здрав, прост и надежден мотор с по-проста версия на мУтроника. два минуса - по-шумен е, мааалко по-муден е в оборотите до 4000.
м50 - "пластмасов колектор", 24 клапана, ангренажна верига, шест бобини, по-лигав мУтроник, капризен на ламбда-сонди и капризен на обикновени газови уредби - в 90% от случаите иска газ инжекцион, "силата" му идва в по-ниски от м20 обороти.
и все пак на която и от двете да попаднеш - няма да съжаляваш - е34 е уникален автомобил, не особено претенциозен (един приятел сменя носачи на Фиата си на 2000км

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
аз съм с стария мотор 129 коня и съм доволен не че не е по добре да е 150 но разликата не е кои знае каква зависи за какво ти е колата колега 5цата е голяма кола тя е лимузина не е кола за състезания това е кола на която можеш да разчиташ че ще те закара от точка А до точка Б без проглем неказвам че неможе да върви но това е по класна кола не случаино им казват че е лимузина за мен това е перфектното съчетание.
п.с всичко зависи от това за ково ти е колата да си правиш кеф или да се гониш с някои става и за двте само само гледаи ако искаш да се дърпаш с някои да е по на право там ще си цар.
п.с всичко зависи от това за ково ти е колата да си правиш кеф или да се гониш с някои става и за двте само само гледаи ако искаш да се дърпаш с някои да е по на право там ще си цар.
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Колега какъвто и мотор да вземеш едва ли ще сбъркаш. Тук в Русе има доста читави Е34-ки които се продават и цените варират м/у 2000лв. и 3500лв. , даже един колега от клуба си продава неговата, която е направо перфектна - почти всичко е сменено по колата като например дискове, накладки, съединител и т.н. даже салона е претапициран и има уникални джанти, ксенони - виж я в мобилето! Мисля че беше 4700лв. без джантите, а с тях е 5500-5600лв. - нещо такова беше! Тъмно синя е - мотора е М50Б20 с ванос. Поздрави 




- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Колеги, що се хващате като рибки на всяка тема и мнение
Колегата е много прав, без да обиждам пича пуснал темата но по добре да се насочи към друг автомобил
Или ще има поредната кочина...
P.S. Мислиш ли че едно BMW кочина и без грам грижи и яка подръжка, ще е по добре от друг автомобил който ще можеш да се грижиш за него

Колегата е много прав, без да обиждам пича пуснал темата но по добре да се насочи към друг автомобил

P.S. Мислиш ли че едно BMW кочина и без грам грижи и яка подръжка, ще е по добре от друг автомобил който ще можеш да се грижиш за него

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
земай м50,по нов по бърз по лесен за подръжка по малко се чупи,изчистили са повечето проблеми на м20-ката.като искаш гас купи голф,опел моно инжекция.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Peter Angelov написа:P.S. Мислиш ли че едно BMW кочина и без грам грижи и яка подръжка, ще е по добре от друг автомобил който ще можеш да се грижиш за него
Относително е.
Аз направих ремонт на предницата като купих колата. Минах почти 50к км и все още е перфектна! Един приятел за 30к км направи 5 или 6 пъти ремонт на предницата на своето Аudi.
Имаше едно време една приказка "НЕ СЪМ ТОЛКОВА БОГАТ, ЧЕ ДА КУПУВАМ ЕВТИНИ РАБОТИ" !
Не искам да се заяждам или карам с никого, но понякога е по-добре да се помисли малко по-задълбочено. Не може да не сте чули някой как казва "да, ама на мен шарнирчето ми е 20лв, а на тебе колко ти е?" Първо не е негова работа кое мое, колко струва и второ - Нека му е 20лв, обаче не моята кола е на всеки 3 месеца в сервиза за смяна на шарнири и тампони...
Към Автора на темата! Колега, бъди сигурен, че те разбирам Напълно! Аз от доста отдавна се налага да се справям сам... Бях се поболял на тема Е34 и тъкмо мислех как ще взимам пари че да си купя мечтата и ме хакнаха в казармата. Колко 34-ки съм нарисувал вътре по вишки, по легла, по стени... имах близо 500 снимки на 34-ки в телефона си и сумати клипчета... всяка вечер като си лягах и си представях как някой ден ще излеза от този затвор, ще се кача в черното си Е34 с кожен салон и ще изведа приятелката си някъде. Повярвайте ми - плачеше ми се всеки ден през тази 1 година в този "затвор", където не знайно защо само аз не бях циганин, турчин или пълен идиот... макар и бавно и мъчинелно, времето измина... Взех си колата мечта - вярно не беше най-лъскавата в мобилето за 6-7 бона, но аз си я харесах, въпреки кусурите й... с времето промених някои неща по нея - по мой вкус. Има и още неща които трябва да се направят, но всичко с времето си. Кефа цена няма! Така, че щом Е34 ти е на сърцето, недей мисли никакви опели и голфове или каквото и да било-това е моя съвет! Надявам се да си ме разбрал правилно

Харесвам марката като цяло, но... в 34-ките има някаква магия... просто има нещо, което в другите го няма! Днес цял ден се човъркам по едно Е36 купе с "новия" М52 мотор... назлобено, спортно и доста бързо, но... качваш се, караш, прави ти впечатление бързото ускорение и твърдото возене и до там...


Дано вземеш правилното решение! Успех, колега!
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани