клу4а при палене преварта проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

клу4а при палене преварта проблем

Мнение от jibo » 11 Фев 2009, 19:24

колеги нещо като заватря да запаля и клу4а ми преварта дали патрона се е скапал щото не сам с оригиналния клу4 тои пак само преварта а с някав друг сам някои знае ли тея патрони скапи ли са

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 11 Фев 2009, 19:33

Това е екстра колега не се шашкай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 11 Фев 2009, 19:42

да бе ехтра някои път кат се опитам да завартя и да не зацепи нали :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 11 Фев 2009, 19:46

никаква екстра не е, по-скоро дефект някакъв. И при мен беше така и по едно време просто блокира в патрона, от там ключар и 170лв , щото чипове-мипове и глупости колкото искаш......
Случвало се е на доста колеги като гледах.........
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 11 Фев 2009, 19:49

Има доста писано за това потърсете и пак ще говорим.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Фев 2009, 21:33

Колегата КУНИ е прав .... по принцип това се случва когато кормилото е заключно и се опиташ да запалиш без да си дръпнал леко волана на ляво , за да го отключиш и просто механизма се зщитава от прекалено насилване както на ключа , така и на патрона. За това има елементарно решение ..... сядаш в колата , преди да завъртиш ключа дръпни леко кормилото на ляво за да освободиш механизма и тогава завърташ ключа спокойно. Гарантирам ти , че няма да има превъртане на патрона , няма да има грижи ... това е ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 11 Фев 2009, 22:15

също така ключа трябва да е вкаран докрая ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 11 Фев 2009, 22:20

е добре защо оригиналния клу4 не може да зацепи а паля с някав резервен тоя оригиналния само преварта и преварта

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 11 Фев 2009, 22:59

Не се е скапал патрона колега, така си е излязла от завода, както каза колегата с "тази екстра". Има някои които като видят че запира ключа при заключен волан, започват да напъват зверски, вместо просто да размърдат леко волана, и така вероятността да счупят ключа е голяма , така че немеца е решил да сложи предпазна мярка...
В интерес на истината и аз се стреснах първия път ;)
Има много коли и ....BMW
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 11 Фев 2009, 23:26

колега тои си влиза нормално клу4а само си варти не ще да зацепи запалването а с резервния рядко ми прави това

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: 320
Мечтае да кара: m3

Мнение от fifiperoto » 12 Фев 2009, 1:53

това само когато ти е заключен волана ли го прави или по принцип ти превърта ??
Bayerische Motoren Werke

Изображение


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 12 Фев 2009, 8:36

никаква екстра не е това - а направо се е прецакало ..имах такъв проблем изкара така месец и после спирам тръгвам да гася -няма никои ключа ми е в ръката ,а колата си работи - луда работа .отидох на ключар нави една рапидка в ключалката и всичко е ток вече 3 месеца
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 12 Фев 2009, 12:20

Имам 4 Е36-ци - на всичките ключа когато не е вкаран докрай превърта, и нито една от тях няма признаци на "ключарен" проблем.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Фев 2009, 13:11

КУНИ написа:Имам 4 Е36-ци - на всичките ключа когато не е вкаран докрай превърта, и нито една от тях няма признаци на "ключарен" проблем.

Именно!
За съжаление много хора особенно жени ,не само че не вкарват ключа до край,ами и не помръдват волана за да освободи петлето на заключващия механизъм,от там търсят под вола теле и ключарите им взимат парите ;)
Не изключвам варинат и за повреда,но той едва ли е често срещан проблем може би 1 на 1000 при 15 годишните екземпляри.

Аз лино няколко пъти съм спирал при на пръв поглед закъсал автомобил насред кръстовище в софия с пуснати аварийни.
Като попитам какъв е проблема ,ми отговарят че превърта ключа :shock:
Сядам,показвам им как да палят и пробват по няколко пъти на място,хората направо немогат да повярват и си отиват доволни :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 12 Фев 2009, 13:49

е то за жените е ясно 4е не знаят ,но колеги клу4а ми е до краи да края ватре знам какво е закллу4ен волан но не е при мен от клу4а ми прави проблем та питам някои знае ли скапи ли са тези патрони щото за старата троика бяь 4ул 4е са около 150 кинта

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook